Buna ziua, sarbatori cu bine si an nou fericit tuturor, vin si eu cu o problema, am schimbat alternatorul iar dupa ce am mers circa 20 km cu el schimbat, s-a aprins martorul de nivel ulei, cel galben, am tras imediat pe dreapta si am verificat uleiul din joja, era sub nivel, cat un varf de unghie, m am dus repede la un magazin si am luat ulei, am completat la ochi si nivelul a ajuns intre minim si maxim, am mai mers cam 10 km, s-a aprins din nou, verific joja, era sub minim, completez din nou, tot intre minim si maxim, am plecat, nu mi s-a mai aprins martor, nimic, ajung acasa, verific uleiul, era peste maxim, am stat si m am tot gandit de la ce poate fi dar nu mi trecea absolut nimic, am lasat masina peste noapte si a doua zi verific, acelasi lucru, uleiul peste maxim, iau un furtun si bag in joja si scot cat pot cu acel furtun sa fie uleiul la maxim, am bagat cam 800 ml in total, acum de fiecare data cand merg, sunt momente in care se aprinde, momente cand nu se aprinde, PRECIZEZ, masina nu scoate sunete ciudate ca si cum ar bate ceva, nu scoate fum, absolut nimic, merge perfect, eu as banui ca ar fi pompa de ulei dar astept si parerile dumneavoastra! multumesc frumos, o zi/seara buna!
MODEL: Astra 2005
MOTOR: 1.7 cdti 80 hp / 59 kw
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Salut , eu zic sa lasi pompa de ulei in pace deocamdata ( la cele descrise de tine ) . Am impresia caci papa ulei ( de unde si nivelul mic ) si la un momendat cand creste nivelul in baia de ulei defapt sa ai ulei contaminat cu motorina sau ceva pe circuitul de retur al uleiului in baia de ulei . Cred ca e putin mai complicat de verificat la cele expuse de tine .
pai, nivelul ridicat de ulei de l am avut, a fost din cauza mea pentru ca fix cand mi s a aprins martorul, am oprit si am verificat, era putin si am completat, dupa uleiul a revenit in baie, in momentul asta, uleiul este la maxim, cand dispare, cand apare inapoi este la fel, la maxim, adica nu am pierdere de ulei sau ulei in plus in joja, uleiul ramane fix
Sau ceva pierderi de ulei pe la furtunele pompei de vacuum de pe alternator ? Furtunul de tur pentru ulei, cel din blocul motor inspre pompa de vacuum de pe alternator, este notoriu pentru pierderi de ulei, la fel si garnitura de la termoflot, cea dintre termoflot si blocul motor (verifica daca exista pierderi de ulei si aici).
In ceea ce priveste joja de ulei... verifica uleiul scotand joja si apoi dupa ce o stergi bag-o invers decat ai scos-o (rotita cu 90grade) apoi scoate-o si verifica din nou. Teaca la joja asa.. asa sucita cum este ea e ,,o gandire idioata,, la motorul asta astfel ca de fiecare cand scoti joja sunt urme pe ea dincolo de semnul de max, dar asta nu inseamna ca acela e si nivelul uleiului din baie. Nivelul e mai jos, acolo unde apare prima intrerupere pe filmul de ulei prezent pe joja atunci cand privesti la ea.
furtunul vaccum de pe alternator l am schimbat anul trecut, se fisurase si imi aruncase tot uleiul afara, ce i drept, da, am o pierdere de ulei pe la termoflod din ce am inteles dar este mica, o sa verific maine furtunul de tur pentru ulei maine, dar as mai putea merge cu masina asa? multumesc!
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.