- BiriV
- OP
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Stie cineva, in Bucuresti, unde pot sa verific si eu daca niste discuri sunt ovalizate sau nu? Bineinteles, ele sunt pe masina.
Ca si simptome, la viteze de peste 100km/h, daca franez ... imi tremura volanul, mai ales pe frane violente, dar parca si pe frana slaba.
Astazi mi-am indreptat jantele, am facut o geometrie, au tras aia de roti, cica n-as avea probleme pe la articulatii, dar nu sunt absolut sigur.
Mai ramane sa verific cauciucurile (sa le mut de p fata pe spate) ...
Oricum, se pare ca diagnosticul se indreapta spre discuri ovalizate, dar as vrea sa ma duc undeva sa mi se spuna sigur (mai ales ca imi trebuie constatare pentru garantie).
Ciudat este ca discurile sunt noi, au 2 luni max, Zimmerman Sport made in Germany (deci nu turcisme sau alte alea).
So, daca are cineva idee, astept indrumari.
LE: De asemenea, as aprecia si daca mi-ar spune cineva unde le pot reface planeitatea (s-ar putea sa nu imi convinda totusi sa revin la discurile stock ).
Thanks,
Vlad.
P.S.
Masina este cea din semnatura.
Stie cineva, in Bucuresti, unde pot sa verific si eu daca niste discuri sunt ovalizate sau nu? Bineinteles, ele sunt pe masina.
Ca si simptome, la viteze de peste 100km/h, daca franez ... imi tremura volanul, mai ales pe frane violente, dar parca si pe frana slaba.
Astazi mi-am indreptat jantele, am facut o geometrie, au tras aia de roti, cica n-as avea probleme pe la articulatii, dar nu sunt absolut sigur.
Mai ramane sa verific cauciucurile (sa le mut de p fata pe spate) ...
Oricum, se pare ca diagnosticul se indreapta spre discuri ovalizate, dar as vrea sa ma duc undeva sa mi se spuna sigur (mai ales ca imi trebuie constatare pentru garantie).
Ciudat este ca discurile sunt noi, au 2 luni max, Zimmerman Sport made in Germany (deci nu turcisme sau alte alea).
So, daca are cineva idee, astept indrumari.
LE: De asemenea, as aprecia si daca mi-ar spune cineva unde le pot reface planeitatea (s-ar putea sa nu imi convinda totusi sa revin la discurile stock ).
Thanks,
Vlad.
P.S.
Masina este cea din semnatura.
- valy darie
- **
- 142 mesaje
- din 10 Sep 2007
- Vectra 1994 x16sz
- Buzau
valy darie
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- valy darie
- **
- 142 mesaje
- din 10 Sep 2007
- Vectra 1994 x16sz
- Buzau
valy darie
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- BiriV
- OP
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Thunder_02
- **
- 104 mesaje
- din 25 Mai 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Arad
Thunder_02
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2006
- Mesaj Privat
s sanse mari sa nu fie de la discuri problema. Am pus pe masina din semanatura discuri brembo si placute mintex noi, si in 1 luna de zile a facut la fel dar la intensitate mult mai mica. Discutand de discuri de calitate, nu are cum sa aiba problma asta. Plus, ca daca sunt noi, au garantie. Asa ca mai bine du-le napoi sa iti dea altele. Eu urmeaza in cel mai scurt timp sa schimb etrierele fatza. Poate fi de la ele problema. Am inteles de pe forum ca exista si un kit de reparatie etriere, dar nu cred ca ma complic eu sa le repar.
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Daca sti cu siguranta ca nu ai probleme cu anvelopele si ai fost la o vulcanizare respectabila sa le echilibrezi. Daca sti ca nu ai jocuri in articulati si bucsile basculelor. Atunci cu siguranta ai probleme in continuare cu discurile. In principiu piesele(discurile) sunt de calitate dar e posibil sa fie si prost montate cu atat mai mult ca nu cred ca cel care le-a montat a auzit de ceas comparator pentru a verifica bataia acestora. Nu e exclus sa fie si de la etrieri, dar cel mai bine, pentru ca nu e de joaca, adreseaza-te unui service serios cu responsabilitate si garantie asupra manoperei.
- BiriV
- OP
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
pentru echilibrare la autosoft pe fundeni:
http://www.vanzarianvelope.ro/contact.php
mi-a placut cum au lucrat la mine.
http://www.vanzarianvelope.ro/contact.php
mi-a placut cum au lucrat la mine.
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
Din experienta mea:
si eu am schimbat discurile la 100k, brembo.
am avut o usoara vibratie (nu asa mare ca cea descrisa de tine)... am sapat pe net , mi-am batut capul si am facut urmatoarea chestie:
m-am dus la garajul mecanicului meu, el avea treaba prin casa/curte si venea sa ma ajute sa dau cite un disc jos. Intre timp eu curatam cu o perie de sirma montata pe bormasina TOT ce tinea de roata. Rulmentul, etrierii, TOT. Zic asta pt ca ce face omu' cu mina lui....
La rulment am curatat temeinic partea pe care se sprijina discul, am facut-o ca noua. Conteaza enorm asta pt. ca rugina acumulata poate da abateri de 0,1-0,2 mm, suficient pt ca discul sa nu se aseze perfect si sa apara vibratiile.
Cind montasem discurile in service oamenii au dat cu smirghel dar in nici un caz nu ar fi facut ceea ce am facut eu, mai ales ca dureaza f. mult.
Rezultatul: am 125ooo km si de atunci nema probleme....
Parerea mea e ca nu e nevoie sa rectifici discurile decit daca ai apucat sa faci multi km ... iar "greseala" montarii sa fi facut ca uzura sa fie deja avansata
Partea nasoala e ca trebuie sa gasesti un loc incalzit unde sa poti sa faci asta in liniste
si eu am schimbat discurile la 100k, brembo.
am avut o usoara vibratie (nu asa mare ca cea descrisa de tine)... am sapat pe net , mi-am batut capul si am facut urmatoarea chestie:
m-am dus la garajul mecanicului meu, el avea treaba prin casa/curte si venea sa ma ajute sa dau cite un disc jos. Intre timp eu curatam cu o perie de sirma montata pe bormasina TOT ce tinea de roata. Rulmentul, etrierii, TOT. Zic asta pt ca ce face omu' cu mina lui....
La rulment am curatat temeinic partea pe care se sprijina discul, am facut-o ca noua. Conteaza enorm asta pt. ca rugina acumulata poate da abateri de 0,1-0,2 mm, suficient pt ca discul sa nu se aseze perfect si sa apara vibratiile.
Cind montasem discurile in service oamenii au dat cu smirghel dar in nici un caz nu ar fi facut ceea ce am facut eu, mai ales ca dureaza f. mult.
Rezultatul: am 125ooo km si de atunci nema probleme....
Parerea mea e ca nu e nevoie sa rectifici discurile decit daca ai apucat sa faci multi km ... iar "greseala" montarii sa fi facut ca uzura sa fie deja avansata
Partea nasoala e ca trebuie sa gasesti un loc incalzit unde sa poti sa faci asta in liniste
- BiriV
- OP
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Eu zic sa renunti la ideea de a rectifica. Odata, undeva, am vazut un dispozitiv care se monta direct pe etrier si avea cutit ca de strung si rectifica discurile direct pe masina. Problema era ca masina trebuia ridicata pe elevator, dura mult timp, nu era de precizie si nu se justifica ca pret manopera comparativ cu discuri noi.
Schimbul de discuri pe fata eu l-am facut la Augsburg, ridicata pe elevator, curatat cu simt de raspundere atat discul cat si locul unde intra el, curatat axe etrier si gresat cu vaselina cupru, dupa care, cu placute noi din prima secunda, merg si acum dupa 10.000 km fara nici o problema.
Raman de parere ca reparatiile la sistemul de franare nu e bine sa le faci singur fara conditii de lucru si scule.(elevator,scule profi, spray curatare, perie de sarma, vaselina speciala si nu in ultim rand pricepere) Cred ca un service e mult mai indicat cu, conditia sa vezi si ce face meseriasul la masina ta. Oricum RAR-ul nu autorizeaza orice service sa functioneze oricum mai ales daca repara elemente de siguranta ca si...
BiriV-sa sti ca la 4000 de km facuti chiar daca vrei sa faci ca la carte montajul discurilor, cu cele actuale de pe masina poti sa uiti ca deja sunt pasuite/uzate pe bataia care o ai acum si nu prezinta nici o garantie ca vei rezolva problema. Rectificarea nu face decat sa accentueze uzura si nu cred ca vei gasi pe cineva care sa fie in stare sa o faca. O mica bataie trebuie data ca sa distanteze minimal placutele in timpul mersului si sa nu se incalzeasca.
Schimbul de discuri pe fata eu l-am facut la Augsburg, ridicata pe elevator, curatat cu simt de raspundere atat discul cat si locul unde intra el, curatat axe etrier si gresat cu vaselina cupru, dupa care, cu placute noi din prima secunda, merg si acum dupa 10.000 km fara nici o problema.
Raman de parere ca reparatiile la sistemul de franare nu e bine sa le faci singur fara conditii de lucru si scule.(elevator,scule profi, spray curatare, perie de sarma, vaselina speciala si nu in ultim rand pricepere) Cred ca un service e mult mai indicat cu, conditia sa vezi si ce face meseriasul la masina ta. Oricum RAR-ul nu autorizeaza orice service sa functioneze oricum mai ales daca repara elemente de siguranta ca si...
BiriV-sa sti ca la 4000 de km facuti chiar daca vrei sa faci ca la carte montajul discurilor, cu cele actuale de pe masina poti sa uiti ca deja sunt pasuite/uzate pe bataia care o ai acum si nu prezinta nici o garantie ca vei rezolva problema. Rectificarea nu face decat sa accentueze uzura si nu cred ca vei gasi pe cineva care sa fie in stare sa o faca. O mica bataie trebuie data ca sa distanteze minimal placutele in timpul mersului si sa nu se incalzeasca.
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
BiriV a scris:Thanks Zafirul, am facut aprox. 4.000km cu discurile asa ... o sa fac sapt. asta operatiunea de curatare, ca n-are ce sa strice.
Intre timp, daca stiti totusi pe cineva care rectifica discuri, nu ezitati sa imi comunicati .
Thanks,
Vlad
Intre timp, daca stiti totusi pe cineva care rectifica discuri, nu ezitati sa imi comunicati .
Thanks,
Vlad
cam multisor 4000, zafira automatic cam are dreptate, la mine a fost chestie de vreo 10 zile si 300 km maxim...
- BiriV
- OP
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Revenind la discutie, bataia in volan la frina este din articulatii, pivoti, bucsi,directie, etc. Bataia in pedala este din discuri.Verificarea la service se face nu tragind de roti ci facind o verificare la un service ce are platane de simulare a eforturilor.Aia cu trasu de roti era pe vremuri la Dacie.
- BiriV
- OP
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
iulius - Trebuie sa te feresti neaparat.
Foarte multi nu au inteles ca trecerea de la caruta la masina nu e asa de simpla. Nu mai tine cu tras de roti pe trotuar in fata casei. Acum avem masini in loc de carute care au putere si viteza mare.De aia sunt soselele patriei insangerate din cauza prostiei si inculturii romanesti. Sunt reguli si pacat ca nu se respecta pt. ca mai tarziu sunt multi care regreta si cei mai rau ca sufera si sunt afectati nevinovati. Si cel mai mult condamn scoala de soferi care se face in Ro care naste numai inconstienta si imbecili pe sosele.
BiriV - Daca vrei sa intelegi, sa ai parte, sa te bucuri in continuare de masina ta fara probleme, rupe-ti de la gura un plin de benzina si apeleaza la cineva priceput sa-ti rezolve problema profesionist.
Cu asta am terminat. Cine a inteles bine si gata.
Foarte multi nu au inteles ca trecerea de la caruta la masina nu e asa de simpla. Nu mai tine cu tras de roti pe trotuar in fata casei. Acum avem masini in loc de carute care au putere si viteza mare.De aia sunt soselele patriei insangerate din cauza prostiei si inculturii romanesti. Sunt reguli si pacat ca nu se respecta pt. ca mai tarziu sunt multi care regreta si cei mai rau ca sufera si sunt afectati nevinovati. Si cel mai mult condamn scoala de soferi care se face in Ro care naste numai inconstienta si imbecili pe sosele.
BiriV - Daca vrei sa intelegi, sa ai parte, sa te bucuri in continuare de masina ta fara probleme, rupe-ti de la gura un plin de benzina si apeleaza la cineva priceput sa-ti rezolve problema profesionist.
Cu asta am terminat. Cine a inteles bine si gata.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Agilul
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 J A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ciudat este ca discurile sunt noi, au 2 luni max, Zimmerman Sport made in Germany (deci nu turcisme sau alte alea).
GRESIT Zimmerman este o casa de comenzi din Germania care impacheteaza discuri exclusiv CHINA discurile nu sunt foarte proaste dar daca pe franare atunci cand temperatura discurilor este foarte mare ai trecut prin apa cu siguranta s-au deformat. Sfatul meu este: ramai la discuri stock pt ca cele perforate nu fac minuni
GRESIT Zimmerman este o casa de comenzi din Germania care impacheteaza discuri exclusiv CHINA discurile nu sunt foarte proaste dar daca pe franare atunci cand temperatura discurilor este foarte mare ai trecut prin apa cu siguranta s-au deformat. Sfatul meu este: ramai la discuri stock pt ca cele perforate nu fac minuni