Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã vrei sã spargi cupla...
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Swerige a scris:Oare nu pot etansa venind cu un colier metalic peste cupla rapida?

Sã nu faci asta!
Eventual cum a spus deja @bibu, desfaci și înlocuit oring-ul, fãrã silicon sau alte chestii.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Așadar, existã un oring dedicat pentru aceastã îmbinare? Se gãsește de achiziționat ca piesã separatã? Existã colegi pe forum care au înlocuit doar oringul și au rezolvat problema cu etanșeitatea?
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Swerige a scris:Bunã seara.
Am observat o micã scurgere la îmbinarea furtun-conducta caloriferului. Este vorba de furtunul cu acel colier de culoare albã dacã nu mã însel (furtun de tur). Ce se poate face în aceastã situație? Se mai strânge acel colier "special" sau trebuie înlocuit furtunul?

Nu poti face nimic din nefericire decat inlocuire cu un furtun nou deoarece garnitura nu o poti cumpara separat(cel putin eu nu am reusit sa o gasesc si nici am avut dispozitia necesara sa studiez avand in vedere ca un furtun nou pe gates costa 100 de lei). Ar mai fi varianta sa treci pe furtun de silicon dar deja e alta mancare de peste.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Vã mulțumesc.
Unde gãsesc sã cumpãr furtun de silicon? Ce caracteristici trebuie sã aibã (diametru, inserție metalicã , etc)?
Mã gândesc cã varianta cu furtunul de silicon este mult mai trainicã.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Adresez o rugaminte colegiilor care au inlocuit furtunurile caloriferului.
Cat trebuie sa aiba diametrul interior furtunul de silicon pentru a se potrivi cu conducta care merge la calorifer?
Maisna: Astra Z17DTH
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Parcã fi22 dar nu am tãiat și mãsurat.
Poate alt coleg a tãiat și mãsurat diametrul
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Strict diametrul conductei de aluminiu care vine din calorifer si pe care se prinde acea cupla, este de 20 mm.
Nu stiu in capatul celalalt daca respecta aceeasi cota.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri!
Fi20 este diametrul conductei de tur cat si al celei de retur? Ambele au acelasi diametru?
Ce caractersitici (norma, culoare) are antigelul pentru motorizarea Z17DTH? Cati litrii intra in instalatie?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
6,8l
G12.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da, ambele, 20mm.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am schimbat aceste tipuri de furtun si am constatat de fiecare data ca a trebuit schimbat si caloriferul, mai ales la tur, deoarece caloriferul fiind colmatat trecea putin lichid prin el si forta ringul de la tur.
Deci daca sunt si probleme cat de cat cu caldura, luati in calcul mai degraba schimbarea caloriferului prima data si dupa ,daca mai este necesar si furtunul.
O zi buna.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Bunã seara.
Mâ puteți ajuta sã aflu codul furtunului gros care face legãtura între termoflot și blocul motor. Acest furtun se aflã sub teul furtunului de retur care merge spre calorifer.
Eu atât am putut sã descifrez pe vechiul furtun 3344960
Z17DTH
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Unul din furtunele de la calorifer (cred ca cel de tur) trebuie obligatoriu schimbat atunci cand cumperi o Astra G sau Astra H cu motorizare Z17DTL/Z17DTH deoarece face parte dintre cele 4 furtune celebre care se sparg si compromit motorul. Eu la Astra G si Astra H am schimbat direct dupa cumparare cele 4 furtune si nu am avut probleme. Cel mai compromis furtun a fost cel ,,thermostat bypass,, care era ca un cremwurst suprafiert.. Smile uluitor cat de mult se umflase. Celelalte trei furtune au obiceiul sa se sparga la coturi, evident.

Spala caloriferul mic ruland apa curata prin el daca tot schimbi furtunul de pe el. Cel pe care nu-l schimbi il desfaci in partea cealalta (inspre motor). Sufli in furtun in sens invers apa prin calorifer mai intai, ca sa iasa mizeria (daca este) apoi torni apa in ambele sensuri pana iese apa curata din radiatorul de habitaclu.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Unde este amplasat furtunul "thermostat bypass" la motorizarea Z17DTH?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Înspre blocul motor în spatele corpului termostat și este de doar 10 centimetri.
Reper 9 din fotografie.

Sã fii atent la senzorul de temperatura din corpul termostatului cã este un colier acolo reperul 13...
Deasupra cutiei de viteze...
Trebuie sã demontezi: bateria, suportul acesteia, poate și clapeta accelerație, corpul egr și egr-ul. Poate și ceva furtunuri. Așa vei avea spațiu.
Sã fii atent la mufele clapetei și egr-ului, la mufa senzorului temperatura antigel și mai este ceva cablaj pe acolo...
Spor la treabã și dacã ai un prieten sã ai o a treia mânã prinde bine!
  • EPetrea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2023

  • Mesaj Privat
Salut cine ma poate ajuta si pe mine?am cumparat un opel astra h 2012 benzina+ gpl si imi da apa afara din vasul de expansiune nu tot timpul am favut revizie la gpl crezand ca e de vina degeaba....mi a zis cel care mi a favut revizia ca este capacul de la vas l am schimbat degeaba la fel....am observat un furtun care iese din radiator ciput ala sa fie cauza ? Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR