Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • MZaharia433

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Salut.
Problema consta în felul următor. Pornesc dimineață la rece, motorul tremura destul de tare pt 2 minute și scoate puțin fum albastru, după ce se încălzește merge la relanti normal. In sarcina la plecare de pe loc mașină pleacă întrerupt și riști să îți moara motorul daca nu ii dai suficientă accelerație, iar în turație mai mare când vreau putere la accelerări scoate un fum negru destul de intens. Astăzi, s-a aprins in mers martorul cu mașina cu cheița pe ea, poetocalie, și nu mai aveam pedala după 3000 de ture, însă motorul mergea liniar, mai bine decât înainte doar că fără putere. Pe diagnoza mi-a dat presiune injecție însă nu mi-a zis niciun cod. Orice părere este binevenita. Mulțumesc


MODEL: CORSA D
MOTOR: 1.3 cdti
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Citești erorile. Revii după.
Martorul portocaliu confirmă că EXISTĂ cel puțin o eroare. Codul este important nu descrierea lui.
  • MZaharia433

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Salut. Am codul de eroare P1412, asta mi-a ieșit pe diagnoz
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Citez pe @iulian1971: "P1412 - intake manifold air control solenoid - circuit malfunction
Cauta in zona admisiei ceva fire intrerupte.
N-am prea gasit eroarea asta pana acum."
  • MZaharia433

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2024

  • Mesaj Privat
Salut. Revin cu următoarele: am fost la un mecanic, a pus diagnoza și a dat egr blocat. L-am înlocuit, și după intervenția respectiva motorul după pornire aceeași ttreaba.. trepidatii la ralanti timp de 2-3 min. A urmat un test pe fiecare cilindru iar pe injectorul Nr 1 apărea câteodată că fiind închis. Demontat și curățat, puse pe test ies in valori normale, puse pe mașină înapoi aceeași problema. După ce accelerez își revine și merge rotund, a scos mufa de la injectorul 1 și ce crezi..iar tremura. A ajuns la concluzia că trb să înlocuiesc ECU mașinii că ar fi intrat apa și de acolo probleme. Ce părere aveți?

Mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR