Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • TLPhotos

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Poate sa mi spuna cineva ce furtun lipseste?mentionez ca s a spart si n am reusit sa i iau numarul inscriptiont. Atasez pozele pentru o identificare Mai usoara. Se afla sun motor si pleaca din teava de evacuare a gazelor. Era din cauciuc negru cu diametrul de aproox 5mm.multumesc!


MODEL: Opel astra H 1.7 2009,diesel
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Furtunul ca furtunul, dar cauza din care s-a spart ...
Acela este furtunul spre senzorul de presiune gace de evacuare. (il mai gasesti si cu denumirea de furtun senzor presiune diferentiala DPF). Cand soliciti furtunul, important este si codul de motor, care la tine este Z17DTJ sau Z17DTR (pentru acest furtun ... tot aia este).
Ai probleme cu evacuarea gazelor arse (probabil DPF infundat), de aceea s-a spart acel furtun. Si totusi, eu cred ca il vad in poza, in partea dreapta. Daca are un pret prea mare pe original (nu stiu), poti pune un banal furtun, cu diametrul interior, corespunzator.
Cel mai important este sa rezolvi cauza, iar aici se cam complica problemele...
  • TLPhotos

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Am inteles ideea.nu furtunul problema.Multumesc.
  • NTintosan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Același furtun mi-a crãpat și mie, cred cã am dpf infundat. Dar nu știu dacã e chiar furtun de presiune diferențial. Am tot cautat dar cred cã e altceva.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca este exact acel furtun din poza colegului, nu stiu ce si unde ai cautat si nici de ce anume crezi tu ca este altceva, dar, este exact ceea ce am scris.
!00% este furtunul spre senzorul de presiune gaze de evacuare, gasit si cu denumirea de furtun senzor presiune diferentiala DPF (desi la aceste motoare Z17DTJ si Z17DTR, este improprie folosirea termenului de "diferentiala", pentru ca vede doar presiunea din amonte de DPF).
Asteptam cu drag argumente contra ... Smile
  • NTintosan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Salut! Chiar un vreau sã te contrazic, motorul meu e într-adevãr 1.7 dtj și acel furtun se aflã situat imediat dupã racordul flexibil.La magazinele de piese nu am gãsit respectivul furtun. La unul singur mi-au spus cã se poate comanda dar cu tot cu tubulatura ce urmeazã dupã el. O sã încerc sã sun la un magazin de piese. Mulțumesc pentru informație.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Spuneam eu, acum doua saptamani, pentru colegul @TLPhotos "Daca are un pret prea mare pe original (nu stiu), poti pune un banal furtun, cu diametrul interior, corespunzator."
Si da, chiar asa este, nimeni nu o sa aduca acel reper, probabil doar cu tubul de plastic pana in senzorul de "presiune diferentiala".

Repet, desi cred ca am fost suficient de clar, acela este un furtun banal, nu are nimic special, doar diametrul interior. Desigur, trebuie sa fie flexibil si sa nu fie cu insertie, pentru a se poate sparge in cazuri de acest gen.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acolo merge furtun siliconic de combustibil, problema pentru unul ordianr este temperatura si gazele pur si simplu se coace in timp si putina presiune care este pe evacuare il sparge .Nu are rost sa cumparati jumate de masina pentru un metru de furtun care nu face altceva decat sa duca presiunea din evacuare intr-un senzor de presiune .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Merge absolut orice furtun, cel mai banal, cu diametrul interior, corespunzator (asa cum este si cel original). Sa fie flexibil si sa nu fie de presiune (pentru a se putea sparge in astfel de cazuri).
Fiind un circuit inchis, nu ai treaba cu gaze si temperaturi.
  • NTintosan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Bine, dar nu trebuie un furtun cu rezistenta termica înaltã? Eu am cãutat la diverse magazine de furtunuri, dar mi s-a spus a nu rezista la temperaturi crescute.
  • NTintosan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2020

  • Mesaj Privat
OK! Merci pentru sfaturi.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"Un banal furtun", inseamna cumva furtun cu rezistenta termica inalta?
Pe acolo nu circula gaze, acela este un circuit inchis, doar presiunea este egala cu presiunea din esapament, nu si temperatura.
Niste ingineri, cand au proiectat acel sistem, l-au proiectat cu cap, punanad acel "ștuț" de teava, suficient de lung, incat temperatura transmisa prin material, sa se disipe.
Pune un furtun care sa etanseze perfect, mergi 100Km cu masina, pune mana pe furtun si ne spui ce temperatura inalta este acolo.
Câtã filosofie pentru o palma de furtun...

P.S. problema nu este furtunul, ci traseul gazelor spre iesire ...

P.P.S. subiectul a fost arhidiscutat, devine plictisitor, eu ma retrag din discutie.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cand intra in regenerare s-ar putea sa fie prea fierbinte pentru un furtun ordinar, cel pentru combustibil cu conditita sa fie ceva original este suficient,si eu am schimbat la masina mea furtunele alea cu acelasi tip acu 3 ani si nu sunt probleme inca,totusi cand a facut regenerarea odata cam mirosea a furtun prajit asa ca stim rolu stutului da nu face mare lucru cand teava are 400 de grade ...spor la treaba nu lasati aia asa ca va alegeti cu DPF -ul infundat si atunci sa vedeti probleme.
  • TAurel702

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, poate sã-mi spunã și mie cineva care este furtunul de evacuare opel astra h vreau sa curat turbina cu un spray
  • TAurel702

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Vreau sa curat turbina la opel astra h 2008 1,7 diesel,
am luat spray pentru curãțare turbina, dar vreau sa știu unde trebuie sã-l pulveriz pe furtunul de evacuare am înțeles, poate sa ma ajute cineva cu o informatie
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Rezolvarile astea cu spray nu merg peste tot si de obicei sunt mai mult reclama .
Nu exista furtun decat pe partea de admisie restul e evacuare si este din fer !
Nu te sfatuesc sa dai niciunde pentru ca o bucata de calamina care se desprinde insuficient si ajunge mai tarziu la turbina in turatie ,o strica rau !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR