Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Stie cineva, in Bucuresti, unde pot sa verific si eu daca niste discuri sunt ovalizate sau nu? Bineinteles, ele sunt pe masina.
Ca si simptome, la viteze de peste 100km/h, daca franez ... imi tremura volanul, mai ales pe frane violente, dar parca si pe frana slaba.
Astazi mi-am indreptat jantele, am facut o geometrie, au tras aia de roti, cica n-as avea probleme pe la articulatii, dar nu sunt absolut sigur.
Mai ramane sa verific cauciucurile (sa le mut de p fata pe spate) ...
Oricum, se pare ca diagnosticul se indreapta spre discuri ovalizate, dar as vrea sa ma duc undeva sa mi se spuna sigur (mai ales ca imi trebuie constatare pentru garantie).
Ciudat este ca discurile sunt noi, au 2 luni max, Zimmerman Sport made in Germany (deci nu turcisme sau alte alea).
So, daca are cineva idee, astept indrumari.

LE: De asemenea, as aprecia si daca mi-ar spune cineva unde le pot reface planeitatea (s-ar putea sa nu imi convinda totusi sa revin la discurile stock Smile ).

Thanks,
Vlad.

P.S.
Masina este cea din semnatura.
Skip ads

  • valy darie

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
asa e se pare ca discurile sunt ovalizate. poti merge ku ele la un strungar meserias sa ti le puna pe strung si sati dea o suprafata plana. asta implica sa ia din grosimea lui cam un mm. e varianta cea mai simpla si putin costisitoare. asa am facut si eu si ma costat 10 lei pt unul
  • valy darie

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
aaaa si am uitat : nucreca are rost sa mai permuti cauciucurile pt astea daca nu sunt echilibrate bat continuu nu numai la franare.bafta
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si stii sa imi recomanzi si mie unde sa le duc?
  • Thunder_02

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2006

  • Mesaj Privat
s sanse mari sa nu fie de la discuri problema. Am pus pe masina din semanatura discuri brembo si placute mintex noi, si in 1 luna de zile a facut la fel dar la intensitate mult mai mica. Discutand de discuri de calitate, nu are cum sa aiba problma asta. Plus, ca daca sunt noi, au garantie. Asa ca mai bine du-le napoi sa iti dea altele. Eu urmeaza in cel mai scurt timp sa schimb etrierele fatza. Poate fi de la ele problema. Am inteles de pe forum ca exista si un kit de reparatie etriere, dar nu cred ca ma complic eu sa le repar.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca sti cu siguranta ca nu ai probleme cu anvelopele si ai fost la o vulcanizare respectabila sa le echilibrezi. Daca sti ca nu ai jocuri in articulati si bucsile basculelor. Atunci cu siguranta ai probleme in continuare cu discurile. In principiu piesele(discurile) sunt de calitate dar e posibil sa fie si prost montate cu atat mai mult ca nu cred ca cel care le-a montat a auzit de ceas comparator pentru a verifica bataia acestora. Nu e exclus sa fie si de la etrieri, dar cel mai bine, pentru ca nu e de joaca, adreseaza-te unui service serios cu responsabilitate si garantie asupra manoperei.
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de acord cu voi ... vis-a-vis de service serios.
Eu tocmai asta vreau sa stiu: recomandati-mi si mie unde sa ma duc sa obtin un rezultat clar. Eventual si rectificarea lor daca este posibil.
Thanks,
Vlad
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pentru echilibrare la autosoft pe fundeni:

http://www.vanzarianvelope.ro/contact.php

mi-a placut cum au lucrat la mine.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Din experienta mea:
si eu am schimbat discurile la 100k, brembo.
am avut o usoara vibratie (nu asa mare ca cea descrisa de tine)... am sapat pe net , mi-am batut capul si am facut urmatoarea chestie:
m-am dus la garajul mecanicului meu, el avea treaba prin casa/curte si venea sa ma ajute sa dau cite un disc jos. Intre timp eu curatam cu o perie de sirma montata pe bormasina TOT ce tinea de roata. Rulmentul, etrierii, TOT. Zic asta pt ca ce face omu' cu mina lui.... Wink
La rulment am curatat temeinic partea pe care se sprijina discul, am facut-o ca noua. Conteaza enorm asta pt. ca rugina acumulata poate da abateri de 0,1-0,2 mm, suficient pt ca discul sa nu se aseze perfect si sa apara vibratiile.
Cind montasem discurile in service oamenii au dat cu smirghel dar in nici un caz nu ar fi facut ceea ce am facut eu, mai ales ca dureaza f. mult.
Rezultatul: am 125ooo km si de atunci nema probleme....

Parerea mea e ca nu e nevoie sa rectifici discurile decit daca ai apucat sa faci multi km ... iar "greseala" montarii sa fi facut ca uzura sa fie deja avansata

Partea nasoala e ca trebuie sa gasesti un loc incalzit unde sa poti sa faci asta in liniste
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Thanks Zafirul, am facut aprox. 4.000km cu discurile asa ... o sa fac sapt. asta operatiunea de curatare, ca n-are ce sa strice.
Intre timp, daca stiti totusi pe cineva care rectifica discuri, nu ezitati sa imi comunicati Smile.
Thanks,
Vlad
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic sa renunti la ideea de a rectifica. Odata, undeva, am vazut un dispozitiv care se monta direct pe etrier si avea cutit ca de strung si rectifica discurile direct pe masina. Problema era ca masina trebuia ridicata pe elevator, dura mult timp, nu era de precizie si nu se justifica ca pret manopera comparativ cu discuri noi.

Schimbul de discuri pe fata eu l-am facut la Augsburg, ridicata pe elevator, curatat cu simt de raspundere atat discul cat si locul unde intra el, curatat axe etrier si gresat cu vaselina cupru, dupa care, cu placute noi din prima secunda, merg si acum dupa 10.000 km fara nici o problema.

Raman de parere ca reparatiile la sistemul de franare nu e bine sa le faci singur fara conditii de lucru si scule.(elevator,scule profi, spray curatare, perie de sarma, vaselina speciala si nu in ultim rand pricepere) Cred ca un service e mult mai indicat cu, conditia sa vezi si ce face meseriasul la masina ta. Oricum RAR-ul nu autorizeaza orice service sa functioneze oricum mai ales daca repara elemente de siguranta ca si...

BiriV-sa sti ca la 4000 de km facuti chiar daca vrei sa faci ca la carte montajul discurilor, cu cele actuale de pe masina poti sa uiti ca deja sunt pasuite/uzate pe bataia care o ai acum si nu prezinta nici o garantie ca vei rezolva problema. Rectificarea nu face decat sa accentueze uzura si nu cred ca vei gasi pe cineva care sa fie in stare sa o faca. O mica bataie trebuie data ca sa distanteze minimal placutele in timpul mersului si sa nu se incalzeasca.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
BiriV a scris:Thanks Zafirul, am facut aprox. 4.000km cu discurile asa ... o sa fac sapt. asta operatiunea de curatare, ca n-are ce sa strice.
Intre timp, daca stiti totusi pe cineva care rectifica discuri, nu ezitati sa imi comunicati Smile.
Thanks,
Vlad


cam multisor 4000, zafira automatic cam are dreptate, la mine a fost chestie de vreo 10 zile si 300 km maxim...
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aia e atunci ... le schimb si gata Smile
ma rog, impropriu spus le schimb ... o sa le pun pe cele vechi la loc, bine ca le-am pastrat Smile.
Thanks pt sfaturi, oricum.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
BiriV chiar nu ai inteles nimic?!? Chiar esti un pericol public! Din ce localitate esti?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
De ce-l intrebi? vrei sa ne ferim de el?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Revenind la discutie, bataia in volan la frina este din articulatii, pivoti, bucsi,directie, etc. Bataia in pedala este din discuri.Verificarea la service se face nu tragind de roti ci facind o verificare la un service ce are platane de simulare a eforturilor.Aia cu trasu de roti era pe vremuri la Dacie.
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:BiriV chiar nu ai inteles nimic?!? Chiar esti un pericol public! Din ce localitate esti?

Oi fi eu adormit la ora asta ... da' pe asta chiar nu am inteles-o .... please explain!
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
iulius - Trebuie sa te feresti neaparat.

Foarte multi nu au inteles ca trecerea de la caruta la masina nu e asa de simpla. Nu mai tine cu tras de roti pe trotuar in fata casei. Acum avem masini in loc de carute care au putere si viteza mare.De aia sunt soselele patriei insangerate din cauza prostiei si inculturii romanesti. Sunt reguli si pacat ca nu se respecta pt. ca mai tarziu sunt multi care regreta si cei mai rau ca sufera si sunt afectati nevinovati. Si cel mai mult condamn scoala de soferi care se face in Ro care naste numai inconstienta si imbecili pe sosele.

BiriV - Daca vrei sa intelegi, sa ai parte, sa te bucuri in continuare de masina ta fara probleme, rupe-ti de la gura un plin de benzina si apeleaza la cineva priceput sa-ti rezolve problema profesionist.

Cu asta am terminat. Cine a inteles bine si gata.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai spus ceva important.
Cind a inceput sa se manifeste defectul?dupa o reparatie, din senin,asa ai luat masina,dupa ce ai schimbat discurile(cu cele vechi facea la fel)?
  • Agilul

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 J A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ciudat este ca discurile sunt noi, au 2 luni max, Zimmerman Sport made in Germany (deci nu turcisme sau alte alea).
GRESIT Zimmerman este o casa de comenzi din Germania care impacheteaza discuri exclusiv CHINA discurile nu sunt foarte proaste dar daca pe franare atunci cand temperatura discurilor este foarte mare ai trecut prin apa cu siguranta s-au deformat. Sfatul meu este: ramai la discuri stock pt ca cele perforate nu fac minuni Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR