Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • alexan0641

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Salut, Ati mai întâlnit sa ajungă la pompa curent de doar 3 volți? A mea nu mai pornește și când am măsurat pe mufa, când pun contactul am 3v, ce poate fi?


MODEL: Corsa c 1.2 75cp an 2001
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pe care fir?
+12V ar trebui sa ai pe Firul Rosu cu Albastru care ajunge si pe firul comun al injectoarelor (tot Rosu cu Albastru).
Acest fir vine direct din releul pentru pompa si in releu vine direct din siguranta.
Deci:
- siguranta arsa;
- releu cu contacte oxidate sau topite;
- releu necomandat;
- fir intrerupt pe undeva.

ATENTIE:
Pe acest fir nu ai +12V incontinuu dupa ce pui contactul!
Doar cateva secunde, apoi mai ai tensiune doar cat timp "dai la automat" sau cat este motorul pornit.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Discuția există deja.
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Spor la citit.
  • alexan0641

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult pentru raspuns, am sa verific. Îmi cer scuze pentru informația incompleta, da pe firul roșu am 3v. Mulțumesc!
  • alexan0641

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Pot sa te rog a ma mai ajuți cu o informație? Înainte sa am problema asta am scos clusterul , masina muncește din greu și a primit din greșeală o teava metalica fix in cluster care s-a spart, l-am scos ca să ii dau jos plasticul pana găsesc altul și de atunci nu a mai pornit. Are legătură clusterul cu immo? După părerea mea, dacă am 3 volti(mai exact 3.Cool ar trebui ca immo sa nu aibe legătura, dacă ar fi o problema de la el ,ar trebui sa nu am curent deloc doar că dacă eram atât de deștept o facem deja asa ca întreb și eu...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Immobilizatorul este modul separat si se afla fix pe butucul de contact.
In mod normal trebuia sa incepi cu o diagnoza si astfel scapai de multe presupuneri. Este foarte posibil sa ai alta problema si tu sa te uiti spre pompa.
Daca nu dispui (se mai intampla), incearca sa faci verificarile pentru a afla din ce "parte" vine problema.
Am scris deja:
- siguranta arsa (ai verificat-o, este buna, ai +12V pe ea?) F9 de 20A;
- releu cu contacte oxidate sau topite (l-ai verificat sa ii vezi starea sau sa il inlocuiesti provizoriu?);
- releu necomandat (anclanseaza releul cand pui contactul si cat timp "dai la automat"), daca nu inseamna ca ai lipsa comanda, daca da ...
- fir intrerupt pe undeva (imediat la iesirea din releu sau pe firul comun al injectoarelor de culoare Rosu cu Albastru, ai +12V cat timp "dai la automat"?).
Toate aceste verificari iti iau maxim 10 minute si le poti face chiar si cu un bec cu doua fire.
Acei 3V mie nu imi suna deloc logic. Pe traseu ai un releu, deci in mod normal ar trebui sa gasesti ori tensiunea de pe acumulator, ori 0 (zero) volti.
Din motivul asta eu ma gandesc la un contact imperfect pe undeva, ori pe traseul de plus, ceea ce am scris mai sus, ori pe traseul firelor de masa, ar trebui sa te asiguri ca borna de minus a acumulatorului ajunge perfect pe caroserie.

Problema poate sa apara din foarte multe parti, de asta zic ca ar trebui sa incepi cu o diagnoza, macar sa stii pe unde sa cauti.
  • alexan0641

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Site cineva dacă între releul 1 și releul 2 intervine imobilizatorul? Pe releul 1 am 12v. Contact bun dar de la releul 1 nu mai ajunge curent la releul 2. Adică îmi da acei 3.8v , constat ca între contactul primului releu și bobina releului 2 avem continuu pe un pin iar pe celalalt undeva la 1000 ohm.firul de la contact iese din cutia de siguranțe dar nu știu unde ajunge. Ideea e ca dacă îl păcălesc și fac punte pe contractul releului 2, masina porneste la sfert. Ma gândesc sa nu fi făcut ceva când am scos clusterul.
  • alexan0641

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Și încă ceva, dacă am 12v la pompa. Pornirea ei mai depinde și de altceva? Cu punte acum am 12v dar nu mai învârte, ma interesează în mod special firul alb maro subțire care vine în pompa, știe cineva ce face?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ambele fire subtiri, sunt pentru sonda litrometrica. Nu au legatura cu pompa, doar folosesc aceeasi mufa.

Sincer, incerc sa imi dau seama ce faci pe acolo, dar nu reusesc sa inteleg.
Nu inteleg la ce anume spui tu releu 1 si releu 2, la ce anume spui contact...
Sa nu cumva sa iti vina ideea ca vorbesc ironic sau alte astea, pur si simplu, nu inteleg.
Nu te mai juca cu "Punte" si alte cele, poti sa afectezi ECU.
Din ceea ce scrii, inteleg ca oarecum intelegi cam cum sta treaba, asa ca iti pun o schema, sper sa iti fie de ajutor.
Ai poza cu pinul care merge catre pompa si ai PDF cu schema si descrierea tuturor componentelor in acelasi material.



https://e.pcloud.link/publin...h49krCeVvdf9FRva7
  • alexan0641

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Îți mulțumesc mult pentru ajutor. Știu când pot pune punte nu asta e problema, legat de relee, pentru a porni pompa este necesar ca 2 relee sa angajeze nu știu cum e îți explic iar legat de contact nu am înțeles ce nu ai înțeles, relele simplu au bobina și contact.
  • alexan0641

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Pentru cei interesați, la mine problema a fost de la cluster, după ce am citit mai multe discuții am realizat ca intradevar clusterul are un cuvânt de spus la pornirea motorului. Am decis sa desfac placa și se pare ca lovitura a fost mai puternica decât am crezut .L am trimis la reparat deoarece am înțeles ca nu merge schimbat de la alta mașina. Vă mulțumesc pentru ajutor.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Scrie si in discutia dedicata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR