NLilian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2019
- Mesaj Privat
Buna seara,
va deranjez si eu mai mult cu o sugestie decat problema. A depasit deja stadiul acela )
Masina : Astra H Break 1.7 cdti 2006 moto z17dth 101 cp.
problema: Cumparata de la "un nene " care parea de incredere, eu incepator (carnet luat anul asta pe la inceput).
Nu va inchipuiti ca am fost singur sa ma decid la achizitia unui automobil.
Am fost cu cineva care trebuia sa stie despre ce e vorba (socru').
Acum asa sta treaba, am luat masina dupa care am constatat ca avea vasul de expansiune foarte murdar pe interior.
L-am curatat bine, am curatat si instalatia de racire destul de bine. am pus vasul inapoi, totul frumos.
Am mers cu masina, nici o problema. La recomandarea socrului am dus masina sa ii fac distributia
si ce probleme mai avea (aer conditionat nefunctional si limp mode - senzorul ala de la turbo nu mai mergea) totul perfect.
dupa reparatie mergea si mai bine.
Bun. Merg cu ea la mare, ma intorc de la mare - nici o problema.
merg cu ea la tara (250km dus - 250 km intors) la dus, parca auzeam ceva sunet ciudat ,
dar cum sunt paralel cu masinile (experienta 0 si un dezinteres fata de masini in general) nu am bagat in seama.
la intoarcere insa, sunetul ala era din ce in ce mai puternic (gen sirena de amubulanta).
Cobor sa vad ce este (prin mihailesti eram) opresc masina. o pornesc si o pun pe sotie sa accelereze.
Turbina facea ca locomotiva.... verific joja, ulei din parti... ma uit peste drum de unde oprisem, era un service.
trec sa iau un ulei de acolo, intamplator doi gaboi mancau inghetata fix acolo )
ma intreaba ce s-a intamplat cu masina si ii povestesc. merge sa se uite si el si imi confirma ca e turbina.
Zice ca daca vreau pot sa merg cu ea asa, dar risc sa stric ceva pe la motor...
Eu plec spre casa... cu 30-40 la ora pe avarii din mihailesti pana in bucuresti, a facut ca toti d.....
si cand am ajuns in Bucuresti, acolo a cedat.
A facut autoaprindere (asa mi-a zis cineva care se pricepe)
a scos mult fum si nu se mai oprea nici cand am scos cheia din contact. Abia cand am ridicat ambreiajul s-a oprit.
Am lasa-to asa si cand am faut rost de bani am zis sa o duc undeva sa imi zica ce e de facut.
Am dus masina. Am zis sa sun un prieten... l-am sunat. Am vorbit (da frate cum sa nu, te ajut eu) si am dus masina la el.
Am luat-o dupa 2 luni jumate.... masina merge... problema e ca nu cum trebuie...
Imi scoate ulei pe langa injectoare, curge ulei pe la gariniturile de la baie (asta dupa ce mi-a dat baia jos si a pus garnituri noi) si... surpriza cea mai mare
Daca scot joja, in timp ce functioneaza motorul, iese ulei gramada pe acolo.
Intreb de ce ... zice ca la el nu curgea ulei cand a fost in garaj... (prostia mea--- trebuia sa merg la un service adevarat)
Am consumat cam multa energie si resurse cu aceasta masina.
Un sfat vreau si eu in legatura cu treaba urmatoare: cat credeti ca o sa ma coste o segmetare a mototului si daca se mai merita. Masina a fost 2000 eur iar eu pentru reparatii am mai cheltuit in jur de 1000-1300....
Ce mai pot face cu masina in cazul in care decid ca este prea costisitor.
M-i s-a oferit solutia (vinde-o ma acum cat mai merge!!! o speli frumos bagi niste poze si vine unu ca tine asa si o ia ) eu nu fac asa ceva.
Multumesc in avans si va doresc cat mai putine probleme
P.S. scz de povestea vietii )
MODEL: Opel Astra H 2006
MOTOR: 1.7 101CP Z17DTH
va deranjez si eu mai mult cu o sugestie decat problema. A depasit deja stadiul acela )
Masina : Astra H Break 1.7 cdti 2006 moto z17dth 101 cp.
problema: Cumparata de la "un nene " care parea de incredere, eu incepator (carnet luat anul asta pe la inceput).
Nu va inchipuiti ca am fost singur sa ma decid la achizitia unui automobil.
Am fost cu cineva care trebuia sa stie despre ce e vorba (socru').
Acum asa sta treaba, am luat masina dupa care am constatat ca avea vasul de expansiune foarte murdar pe interior.
L-am curatat bine, am curatat si instalatia de racire destul de bine. am pus vasul inapoi, totul frumos.
Am mers cu masina, nici o problema. La recomandarea socrului am dus masina sa ii fac distributia
si ce probleme mai avea (aer conditionat nefunctional si limp mode - senzorul ala de la turbo nu mai mergea) totul perfect.
dupa reparatie mergea si mai bine.
Bun. Merg cu ea la mare, ma intorc de la mare - nici o problema.
merg cu ea la tara (250km dus - 250 km intors) la dus, parca auzeam ceva sunet ciudat ,
dar cum sunt paralel cu masinile (experienta 0 si un dezinteres fata de masini in general) nu am bagat in seama.
la intoarcere insa, sunetul ala era din ce in ce mai puternic (gen sirena de amubulanta).
Cobor sa vad ce este (prin mihailesti eram) opresc masina. o pornesc si o pun pe sotie sa accelereze.
Turbina facea ca locomotiva.... verific joja, ulei din parti... ma uit peste drum de unde oprisem, era un service.
trec sa iau un ulei de acolo, intamplator doi gaboi mancau inghetata fix acolo )
ma intreaba ce s-a intamplat cu masina si ii povestesc. merge sa se uite si el si imi confirma ca e turbina.
Zice ca daca vreau pot sa merg cu ea asa, dar risc sa stric ceva pe la motor...
Eu plec spre casa... cu 30-40 la ora pe avarii din mihailesti pana in bucuresti, a facut ca toti d.....
si cand am ajuns in Bucuresti, acolo a cedat.
A facut autoaprindere (asa mi-a zis cineva care se pricepe)
a scos mult fum si nu se mai oprea nici cand am scos cheia din contact. Abia cand am ridicat ambreiajul s-a oprit.
Am lasa-to asa si cand am faut rost de bani am zis sa o duc undeva sa imi zica ce e de facut.
Am dus masina. Am zis sa sun un prieten... l-am sunat. Am vorbit (da frate cum sa nu, te ajut eu) si am dus masina la el.
Am luat-o dupa 2 luni jumate.... masina merge... problema e ca nu cum trebuie...
Imi scoate ulei pe langa injectoare, curge ulei pe la gariniturile de la baie (asta dupa ce mi-a dat baia jos si a pus garnituri noi) si... surpriza cea mai mare
Daca scot joja, in timp ce functioneaza motorul, iese ulei gramada pe acolo.
Intreb de ce ... zice ca la el nu curgea ulei cand a fost in garaj... (prostia mea--- trebuia sa merg la un service adevarat)
Am consumat cam multa energie si resurse cu aceasta masina.
Un sfat vreau si eu in legatura cu treaba urmatoare: cat credeti ca o sa ma coste o segmetare a mototului si daca se mai merita. Masina a fost 2000 eur iar eu pentru reparatii am mai cheltuit in jur de 1000-1300....
Ce mai pot face cu masina in cazul in care decid ca este prea costisitor.
M-i s-a oferit solutia (vinde-o ma acum cat mai merge!!! o speli frumos bagi niste poze si vine unu ca tine asa si o ia ) eu nu fac asa ceva.
Multumesc in avans si va doresc cat mai putine probleme
P.S. scz de povestea vietii )
MODEL: Opel Astra H 2006
MOTOR: 1.7 101CP Z17DTH
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu va disparea nici un diesel in bucuresti si nici un non-euro. In schimb ce ar trebui sa dispara sunt cumparatorii de masini cu probleme de la bun inceput. 2000 euro? nici 2000 nu face...
In bucuresti eds si autoa, dar intrebarea este daca mai merita reparata. Sunt curios cate sute(8?) de mii de km are masina.
In bucuresti eds si autoa, dar intrebarea este daca mai merita reparata. Sunt curios cate sute(8?) de mii de km are masina.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
As zice ca primele garnituri de la injectoare cedeaza cele unde presiunea de ulei este mai mare, adica injectorul #4 si injectorul #3. Oricum, daca una din garnituri cedeaza de tot o sa ramai uluit cat de repede ramai fara ulei, il arunca afara pe motor aproape pe tot.
Si la masina sotiei Astra G 1.7cdti atunci cand am cumparat-o erau curse 3 injectoare, la injectorul #4 si #3 au fost duse garniturile de ulei (le-am inlocuit cu altele noi) iar la injectorul #2 lacrima motorina (l-am trimis la reconditionat si s-a facut doar o curatare ultrasonica).
Si la masina sotiei Astra G 1.7cdti atunci cand am cumparat-o erau curse 3 injectoare, la injectorul #4 si #3 au fost duse garniturile de ulei (le-am inlocuit cu altele noi) iar la injectorul #2 lacrima motorina (l-am trimis la reconditionat si s-a facut doar o curatare ultrasonica).
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
NLilian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare!
Revin cu concluziile:
Am fost la EDS, mi-au zis ca nu au mai intalnit asa problema (sa iasa uleiul pe joja). Mi-au recomandat sa schimb motorul.
La recomandarea sefului unde lucrez am fost la Darius Impex pe campia libertatii. Acolo mi-a zis ca e problema de la filtrul epurator. Am fost putin sceptic dar chiar asa a fost.
membrana era sparta si imi ajungeau gazele in motor. am schimbat si garniturile alea de la inectoare.
Sper sa tina reparatia si sper sa nu pice altceva curand . Reparatia a costat 950 ron.
Multumesc tuturor pentru sfaturi si va doresc cat mai putine incidente si probleme!
Revin cu concluziile:
Am fost la EDS, mi-au zis ca nu au mai intalnit asa problema (sa iasa uleiul pe joja). Mi-au recomandat sa schimb motorul.
La recomandarea sefului unde lucrez am fost la Darius Impex pe campia libertatii. Acolo mi-a zis ca e problema de la filtrul epurator. Am fost putin sceptic dar chiar asa a fost.
membrana era sparta si imi ajungeau gazele in motor. am schimbat si garniturile alea de la inectoare.
Sper sa tina reparatia si sper sa nu pice altceva curand . Reparatia a costat 950 ron.
Multumesc tuturor pentru sfaturi si va doresc cat mai putine incidente si probleme!
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
NLilian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2019
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Filtrul epurator din capacul motor are rolul de a filtra aerul existent care este bogat in vapori de ulei (este defapt un filtru decantor). Aerul separat de ulei este recirculat in admisie, uleiul ramas se va scurge in baie (gravitational). Cand garnitura e sparta filtrul ala practic nu mai lucreaza si-ti arunca ulei in admisia turbinei.
La tine exista presiune mare in baia de ulei, de aceea iti iesea uleiul in sus pe joja. Cred ca s-a schimbat si garnitura de chiulasa+planata chiulasa la ultima reparatie de motor (altfel nu cred ca se putea remedia situatia). Iar garnitura de la epurator nu se gaseste separat, se rezolva doar prin inlocuirea capacului motor cu altul care are epuratorul functional (deci s-a schimbat si acesta din urma).
La tine exista presiune mare in baia de ulei, de aceea iti iesea uleiul in sus pe joja. Cred ca s-a schimbat si garnitura de chiulasa+planata chiulasa la ultima reparatie de motor (altfel nu cred ca se putea remedia situatia). Iar garnitura de la epurator nu se gaseste separat, se rezolva doar prin inlocuirea capacului motor cu altul care are epuratorul functional (deci s-a schimbat si acesta din urma).
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Nu este exclus, desi nu prea am auzit despre scurgeri pe la semeringuri la motorul Z17DTH.
Eu am scris doar ce am patit eu si mentionez inca o data ca la mine s-a prelins aproape pe tot motorul. Daca in partea superioara a blocului motor nu sunt urme de ulei, da, este posibil sa fie problema in zona axelor cu came.
Eu am scris doar ce am patit eu si mentionez inca o data ca la mine s-a prelins aproape pe tot motorul. Daca in partea superioara a blocului motor nu sunt urme de ulei, da, este posibil sa fie problema in zona axelor cu came.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat