AVanzari
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2024
- Mesaj Privat
Scriu aici, deoarece nu am cunostinte foarte mari in masini si incerc sa gasesc disperat o rezolvare a masinii mele. Am un opel Astra H care acum un an m-a lasat alternatorul(am ramas fara servo si mi s-au aprins toti martorii in bord), am schimbat alternatorul cu unul nou si dupa care aceeasi problema am avut-o la o luna, dar era problema bateria pe care am schimbat-o si pe aceasta la fel.
Dupa un an de zile, patesc aceeasi problema. Raman fara servo si toti martorii mi s-au aprins in bord. Am verificat cam cu cat incarca si e undeva la 12.8-13.1 V . Sincer sa fiu nu cred ca mi s-a stricat alternatorul dupa un an de zile, insa doresc sa vad ce opinie aveti si dvs in speranta ca ma poate ajuta .
Multumesc!
MODEL: Astra H 2005
MOTOR: 1.7 diesel
LOCATIE: Brasov
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
AVanzari
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2024
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
AVanzari
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2024
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Evident ca ce mi-au zis ei mie nu ajunge la toata lumea, pentru atelier e benefic sa revina oamenii dupa 1an si sa le solicite o noua reparatie. Le spun la oameni ca nu tine reparatia pentru ca asa sunt ele, masini cu alternatoare proaste.
L.E:
Da, si mi-au mai zis si sa nu cumva sa-mi treaca prin cap sa dau curent la altii, ca nu rezista puntea de diode la asa ceva. Asta ultima am probat-o eu pe pielea mea si stiu ca asa este.
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
PS
Ca meseriaș (adevărat!) aș veni cu o soluție la pocnitorile de diode, aș inova ceva: ori înlocuite diodele cu altele mai bune, ori schimbat blocul cu altceva mai performant etc.
- katalin.r
- **
- 141 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
A8755
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2024
- Mesaj Privat
Cel mai bine, pornește toți consumatorii și așteaptă puțin și vezi dacă se încălzește borna minus.
La mine borna minus era setirizata, a fost strânsă cu o presa anumea și am scapat de problema.
Verifica cât scoate alternatorul și cât ajunge în baterie.
- corsablue
- ****
- 2,900 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pierderea de tensiune era de 0.5v si se manifesta doar ocazional, moment in care se incalzea si borna considerabil. Acest lucru se poate proba usor, miscând de cablul din borna va creste la un moment dat tensiunea U30 afisata pe BC si continuînd sa misti de cablu tensiunea mai apoi va scadea la valoarea dinainte.
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
PS
Ca meseriaș (adevărat!) aș veni cu o soluție la pocnitorile de diode, aș inova ceva: ori înlocuite diodele cu altele mai bune, ori schimbat blocul cu altceva mai performant etc.
Inca ma bate un gand ascuns cu puntile astea de diode...as monta o punte trifazica externa pe un radiator generos impreuna cu releul regulator.Din ce am observat,ca se strica mai des diodele care merg spre borna plus.Acolo se incalzeste puternic puntea de pe alternator pentru ca firul de plus are pierderi unde este sertizat in papuc.Ca rezolvare (cat?nu stiu)am dublat acel fir de plus...deocamdata e in regula.
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am citit la un moment dat chestiile astea, a fost un fel de experiment.
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mar 27 Aug, 2024 9:02 pm
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat