- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- costy...83
- *
- 2 mesaje
- din 22 Oct 2015
- Gorj
costy...83
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
- ninja motors
- *
- 20 mesaje
- din 21 Jun 2016
- Insignia 2009 A20dth
- Suceava
ninja motors
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2016
- Mesaj Privat
Buna seara . Ma poate sfãtui cineva daca e bine sa ii schimb vibrochenul la insignia 2.0 cdti din 2009 dar sa il cumpãr sh si sa ii iau doar cuzineții noi . Mentionez ca motorul a mers fara ulei si inca putin si se gripa . Nu am unde rectifica vibrochenul. Deci dacã ii pun arborele sh si cuzineți noi va fi ok? Astept rasp . Mulțumesc
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Trebuie masurat arborele cotit de cineva care stie sa faca asta...prins intre virfuri si masurata cota si daca are abatere....al tau si abia apoi sa cumperi sh....pe care l-a fel sa-l masori...daca al tau merge ,,refacut,,...rectifica-l pe al tau la cota de reparatie 1 daca iese daca nu..schimba-l...vezi poate gasesti unul nou la pret accepatbil si pui cuzineti palier si biela cota 0...parerea mea.
- ninja motors
- *
- 20 mesaje
- din 21 Jun 2016
- Insignia 2009 A20dth
- Suceava
ninja motors
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- csizmasreky
- *
- 24 mesaje
- din 29 Nov 2010
- Corsa 2011 a12xer
- Mures
csizmasreky
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2011 a12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
DGeo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut tuturor, mi sa spus si mie ca se poate sa fie arborele.cotit la masina mea... dar la mine se aude ca un sunet infundat,un huruit... si se aude doar in momentul cand folosesc ambreajul pentru parcare de exemplu... si pe decelerare... dau un exemplu... vreau sa parchez cu spatele... tin ambreajul calcat.. incep sa accelerez.. las ambreajul putin pt a parca... si cand las acceleratia.. in momentul decelerari se aude ca un huruit... sunet infundat.. ceva de genul.. adevarul e ca intr-o zi am stat cu ambreajul calcat vreo 3 minute sa vad daca se aude acelas sunet si sa auzit...au fost si zile in care nu sa auzit deloc...si cand se aude, se aude doar dupa ce e motorul cald...si niciodata nu sa auzit cand a fost masina la relanti... poate sa fie ceva de la arborele cotit atata timp cat nu se aude tot timpul?
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut,Insignia 2010 A20DTH, vibrochen si cuzineti verificati acum 25 000 km si erau ok, pare bataie de arbore cotit? Se aude undeva la accelerare mai brusca undeva intre 1800-2300 rotatii. Intreb ca sa fiu cat de cat sigur... Probabil ca asta e. Dupa Anul nou o sa desfac iar baia...Multumesc. https://youtube.com/watch?v=PyVpPkcEJ5E
- MOvidiu102
- *
- 1 mesaje
- din 08 Dec 2018
MOvidiu102
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2018
- Mesaj Privat
AManta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2020
- Mesaj Privat
Salut, as avea si eu o întrebare. Recent mi-am achizitionat un opel si i-am fãcut o revizie completa la opelul meu Vectra c facelift, 1.9cdti,150cp din 2006 cu 149.000km(Reali verificati), constând în distributie, curele, pompa apa, termoflot, discuri, plãcute..... Printre care si kitul complet cu volantu care cam batea si patina între 2000-3000 ture si ambreaju, toate firma Sachs ulterior avusese firma luk care fostul proprietar îl montase cu un an în urma.
Problema mea este urmãtoarea:
(1) dupã ce mi-am schimbat kitul complet ambreaj, volanta, placa presiune... am întâmpinat urmãtoarele sintoame (mașina am lãsat-o vreo 400 de km cã sa se așeze ambreajul, placa...) masina face un zgomat specific ca de volanta care bate doar cã mult mai încet, cam 30-40% din zgomotul unei volante care bate, adicã trebuie sã mã apropii cu urechia in dreptul rotii stângi, în zona volantei, bãtaia mica o face doar la RELANTI si doar dupã ce motorul este bine încãlzit adicã dupã niste zeci de km cum ar fi un drum de 50km. Iar în momentul în care calc ambreiajul ca prin minune este perfect liniste si se aude doar motorul cum toarce frumos.
(2) Un alt simptom ar fi cã câtodata în momentul în care intru in viteza a doua dupã ce plec de pe loc întâmpin ceva asemãnãtor cu un fel de patinaj de o fractiune de secundã când masina atinge 2800 de turatie in viteza a doua doar, acest patinaj sa îi zic se simte doar in pedaua de acceleratie fara sa se miste acele din bord anormal, in nici o alta viteza înafara de viteza a doua, si nu înteleg de ce apare doar PRIMA oarã cateodata când intru in viteza a doua si atinge 2800 de turati. Am probat in toate vitezele si merge perfect, cutia de viteze merge bine nu agatã, nu face zgomot e in regula si uleiul este nou. Initial am crezut cã mi se pare dar dupã mai multe încercãri si plecãri de pe loc, o data apre odatã nu apare nici ea nu e hotãrâtã. Sa zicem cã peste problema asta as putea trece cã nu o mai duc in 2800 de turatie in a doua dar normal nu prea mi se pare oricum.
(3) iar cea de a treia problema ar fi cã mi se pare cã pedau de ambreaj are un tremurat cam mare când e cãlcatã la jumatate spre deosebire de alte opere pe care am calcat ambreajul, personal mi se pare cam mare trepidatia, in rest nu bate când ambreajul este ridicat sau calcat de tot. Mecanicul mi-a zis cã e normal sa tremure asa dar personal cred cã e cam mare tremuratul. Si peste problema aceasta as putea trece cã poate e normal si nu stiu eu destule.
Acum întrebarea mea este urmãtoarea care credeti cã ar putea fi buba in special cu bãtaia aceea la relanti ?
Eu am fost la mecanica iar acesta mi-a spus cã el credea cã as avea niste probleme cu arborele cotit dar personal masina se aude foarte bine, zgomotul îl face doar la RELANTI când e încãlzitã bine, masina în rest daca merg câtiva chilometri nu are nimic nici la relanti.
Problema mea este urmãtoarea:
(1) dupã ce mi-am schimbat kitul complet ambreaj, volanta, placa presiune... am întâmpinat urmãtoarele sintoame (mașina am lãsat-o vreo 400 de km cã sa se așeze ambreajul, placa...) masina face un zgomat specific ca de volanta care bate doar cã mult mai încet, cam 30-40% din zgomotul unei volante care bate, adicã trebuie sã mã apropii cu urechia in dreptul rotii stângi, în zona volantei, bãtaia mica o face doar la RELANTI si doar dupã ce motorul este bine încãlzit adicã dupã niste zeci de km cum ar fi un drum de 50km. Iar în momentul în care calc ambreiajul ca prin minune este perfect liniste si se aude doar motorul cum toarce frumos.
(2) Un alt simptom ar fi cã câtodata în momentul în care intru in viteza a doua dupã ce plec de pe loc întâmpin ceva asemãnãtor cu un fel de patinaj de o fractiune de secundã când masina atinge 2800 de turatie in viteza a doua doar, acest patinaj sa îi zic se simte doar in pedaua de acceleratie fara sa se miste acele din bord anormal, in nici o alta viteza înafara de viteza a doua, si nu înteleg de ce apare doar PRIMA oarã cateodata când intru in viteza a doua si atinge 2800 de turati. Am probat in toate vitezele si merge perfect, cutia de viteze merge bine nu agatã, nu face zgomot e in regula si uleiul este nou. Initial am crezut cã mi se pare dar dupã mai multe încercãri si plecãri de pe loc, o data apre odatã nu apare nici ea nu e hotãrâtã. Sa zicem cã peste problema asta as putea trece cã nu o mai duc in 2800 de turatie in a doua dar normal nu prea mi se pare oricum.
(3) iar cea de a treia problema ar fi cã mi se pare cã pedau de ambreaj are un tremurat cam mare când e cãlcatã la jumatate spre deosebire de alte opere pe care am calcat ambreajul, personal mi se pare cam mare trepidatia, in rest nu bate când ambreajul este ridicat sau calcat de tot. Mecanicul mi-a zis cã e normal sa tremure asa dar personal cred cã e cam mare tremuratul. Si peste problema aceasta as putea trece cã poate e normal si nu stiu eu destule.
Acum întrebarea mea este urmãtoarea care credeti cã ar putea fi buba in special cu bãtaia aceea la relanti ?
Eu am fost la mecanica iar acesta mi-a spus cã el credea cã as avea niste probleme cu arborele cotit dar personal masina se aude foarte bine, zgomotul îl face doar la RELANTI când e încãlzitã bine, masina în rest daca merg câtiva chilometri nu are nimic nici la relanti.
utoiui
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Acum 2 zile mi s-a rupt fulia de la arborele cotit. Din pãcate undeva în Grecia pe o insula...Am reusit sa o aduc pe continent, dar fiind duminica nimeni nu lucreazã. Am gãsit luni un service, am dus-o pe platforma si au comandat piesa. În Grecia cicã nu prea este modelul asta (biturbo 4x4). Comanda in Polonia. Ajunge mâine la Salonic si abia joi o monteazã. Din fericire se pare ca nu este si altceva defect (cureaua oricum trebuie înlocuitã ca a agãtat ceva din ea si s a topit). Ideea e ca s a întâmplat foarte repede. Atasat si poze. Cauciucul ala care este între cele doua piese ale fuliei s-a topit de la frecare si miroasea de....A mai pãtit cineva asa ceva? Care ar fi cauzele?
Acum 2 zile mi s-a rupt fulia de la arborele cotit. Din pãcate undeva în Grecia pe o insula...Am reusit sa o aduc pe continent, dar fiind duminica nimeni nu lucreazã. Am gãsit luni un service, am dus-o pe platforma si au comandat piesa. În Grecia cicã nu prea este modelul asta (biturbo 4x4). Comanda in Polonia. Ajunge mâine la Salonic si abia joi o monteazã. Din fericire se pare ca nu este si altceva defect (cureaua oricum trebuie înlocuitã ca a agãtat ceva din ea si s a topit). Ideea e ca s a întâmplat foarte repede. Atasat si poze. Cauciucul ala care este între cele doua piese ale fuliei s-a topit de la frecare si miroasea de....A mai pãtit cineva asa ceva? Care ar fi cauzele?
- MMarginean66
- *
- 2 mesaje
- din 21 Mai 2021
MMarginean66
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2021
- Mesaj Privat
Buna ai rezolvat problema? Ce problema a fost ca si mie imi face masina asa de vreo 2 luni si nu ii dau de capat. Mersi.
dssdexter a scris:Salut,
revin si aici, sper sa ma lamuresc si eu intr-un final.
La rece, in primele porniri, cand apas ambreiajul se aude un tacanit infundat care vine din motor dinspre partea stanga- spre distributie. S-au uitat oamenii de la service si au zis ca e joc axial in arbore si ca atinge fulia aia pe care se invarte cureaua de alternator... ok, dar de ce nu face si peste 20 min, cand se incalzeste motorul? n-ar trebui sa atinga in continuare?
Poate fi altceva de vina, sau raman la - semicuzineti(noroc) ori arbore pa(ghinion)... Cauze - lipsa de ulei... poate fi cureaua pusa gresit? idei, ce sa schimb daca e de schimbat una alta, ca s-ar putea sa se desfaca motorul...
este o astra j 1.4T, A14NET, 68k km...
revin si aici, sper sa ma lamuresc si eu intr-un final.
La rece, in primele porniri, cand apas ambreiajul se aude un tacanit infundat care vine din motor dinspre partea stanga- spre distributie. S-au uitat oamenii de la service si au zis ca e joc axial in arbore si ca atinge fulia aia pe care se invarte cureaua de alternator... ok, dar de ce nu face si peste 20 min, cand se incalzeste motorul? n-ar trebui sa atinga in continuare?
Poate fi altceva de vina, sau raman la - semicuzineti(noroc) ori arbore pa(ghinion)... Cauze - lipsa de ulei... poate fi cureaua pusa gresit? idei, ce sa schimb daca e de schimbat una alta, ca s-ar putea sa se desfaca motorul...
este o astra j 1.4T, A14NET, 68k km...
- Bflorin130
- *
- 4 mesaje
- din 07 Oct 2023
- Astra
- Timisoara
Bflorin130
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2023
- Mesaj Privat
Salut ,am un Opel Astra h 1.9 CDTI 110 kw 150 cp ,am reparat injectoare ,am reparat turbina ,am schimbat egr ,clapeta accelerație ,tot ce se putea ,schimbul de ulei tot la maxim 10 mii îl fac cu toate filtrele ,acu daca se poate sa mă ajutați cu o chestie ,îmi scoate un nor de fum negru când schimb treptele 1-2-3 in turatie de 2500 aproximativ și chiar nu îmi dau seama ce mai poate sa fie ,am făcut tot felul de diagnoze și nimic ..are cineva vreo idee .Mulțumesc
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ar mai fi de curățat intercooler și galerie de admisie, dar asta nu înseamnă că va dispărea acea motorină nearsă.
Acolo nu se corelează aerul cu carburantul; dacă injectoarele fac în mod corect treaba și ECU nu are tulburări comportamentale rămâne de verificat aerul: debitmetru, vacumare turbină, vacumare tulumbă de frână, intercooler, galerie de admisie. Cu tubulatura aferentă. Și electrovalve de vacuum+ furtunașele aferente.
Pe viitor nu mai posta în discuții aiurea!
Aici este despre arborele cotit!
Aici ai discuții pe subiect: https://www.clubopel.com/rez....9&gsc.page=1
Spor la citit!
Acolo nu se corelează aerul cu carburantul; dacă injectoarele fac în mod corect treaba și ECU nu are tulburări comportamentale rămâne de verificat aerul: debitmetru, vacumare turbină, vacumare tulumbă de frână, intercooler, galerie de admisie. Cu tubulatura aferentă. Și electrovalve de vacuum+ furtunașele aferente.
Pe viitor nu mai posta în discuții aiurea!
Aici este despre arborele cotit!
Aici ai discuții pe subiect: https://www.clubopel.com/rez....9&gsc.page=1
Spor la citit!