Vin si eu cu o problema ce o am de foarte multe luni de zile, mașina in cauza vectra b , 1.6 16v , vestitul x16xel euro 2, motor segmentat, reconditionat total honuit etc, problema nu are legatura cu motorul ci cu vreun senzor sau vreo pierdere de vaccum pe undeva pentru ca facea la fel si înainte de segmentare , continuând, senzor map nou, bujii noi bosh, fișe noi tot bosh, IAC nou, clapeta curãțatã total,egr relativ nou, urmeaza sa schimb si bobina de inductie dar nu cred ca are vreo relevanțã, masina pornește la sfert, fie ca e frig sau cald, dar la relanti are o oscilatie idioata pe care o sesizezi ca si cum gâfâie, nimeni nu ii da de cap, pe tester bineinteles nicio eroare , nu stiu ce sa mai fac sa o rezolv, altii cu acelasi motor nu au problema asta. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si știe vreo rezolvare...
MODEL: Vectra B
MOTOR: 1.6 16v x16xel euro 2
Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Ar trebui sã verifici canistra de vapori, supapa și furtunurile aferente...nu ai zis nimic de ele, deci presupun cã nu te-ai atins de ele...
Verificã, noaptea, pe întuneric, sã nu ai vreo scurgere de curent pe la fișe, bobinã...chiar dacã sunt noi.
Bineînțeles cã tot ce ține de vacuum trebuie verificat minuțios...poți folosi un spray pornire, cu motorul în ralanti, pe la furtunuri, îmbinãri, dacã crește turația, acolo e baiul...
Supapa de vapori a fost verificata, nu erau probleme nu era umeda sau ceva era uscatã, cineva mi-a mai zis ca poate fi ecu, dar ce legatura are ecu ? Pt ca probleme e la relanti, masina de tras trage si e in parametrii
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Nu prea citesti...doar pe sãrite. Supapa aia trebuie sã închidã, sã deschidã, sã nu fie înfundate...chestia cu umezeala nu stiu de unde ai scos-o...am mai auzit o trãznãie. Iar furtunurile aferente se pot înfunda cu granule de cãrbune din canistra de vapori(care si aia ar trebui reconditionatã, gãsesti, aici, pe forum o roabã de citit, doar sã vrei)...astea toate și cu aerul fals în admisie pot da necazuri nebãnuite...dar vãd cã le tratezi cu superficialitate...alegerea ta.
ECU nu prea cedeazã la varianta asta și ãla ar da mari necazuri, mult mai mari și mai variate.
Asta este supapa de vapori despre care tot vorbesc eu singur pe-acilea...
Și luatul în calcul...la tine totul e un calcul...mã bucur ptr cã ești foarte analitic, așea...m-am prins din conversația cu tine.
Problema rezolvata, schimbat senzori temperatura, amandoi, senzor ax cu came , si egr, l-am pus inapoi pe cel original al ei, cel nou , era doria daca nu ma insel, avea vreo 2 ani si mi-a dat brusc eroare pe op-com si cand l-am dat jos, era blocat pe deschis. Acuma merge bine
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.