Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Hello. Pierd antigel, carcasa rãcitorului egr 55577443 este plina de lichid. A mai plãtit cineva așa? Se poate cã o fisura a capacului sa provoace pierdere de lichid?
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Da. Se schimba relativ ușor. Pana iei piesa, mergi mai potolit cu busonul vasluui de expansiune slabit, sa diminueze pierderile. La mine a durat vreo 3 zile pana a venit piesa și mi l-am schimbat singur. Cel mai ieftin a fost pe GM. Gãsești tutoriale pe net, Fb.. Daca ai un pic habar de mecanica
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Da, eu am pãțit. Vasul de expansiune fisurat. L-am înlocuit, când am ajuns la service.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
E o problema cunoscuta cu fisuri in capacul racitorului EGR la Insignia A , exact cum este o problema si cu acel o-ring de la pompa de ulei .
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am reușit sã îl schimb, am niste mecanici pe lângã mine care au început sã se vaicare cã trebuie data jos bateria...ca aia cã ailaltã, poate sãptãmânã viitoare. Așa cã le.am zis închide cã te sun eu și am executat singur planta.
Am terminat cu pierderile de zeama Smile. Țin însã sa felicit pe toți inginerii gm care au reușit sã creeze o înghesuialã desãvârșitã in zona acelui capac. Și nu în ultimul rând, poziționarea geniala a scurgerii instalației de rãcire. Pe toți ar trebui sa îi punã la prima mașinã ce iese de pe linia de asamblare, sã înlocuiascã ce au proiectat.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Da. Se schimba relativ ușor. Pana iei piesa, mergi mai potolit cu busonul vasluui de expansiune slabit, sa diminueze pierderile. La mine a durat vreo 3 zile pana a venit piesa și mi l-am schimbat singur. Cel mai ieftin a fost pe GM. Gãsești tutoriale pe net, Fb.. Daca ai un pic habar de mecanica

La mine a fost de pe.o zi pe alta. Mi.a dat preț pt echivalente, douã mãrci, pe la 190 și 400. Și originalul la 295.
Ca fapt divers, conducta de la pompa de servo la caseta de direcție e mai ieftin pe original decât echivalent.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:...Țin însã sa felicit pe toți inginerii gm care au reușit sã creeze o înghesuialã desãvârșitã in zona acelui capac. Și nu în ultimul rând, poziționarea geniala a scurgerii instalației de rãcire. Pe toți ar trebui sa îi punã la prima mașinã ce iese de pe linia de asamblare, sã înlocuiascã ce au proiectat.

Se vede că nu știi cum stă treaba în industria auto de cam mulți ani încoace: decizia finală privind proiectul final al unei mașini este luată de economiști, inginerii doar furnizează felurite soluții, din care sunt selectate câteva, iar finalmente rămâne una. Să explic: o asamblare rapidă, la bandă, eficientă, compactă, cu cât mai puțini pași înseamnă o diminuare a costurilor la producător, posibil cu o creștere a marjei de profit. Dacă asta înseamnă un calvar la demontare, ptr o reparație deseori banală, e și mai bine: se câștigă din costurile mai ridicate de manoperă. E o gândire mercantilă împinsă la extrem, dar profitabilă, toate costurile sunt împinse la client, mai ales cel secundar, adică care a cumpărat feru” second-hand. De-aia se zice că în industria auto se câștigă puțin direct din vânzarea de autoturisme(ceea ce mie, personal, mi se pare și asta o povestioară ptr fraieri), dar se recunoaște semi-oficial, cu jumătate de gură, că se câștigă binișor din serviciile post-vânzare....
În situația de mai sus, există și explicația unor ”chifle” penibile din industrie: a se vedea problemele cu cureaua de distribuție umedă dela benzinarele de 1,2 turbo, consecințele unei soluții constructive de noaptea minții și cum e ”rezolvată” ea de producător.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR