Ghence
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ghence
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2022
- Mesaj Privat
Ghence
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu poti sa duci Z17DTL in 134CP ca nu are turbina cu geometrie variabila (ori poate e Z17DTH?.. si atunci e alta discutie).
Pentru Z17DTL : am scris mai sus turatia la cat intra turbina la boost ca sa mearga proprietarul ,,de la turatia respectiva in sus,, ex. sa schimbe treptele la 3.000rpm sa-i vina acul la turometru in 2.400rpm dupa ce a schimbat,, si sa verifice mai apoi daca mai da cu fum. Daca obisnuieste s-o conduca preponderent intre 1.800rpm si 2.500rpm e normal sa dea cu fum (motorul avand deja o uzura specifica vechimii in exploatare). Daca e si cu traseul admisiei colmatat... fumul pe evacuare este chiar mai mult pe acest interval de turatie.
Pentru Z17DTL : am scris mai sus turatia la cat intra turbina la boost ca sa mearga proprietarul ,,de la turatia respectiva in sus,, ex. sa schimbe treptele la 3.000rpm sa-i vina acul la turometru in 2.400rpm dupa ce a schimbat,, si sa verifice mai apoi daca mai da cu fum. Daca obisnuieste s-o conduca preponderent intre 1.800rpm si 2.500rpm e normal sa dea cu fum (motorul avand deja o uzura specifica vechimii in exploatare). Daca e si cu traseul admisiei colmatat... fumul pe evacuare este chiar mai mult pe acest interval de turatie.