Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Buna seara,nu aveam nici o eroare la sonda lambda,masina mergea prost dupa ce se incalzea(suturi),am scos mufa sondei masina functiona perfect,am gasit la dezmembrari o sonda lambda doar ca avea mufa taiata,am schimbat mufa am pus firele la culorile potrivite,surpriza check engine,am zis sa dezlipesc firele sa o pun inapoi pe a mea,surpriza check engin si la a mea...un sfat?Opel corsa B 1.0


MODEL: Opel corsa B
MOTOR: 1.0

LOCATIE: Iasi
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Verifică cu un op-com ( sau altceva) ce erori sunt.
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
P0130-2 O2 circuit voltage low not present
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Trebuie lipit cu cositor? Sau merge normal?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115647
Citește aici.
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Am citit,doar ca eu schimbasem ca aceleasi piese,si ultima ramanea sonda,nu aveam check aprins doar cateva simtome ca ar fi ea,am gasit una in dezmembrari si m-am gandit sa o curat cu spray de contacte,si sa o pun si atunci a aparut check engine si eroarea asta,apoi m-am gandit ca e stricata si am zis sa o curat la fel si pe a mea si sa o pun la loc,(cea din dezmb nu avea mufa,asa ca am pus gri la gri,negru la negru,si alb)dar inainte sa o pun la loc i-am dat si ei spray,si surpriza check engine aceeasi eroare,sters mers cu ea si iar verf
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Din ce știam eu lipiturile modifică parametrii electrici.
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
M-am gandit si la chestia asta,iar acum ma gandesc intre lipituri si spray-ul folosit,am m-ai citit undeva sa le pui in detartrant,le-am pus acum o ora,a iesit multa mizerie din ele,le mai las putin si fac un test,ma gandesc ca la cele universale e acelasi sistem de lipire,si functioneaza
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cum să funcționeze dacă acolo sunt 5 volți, miliamperi și rezistența de până la 1000 ohmi. Rezistența ( ohm) cu tensiunea ( volt) și cu intensitatea curentului ( amper) formează un menaj a trois...
Mă rog, te rog să mă ignori!
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Scuzati-ma ca ma bag in discutie, neavand corsa si nici experienta cu sonde.
Ai scris "P0130-2 O2 circuit voltage low not present", asta inseamna ca eroarea a fost candva, dar nu mai este. Ai incercat sa stergi eroarea? A mai aparut la repornirea motorului?
Si inca ceva ca sfat pe viitor, cand lucrezi pe partea electrica sa lucrezi cu borna de la baterie scoasa.
P. S. Sprayul de contacte electrice este pentru... contacte electrice. Proasta decizie sa il folosesti pentru curatat senzori... Parerea mea.
  • L7510

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Am schimbat sondele cu bateria scoasa,a fost stearsa eroarea iar in 3 km a aparut din nou stearsa iar iar la fe,tot pe un grup de genul citisem ca asa se curata,exista posibilitatea de la spray sa le fi stricat pe amandoua,astazi am sa verific si partea de volt,partea de ohmi la rece e 3 si la cald urca spre 6,mai ramane proba de volt cu motorul pornit
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR