Vin si eu cu o problema ce o am de foarte multe luni de zile, mașina in cauza vectra b , 1.6 16v , vestitul x16xel euro 2, motor segmentat, reconditionat total honuit etc, problema nu are legatura cu motorul ci cu vreun senzor sau vreo pierdere de vaccum pe undeva pentru ca facea la fel si înainte de segmentare , continuând, senzor map nou, bujii noi bosh, fișe noi tot bosh, IAC nou, clapeta curãțatã total,egr relativ nou, urmeaza sa schimb si bobina de inductie dar nu cred ca are vreo relevanțã, masina pornește la sfert, fie ca e frig sau cald, dar la relanti are o oscilatie idioata pe care o sesizezi ca si cum gâfâie, nimeni nu ii da de cap, pe tester bineinteles nicio eroare , nu stiu ce sa mai fac sa o rezolv, altii cu acelasi motor nu au problema asta. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si știe vreo rezolvare...
MODEL: Vectra B
MOTOR: 1.6 16v x16xel euro 2
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Ar trebui sã verifici canistra de vapori, supapa și furtunurile aferente...nu ai zis nimic de ele, deci presupun cã nu te-ai atins de ele...
Verificã, noaptea, pe întuneric, sã nu ai vreo scurgere de curent pe la fișe, bobinã...chiar dacã sunt noi.
Bineînțeles cã tot ce ține de vacuum trebuie verificat minuțios...poți folosi un spray pornire, cu motorul în ralanti, pe la furtunuri, îmbinãri, dacã crește turația, acolo e baiul...
Supapa de vapori a fost verificata, nu erau probleme nu era umeda sau ceva era uscatã, cineva mi-a mai zis ca poate fi ecu, dar ce legatura are ecu ? Pt ca probleme e la relanti, masina de tras trage si e in parametrii
Nu prea citesti...doar pe sãrite. Supapa aia trebuie sã închidã, sã deschidã, sã nu fie înfundate...chestia cu umezeala nu stiu de unde ai scos-o...am mai auzit o trãznãie. Iar furtunurile aferente se pot înfunda cu granule de cãrbune din canistra de vapori(care si aia ar trebui reconditionatã, gãsesti, aici, pe forum o roabã de citit, doar sã vrei)...astea toate și cu aerul fals în admisie pot da necazuri nebãnuite...dar vãd cã le tratezi cu superficialitate...alegerea ta.
ECU nu prea cedeazã la varianta asta și ãla ar da mari necazuri, mult mai mari și mai variate.
Asta este supapa de vapori despre care tot vorbesc eu singur pe-acilea...
Și luatul în calcul...la tine totul e un calcul...mã bucur ptr cã ești foarte analitic, așea...m-am prins din conversația cu tine.
Problema rezolvata, schimbat senzori temperatura, amandoi, senzor ax cu came , si egr, l-am pus inapoi pe cel original al ei, cel nou , era doria daca nu ma insel, avea vreo 2 ani si mi-a dat brusc eroare pe op-com si cand l-am dat jos, era blocat pe deschis. Acuma merge bine
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.