- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
Salut bãieți !
Detin un Opel Astra j 1.7 cdti 2011 asta seara când am dat o cheie motorul a învârtit dar nu a pornit dupã a pornit la a 2 cheie dar cumva motorul se aude înfundat . Trepideazã destul de tare iar dupã un timp a început sã se audã "normal" dar mi-a apãrut mesajul in bord ENGINE POWER IS REDUCED însoțit de 'soon to service" mașina sta fluctuații la 1000 și un pic și scoate și un fum negru și într-adevãr motorul in mers nu trage cum trãgea ...
Tocmai luni pot ajunge la un service și sã o bag pe in tester
MODEL: Astra j 2011
MOTOR: 1.7 110 cp
Detin un Opel Astra j 1.7 cdti 2011 asta seara când am dat o cheie motorul a învârtit dar nu a pornit dupã a pornit la a 2 cheie dar cumva motorul se aude înfundat . Trepideazã destul de tare iar dupã un timp a început sã se audã "normal" dar mi-a apãrut mesajul in bord ENGINE POWER IS REDUCED însoțit de 'soon to service" mașina sta fluctuații la 1000 și un pic și scoate și un fum negru și într-adevãr motorul in mers nu trage cum trãgea ...
Tocmai luni pot ajunge la un service și sã o bag pe in tester
MODEL: Astra j 2011
MOTOR: 1.7 110 cp
- corsablue
- ****
- 2,810 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,810
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,810 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,810
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
Revin și eu cu ce am mai fãcut !
Am schimbat kitul de ambreiaj volanta
Am pus și un injector second le-am rescris dar degeaba pe tester tot 3 apare defect pornire greoaie trepidare motor și fum negru . Aia de la service zic cã injectorul second nu este bun sau e posibil sa mai fie și altul defect și sã nu de-a pe tester ...
Am schimbat kitul de ambreiaj volanta
Am pus și un injector second le-am rescris dar degeaba pe tester tot 3 apare defect pornire greoaie trepidare motor și fum negru . Aia de la service zic cã injectorul second nu este bun sau e posibil sa mai fie și altul defect și sã nu de-a pe tester ...
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Presupun ca vorbim despre injectoare piezo, cu acestea nu prea iti permiti sa te joci cu "uite mufa, nu e mufa". Doar cu atentie ca dupa fiecare deconectare, conectarea sa se faca cu motor oprit si fara contact.
Trecand peste asta, injectoarele pot fi defecte si fara sa "dea pe tester".
Pentru eroarea (electrica) cu injectorul nr. 3, se poate diagnostica prin inversarea a doua injectoare, intre ele. Astfel stii daca este defect electric injectorul sau ai o problema de mufe, fire, ECU.
Trecand peste asta, injectoarele pot fi defecte si fara sa "dea pe tester".
Pentru eroarea (electrica) cu injectorul nr. 3, se poate diagnostica prin inversarea a doua injectoare, intre ele. Astfel stii daca este defect electric injectorul sau ai o problema de mufe, fire, ECU.
- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
- LSerbanoiu
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Apr 2023
LSerbanoiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2023
- Mesaj Privat
sebage a scris:Presupun ca vorbim despre injectoare piezo, cu acestea nu prea iti permiti sa te joci cu "uite mufa, nu e mufa". Doar cu atentie ca dupa fiecare deconectare, conectarea sa se faca cu motor oprit si fara contact.
Trecand peste asta, injectoarele pot fi defecte si fara sa "dea pe tester".
Pentru eroarea (electrica) cu injectorul nr. 3, se poate diagnostica prin inversarea a doua injectoare, intre ele. Astfel stii daca este defect electric injectorul sau ai o problema de mufe, fire, ECU.
Trecand peste asta, injectoarele pot fi defecte si fara sa "dea pe tester".
Pentru eroarea (electrica) cu injectorul nr. 3, se poate diagnostica prin inversarea a doua injectoare, intre ele. Astfel stii daca este defect electric injectorul sau ai o problema de mufe, fire, ECU.
Denso sunt
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat