- IEugenPanciu
- *
- 1 mesaje
- din 13 Aug 2020
IEugenPanciu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2020
- Mesaj Privat
Vă salut,am o problemă la astra h 1.3 din 2008,după ce sa încălzit motorul bine a început să pâlpâie martorul lichidului de răcire,am ridicat capota și era mai mult lichid în vas,apoi și-a revenit,probabil a declanșat termostatul mai târziu ? Îmi dă ecn 062108.
Aș vrea să știu dacă a mai pățit cineva și ce a făcut,mulțumesc, o zi bună tuturor.
Aș vrea să știu dacă a mai pățit cineva și ce a făcut,mulțumesc, o zi bună tuturor.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Problema cu senzorul nivel lichid de răcire e cam boala lor...caută pe forum și găsești.
Codul de eroare e în legătură cu becul de avertizare încărcare alternator:
https://www.clubopel.com/rez...21&gsc.page=1 .
Problema cu senzorul nivel lichid de răcire e cam boala lor...caută pe forum și găsești.
Codul de eroare e în legătură cu becul de avertizare încărcare alternator:
https://www.clubopel.com/rez...21&gsc.page=1 .
P5219
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2023
- Mesaj Privat
nelu.m
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2024
- Mesaj Privat
Salut.
Am incercat sa ma descurc singur dar nu prea inteleg.
Masina o conduce sotia si zice ca la un moment dat nu mai tragea motorul, accelera si nu se tura, dupa doua restarturi a plecat fara probleme. am incercato si eu si nu pare sa aiba probleme.
as vrea sa identific mai precis erorile urmatoare; 42A07, 42A52, 40061, 10052, 29952.
Am martorul cu masina aprins dar stiu ca e de la FAP, am vb cu mecanicul dar nu mai stiu care e codul de eroare de la fap.
Astra H, 1.7 diesel 110 cai, Z17DTR. din 2010, 230 mii km. Distributia schimbata anul trecut a doua oara, bujii noi (9 luni), egr curatat anul trecut.
Am incercat sa ma descurc singur dar nu prea inteleg.
Masina o conduce sotia si zice ca la un moment dat nu mai tragea motorul, accelera si nu se tura, dupa doua restarturi a plecat fara probleme. am incercato si eu si nu pare sa aiba probleme.
as vrea sa identific mai precis erorile urmatoare; 42A07, 42A52, 40061, 10052, 29952.
Am martorul cu masina aprins dar stiu ca e de la FAP, am vb cu mecanicul dar nu mai stiu care e codul de eroare de la fap.
Astra H, 1.7 diesel 110 cai, Z17DTR. din 2010, 230 mii km. Distributia schimbata anul trecut a doua oara, bujii noi (9 luni), egr curatat anul trecut.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am mai precizat, la bani si in operatiile matematice, zeroul din fata nu conteaza.
In rest si incluziv aici, conteaza, astfel ca, presupun ca la tine este ECN 042A07 ... deci:
P042A 07
P042A 52
P0400 61
P0100 52
P0299 52
Le poti cauta si singur si o sa gasesti explicatii despre ceea ce inseamna fiecare.
Problema este ca nu mi se pare prea relevant, fiind multe, unele ar putea fi istorice si deci, sa nu fie implicate in incidentul recent.
Cel mai OK ar fi sa faci o diagnoza serioasa, la cineva care se pricepe si za vezi ci cu problema "veche", pentru ca nu este deloc recomandat sa mergi cu probleme la DPF.
Nu vorbesc aici despre poluare ci despre problemele ce le poate produce si altor componente.
In rest si incluziv aici, conteaza, astfel ca, presupun ca la tine este ECN 042A07 ... deci:
P042A 07
P042A 52
P0400 61
P0100 52
P0299 52
Le poti cauta si singur si o sa gasesti explicatii despre ceea ce inseamna fiecare.
Problema este ca nu mi se pare prea relevant, fiind multe, unele ar putea fi istorice si deci, sa nu fie implicate in incidentul recent.
Cel mai OK ar fi sa faci o diagnoza serioasa, la cineva care se pricepe si za vezi ci cu problema "veche", pentru ca nu este deloc recomandat sa mergi cu probleme la DPF.
Nu vorbesc aici despre poluare ci despre problemele ce le poate produce si altor componente.
nelu.m
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2024
- Mesaj Privat
Buna.
multumesc pentru raspuns, dar codurile de eroare le-am scris exact cum apar, nu e nici un zero in fata, de aceea am intrebat pe forum, cum le-ai scris tu le-am gasit destul de usor.
update, acu chiar ca-s in ceata, pe siteul de erori indicat pe forum la prima pagina a acesteia imi da eroarea "P0299 Turbocharger (TC)/supercharger (SC) - low boost"
pe un alt site italian da o alta eroare "P0299 Pressione di sovralimentazione bassa" dar nu zice nimic de turbocompresor
multumesc pentru raspuns, dar codurile de eroare le-am scris exact cum apar, nu e nici un zero in fata, de aceea am intrebat pe forum, cum le-ai scris tu le-am gasit destul de usor.
update, acu chiar ca-s in ceata, pe siteul de erori indicat pe forum la prima pagina a acesteia imi da eroarea "P0299 Turbocharger (TC)/supercharger (SC) - low boost"
pe un alt site italian da o alta eroare "P0299 Pressione di sovralimentazione bassa" dar nu zice nimic de turbocompresor
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Codurile de eroare citite cu "metoda pedalelor", sunt sub forma ECN xxxxxx, deci clar 6 cifre, la tine sunt din 5 cifre, eu zic sa le mai citesti odata.
Repet, unele dintre aceste erori pot fi istorice si te pot induce in eroare.
Normal ar fi sa faci o diagnoza serioasa, cu citire de coduri si apoi urmarire macar a parametrilor la care fac referire codurile de eroare.
Treaba cu P0299, in diferite limbi, dar in esenta explicatia este fix aceeasi. Adica Low Boost este fix egal cu Presiune joasa de supraalimentare.
Astfel de explicatii ale unor coduri de eroare sunt generice si nu trebuie luate ca diagnostic absolut.
Repet, unele dintre aceste erori pot fi istorice si te pot induce in eroare.
Normal ar fi sa faci o diagnoza serioasa, cu citire de coduri si apoi urmarire macar a parametrilor la care fac referire codurile de eroare.
Treaba cu P0299, in diferite limbi, dar in esenta explicatia este fix aceeasi. Adica Low Boost este fix egal cu Presiune joasa de supraalimentare.
Astfel de explicatii ale unor coduri de eroare sunt generice si nu trebuie luate ca diagnostic absolut.
nelu.m
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
nelu.m
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
L6190
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2024
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ai aici o culegere:
https://www.clubopel.com/coduri-eroare.php .
E vorba de :
P0105-06
P0136-04
P0136-07
P0141-00.
Ar fi foarte util dacă ai șterge erorile, cu o diagnoză, și apoi să vezi care erori revin/rămân.
https://www.clubopel.com/coduri-eroare.php .
E vorba de :
P0105-06
P0136-04
P0136-07
P0141-00.
Ar fi foarte util dacă ai șterge erorile, cu o diagnoză, și apoi să vezi care erori revin/rămân.
nelu.m
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2024
- Mesaj Privat
Revin cu date noi; am comandat online un OBD II ca sa pot reseta erorile vechi, pare sa functioneze, mi-a sters erorile vechi si la o noua cautare, dupa cativa km, a gasit doar cea de la catalizator, care,evident a reaparut pt ca nu am inlocuit senzorul defect(inca).
Testul cu pedale i-mi da aceeasi eroare la catalizator, celelalte nu mai apar.
Testul cu pedale i-mi da aceeasi eroare la catalizator, celelalte nu mai apar.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Rezervistu'2006
- *
- 7 mesaje
- din 13 Jan 2011
- Zafira 2007 Z19DTL
- Alta tara
Rezervistu'2006
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Vă salut. Am nevoie de puțin ajutor dacă se poate. Poate să îmi spună un coleg, care este releul pompei de benzină. Mașină astra h 1, 16 v. Motorul nu vrea să pornească. Presiune în rampă este, siguranta este bună. Dacă se poate un sfat.
Erori citite cu opcom p0230-05 circuit primar pompa combustibil-semnal prea mare.
U2103-00 CAN-bus nu este comunicare.
Vă mulțumesc.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Releul este cel incercuit.
Foarte ciudat sa ai problema pe circuitul releului si totusi sa ai tensiune pe pompa, ma gandesc ca nu cumva sa fie vreun defect mai vechi (de ECU) si cineva a pus releul sau chiar direct pompa "pe direct".
Trebuie investigat mai amanuntit ce anume lipseste pentru pornire, ar merita sa incepi cu o citire a valorii turatiei motorului cand "dai la automat".
Pentru partea de comunicare pe CAN, la fel, ar trebui vazut in ce alt modul mai apare.
Foarte ciudat sa ai problema pe circuitul releului si totusi sa ai tensiune pe pompa, ma gandesc ca nu cumva sa fie vreun defect mai vechi (de ECU) si cineva a pus releul sau chiar direct pompa "pe direct".
Trebuie investigat mai amanuntit ce anume lipseste pentru pornire, ar merita sa incepi cu o citire a valorii turatiei motorului cand "dai la automat".
Pentru partea de comunicare pe CAN, la fel, ar trebui vazut in ce alt modul mai apare.
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat