- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Swerige a scris:Bunã seara.
Am observat o micã scurgere la îmbinarea furtun-conducta caloriferului. Este vorba de furtunul cu acel colier de culoare albã dacã nu mã însel (furtun de tur). Ce se poate face în aceastã situație? Se mai strânge acel colier "special" sau trebuie înlocuit furtunul?
Am observat o micã scurgere la îmbinarea furtun-conducta caloriferului. Este vorba de furtunul cu acel colier de culoare albã dacã nu mã însel (furtun de tur). Ce se poate face în aceastã situație? Se mai strânge acel colier "special" sau trebuie înlocuit furtunul?
Nu poti face nimic din nefericire decat inlocuire cu un furtun nou deoarece garnitura nu o poti cumpara separat(cel putin eu nu am reusit sa o gasesc si nici am avut dispozitia necesara sa studiez avand in vedere ca un furtun nou pe gates costa 100 de lei). Ar mai fi varianta sa treci pe furtun de silicon dar deja e alta mancare de peste.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut! Am schimbat aceste tipuri de furtun si am constatat de fiecare data ca a trebuit schimbat si caloriferul, mai ales la tur, deoarece caloriferul fiind colmatat trecea putin lichid prin el si forta ringul de la tur.
Deci daca sunt si probleme cat de cat cu caldura, luati in calcul mai degraba schimbarea caloriferului prima data si dupa ,daca mai este necesar si furtunul.
O zi buna.
Deci daca sunt si probleme cat de cat cu caldura, luati in calcul mai degraba schimbarea caloriferului prima data si dupa ,daca mai este necesar si furtunul.
O zi buna.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Unul din furtunele de la calorifer (cred ca cel de tur) trebuie obligatoriu schimbat atunci cand cumperi o Astra G sau Astra H cu motorizare Z17DTL/Z17DTH deoarece face parte dintre cele 4 furtune celebre care se sparg si compromit motorul. Eu la Astra G si Astra H am schimbat direct dupa cumparare cele 4 furtune si nu am avut probleme. Cel mai compromis furtun a fost cel ,,thermostat bypass,, care era ca un cremwurst suprafiert.. uluitor cat de mult se umflase. Celelalte trei furtune au obiceiul sa se sparga la coturi, evident.
Spala caloriferul mic ruland apa curata prin el daca tot schimbi furtunul de pe el. Cel pe care nu-l schimbi il desfaci in partea cealalta (inspre motor). Sufli in furtun in sens invers apa prin calorifer mai intai, ca sa iasa mizeria (daca este) apoi torni apa in ambele sensuri pana iese apa curata din radiatorul de habitaclu.
Spala caloriferul mic ruland apa curata prin el daca tot schimbi furtunul de pe el. Cel pe care nu-l schimbi il desfaci in partea cealalta (inspre motor). Sufli in furtun in sens invers apa prin calorifer mai intai, ca sa iasa mizeria (daca este) apoi torni apa in ambele sensuri pana iese apa curata din radiatorul de habitaclu.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Înspre blocul motor în spatele corpului termostat și este de doar 10 centimetri.
Reper 9 din fotografie.
Sã fii atent la senzorul de temperatura din corpul termostatului cã este un colier acolo reperul 13...
Deasupra cutiei de viteze...
Trebuie sã demontezi: bateria, suportul acesteia, poate și clapeta accelerație, corpul egr și egr-ul. Poate și ceva furtunuri. Așa vei avea spațiu.
Sã fii atent la mufele clapetei și egr-ului, la mufa senzorului temperatura antigel și mai este ceva cablaj pe acolo...
Spor la treabã și dacã ai un prieten sã ai o a treia mânã prinde bine!
Reper 9 din fotografie.
Sã fii atent la senzorul de temperatura din corpul termostatului cã este un colier acolo reperul 13...
Deasupra cutiei de viteze...
Trebuie sã demontezi: bateria, suportul acesteia, poate și clapeta accelerație, corpul egr și egr-ul. Poate și ceva furtunuri. Așa vei avea spațiu.
Sã fii atent la mufele clapetei și egr-ului, la mufa senzorului temperatura antigel și mai este ceva cablaj pe acolo...
Spor la treabã și dacã ai un prieten sã ai o a treia mânã prinde bine!
EPetrea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2023
- Mesaj Privat
Salut cine ma poate ajuta si pe mine?am cumparat un opel astra h 2012 benzina+ gpl si imi da apa afara din vasul de expansiune nu tot timpul am favut revizie la gpl crezand ca e de vina degeaba....mi a zis cel care mi a favut revizia ca este capacul de la vas l am schimbat degeaba la fel....am observat un furtun care iese din radiator ciput ala sa fie cauza ? Multumesc!