Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Salut bãieți !
Detin un Opel Astra j 1.7 cdti 2011 asta seara când am dat o cheie motorul a învârtit dar nu a pornit dupã a pornit la a 2 cheie dar cumva motorul se aude înfundat . Trepideazã destul de tare iar dupã un timp a început sã se audã "normal" dar mi-a apãrut mesajul in bord ENGINE POWER IS REDUCED însoțit de 'soon to service" mașina sta fluctuații la 1000 și un pic și scoate și un fum negru și într-adevãr motorul in mers nu trage cum trãgea ...
Tocmai luni pot ajunge la un service și sã o bag pe in tester


MODEL: Astra j 2011
MOTOR: 1.7 110 cp
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pânã luni nu o folosești.
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Revin și eu cu așa zisa rezolvare , pe tester a ieșit cã am un injector dus și volanta la fel a început sã batã și aia și de acolo și trepidarea la motor
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu prea se "duce" doar un injector..
Un test de retur recomand, iar volanta se poate diagnostica.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sau metoda "scoate mufa": deconectezi pe rand,, conectorii de la injectoare și vezi cum/dacã se modifica mersul motorului.

Cu siguranțã nu vibreazã motorul de la volant: ar trebui sa fie dezintegrata de-a binelea, pt asta.

Ce cod de eroare ai gãsit?
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Da la injectoare așa a fãcut a scos cate unu pe rand și pe tester scria cilindru3 defect permanent
Iar volanta tot așa a zis cã e descentrata rãu de aia nu mai pleacã cu a întâia daca nu o accelerez
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Nu mai știu codul
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Nu mai știu codul
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Revin și eu cu ce am mai fãcut !
Am schimbat kitul de ambreiaj volanta
Am pus și un injector second le-am rescris dar degeaba pe tester tot 3 apare defect pornire greoaie trepidare motor și fum negru . Aia de la service zic cã injectorul second nu este bun sau e posibil sa mai fie și altul defect și sã nu de-a pe tester ...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Presupun ca vorbim despre injectoare piezo, cu acestea nu prea iti permiti sa te joci cu "uite mufa, nu e mufa". Doar cu atentie ca dupa fiecare deconectare, conectarea sa se faca cu motor oprit si fara contact.
Trecand peste asta, injectoarele pot fi defecte si fara sa "dea pe tester".
Pentru eroarea (electrica) cu injectorul nr. 3, se poate diagnostica prin inversarea a doua injectoare, intre ele. Astfel stii daca este defect electric injectorul sau ai o problema de mufe, fire, ECU.
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Am injectoare Denso
  • LSerbanoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
sebage a scris:Presupun ca vorbim despre injectoare piezo, cu acestea nu prea iti permiti sa te joci cu "uite mufa, nu e mufa". Doar cu atentie ca dupa fiecare deconectare, conectarea sa se faca cu motor oprit si fara contact.
Trecand peste asta, injectoarele pot fi defecte si fara sa "dea pe tester".
Pentru eroarea (electrica) cu injectorul nr. 3, se poate diagnostica prin inversarea a doua injectoare, intre ele. Astfel stii daca este defect electric injectorul sau ai o problema de mufe, fire, ECU.

Denso sunt
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Exact.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Fa un test de compresie: motorul asta mai face surprize între cilindrii 3 și 4.

Asta, dacã nu scapi cu o mufa proasta /circuit intrerupt a injectorul nr 3.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR