Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iti trebuie tester dedicat Opel. MDI, Tech2, Opcom. Si cineva care stie sa citeasca valorile.
In ce zona e masina ?
Skip ads

  • GStetco

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Maramures
  • astrak160cp

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Buna colegi,detin si eu un Astra k dar cu interior Facelift ca pe Insignia cu multe dotari,am citit ca nu observați cand se regenereazã,la mine cand intra in ciclu imi sta acul de turatie mai sus deci observ cand se regenereazã,problema este ca nu isi termina ciclul!de curând am facut 600 km mers si sportiv si normal iar cand am ajuns la hotel el inca era turat deci se regenera.ati mai patit asa ceva?multumesc
  • astrak160cp

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Menționez ca in bord nu imi indica nimic,mi-am dat seama la semafor caci acul sta mai turat ca de-obicei
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Pentru a evita oprirea motorului cand isi face regenerarea ,recomand cum au facut si alti la unele modele de Opel , legarea unui bec led la firele plus si minus de la incalzirea oglinzilor sau dezaburirea lunetei , la Corsa D merge foarte bine , investitia este minima daca o faceti voi , la mine, se aprinde ledul cu 3 minute inainte sa inceapa cresterea temeraturii spre 600 grade si se opreste imediat dupa ce termina regenerarea ,in total sta aprins 11-12 minute ,atata timp cat becul se aprinde ,nu mai poti zice ca nu ai stiut ,si ai oprit motorul cand isi facea regenerarea.
  • ech7923

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2023

  • Mesaj Privat
In primul rand salutare tuturor membrilor acestui forum. Sunt nou aici si aceasta e prima mea postare. De curand sunt posesorul unui Astra J 2011 A17DTR 110 hp.

Pana in prezent nu am mai avut masini Opel si nici cu dpf. Citisem despre problemele dpf dar surpriza, am de a face cu ele din start.
Am citit din cele 141 de pagini ale acestui topic cam 100, plus alte zeci in alte topicuri.
Totusi unele discutii au vechime de ceva ani si as prefera daca se poate pareri/sugestii actualizate legate de cazul si masina mea.

Povestea este asa: am luat masina din alt oras. La aducere, drum extraurban nu a pornit regenerarea cam 150 km. Dar apoi a inceput sa le faca foarte des, la 15-20 km, de 2-3 ori in aceeasi zi. Am mers pe autostrada și extraurban 2500-3000 ture cam 30 km. A durat fix 20 min regenerarea, ies de pe autostrada si aproape de casa se aprinde iar ledul. Las la relanti fara sa opresc motorul - era deja a 3-a in aceeasi zi - se termina cu rezultat filtru particule plin.
Am mers zilele urmatoare la un service si am curatat chimic dpf. 200 km din care majoritatea extraurban a durat pana la prima regenerare. Fiind pe drum expres s-a facut fara probleme sau cel putin asa am crezut. Peste aprox 100 km incepe iar. Masina are 182 k km, din cele citite pe forum am dedus ca e normal. Problema e ca in conditii de oras acum iar le face la fiecare 10-20 km si nu cred ca le incheie cu succes in oras iar uneori cred ca nici extraurban. La relanti pe loc nici atat. Aseara cand a inceput regenerarea am condus in afara localitatii si am tinut-o cam in 2200-2700 ture. Fix la 20 min a aparut mesaj filtru particule plin. Am mers apoi cam 60 km pe autostrada 3000 ture in a 5-a constant pe pilot si a disparut mesajul.

Ideea e ca in condiile astea eu nu merg cu mașina asta cand vreau eu si pe unde vreau eu ci cand vrea ea si pe unde vrea ea.

Ca solutii am citit aici: inlocuire dpf sau dpf off.
In prima varianta imi permit doar varianta aftermarket.
Cea mai acceptabila varianta am vazut-o la o firma din Odorheiul Secuiesc specializata in filtre de particule, in general le curata dar vad ca si vand noi aftermarket.

As dori informatii de la cei care au schimbat filtrul cu unul aftermarket, daca s-a rezolvat problema si cum s-a comporatat masina apoi.

In cazul dpf off, care e dealtfel cel mai ok pentru motor, e cam riscant. Imi puteți spune daca ati avut experiente negative dupa dpf off gen controale în trafic, probleme itp, rar sau de alta natura? Cat de riscant credeți voi ca este?

Momentan nu am opcom ca sa pot verifica parametri dpf, intentionez sa achizitionez unul.
Am inteles tot de pe forum ca trebuie verificate si alte cauze posibile generatoare de fum, gen injectoare egr, senzori, etc.
Va rog sa imi spuneti daca stie cineva un service specializat in asa ceva pentru Opel in Pitesti/Arges, in afara de reprezentanta Opel unde e rupere.

Mulțumesc pentru rabdarea de a citi, pentru eventualele raspunsuri. Promit ca urmatoarele postari nu o sa mai fie asa lungi! Smile
Si deoarece e ajun de Craciun, va doresc sărbători fericite!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Așa cum ai menționat sunt și alte cauze...
Ai mai avut diesel?
Pe asta nu ai cum să o porți ca pe o benzinară!
Trebuie să o ții pe la 2500 3000 de ture... și cu traficul urban și drumuri scurte de 4-5 km o distrugi...
Ai 2 variante viabile:
a. Schimbi la 2800 de ture, turezi mai mult ( nu cred că vei face asta);
b. Schimbi la benzinară!
Despre cei din Odorhei am auzit doar de bine.
Despre ITP sau control în trafic este loterie sau loz în plic, pierzi sau câștigi.
După Sărbători poate faci o diagnoză și revii cu detalii.
  • ech7923

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2023

  • Mesaj Privat
In ultimii 5 ani am avut tot masina diesel, dar fara filtru dpf.
Si cu masina veche schimbam peste 2500, atat ca pe aceea o tineam in oras la 60 la ora in a 4-a, cu aceasta merg cu a 3-a tocmai ca sa nu scada turatia sub 2000. De schimbat schimb in plaja 2800-3000 si sunt atent la asta mai ales de cand cu problema cu dpf si dupa ce l-am dus la curatat.

La inceput si eu am crezut ca e din stilul de condus, dar acum nu mai sunt asa sigur. Am senzatia ca ori masina are alte probleme care genereaza fum ori filtrul chiar a ajuns la maximul duratei de viata
Stiu ca nu e o masina care sa se impace bine cu orașul dar nu cred ca e cineva care sa folosească o masina numai in afara orasului. Dealtfel eu nici nu locuiesc in oras ci la sat.

Sigur voi reveni cu un raspuns dupa o diagnoza. Inca mai caut pe cineva in zona cu opcom sau alt tester specializat Opel si care sa si stie sa interpreteze diagnoza.
Multumesc pentru raspuns corsablue.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR