amnesyy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: madrid spania
- Masina: Astra 1993 1.7 tdi isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
dupa ceva timp va salut , am inceput munca in 3 schimburi si nu mai am acele momente libere , in fine
sa incepem : am o astra f din 93 , motor isuzu 1.7 dti 82 cai ,
sistemul de racire functioneaza sub presiune ( la cateva minute dupa pornirea mototrului presiunea in sist de racire incepe sa creasca - in carti spun ca un sist de racire sub presiune poate fi eficient si la 115 grade ) daca se intampla sa sara vreun furtun de la instalatie , sau in cel mai rau caz sa se rupa sau oarece fisura , acelasi sist de racire se poate goli in mai putin de 20 de secunde . bun - raspunsul la care toti ne gandim - pai ok , schimbam furtunu strangem colieru si gata .
- 1. daca ai ramas fara apa in motor va trece ceva timp pana se aprinde becul in bord , cu ceva noroc nu se intampla nimic
- 2. in cel mai rau caz se pot face stricaciuni majore ( garnituri supape etc )
concl - m am gandit ca as putea monta un senzor de masurarea presiunii apei din sist . poate fi acest senzor acelasi cu cel de ulei ( senzorul de bec , sau cel de la ceas )
p.s. in spania unde merg cu masina daca din diferite motive esti obligat sa opresti masina pe banda de urgenta , prin lege nu ai voie sa ramai langa masina sau in masina , ci vei iesi in afara carosabilului purtand acea chestie verde , deci nu poti lucra repede la masina sau sa ii faci ceva reparatii ca in romania , trebuie chemata ¨grua¨ iti ia masina si la service cu ea , iar daca din intamplare trece fro masina de la trafic sau orice masina de politie , se va opri langa tine si va astepta aceeasi ¨grua ¨, iar daca te vad langa masina sau in masina vei primi o amenda usturatoare .
credeti ca ar fi eficient acel senzor ? in cazul in care functioneaza iti va da o marja de timp , in care poti cauta o rezolvare , cel putin oprirea motorului inainte ca acesta sa ramana fara apa , sau sa opresti ( daca ajungi ) la cea mai apropiata benzinarie sau refugiu .
astept parerile voastre ,daca cineva a mai facut asa ceva , daca ar fi eficient
gabi - madrid
sa incepem : am o astra f din 93 , motor isuzu 1.7 dti 82 cai ,
sistemul de racire functioneaza sub presiune ( la cateva minute dupa pornirea mototrului presiunea in sist de racire incepe sa creasca - in carti spun ca un sist de racire sub presiune poate fi eficient si la 115 grade ) daca se intampla sa sara vreun furtun de la instalatie , sau in cel mai rau caz sa se rupa sau oarece fisura , acelasi sist de racire se poate goli in mai putin de 20 de secunde . bun - raspunsul la care toti ne gandim - pai ok , schimbam furtunu strangem colieru si gata .
- 1. daca ai ramas fara apa in motor va trece ceva timp pana se aprinde becul in bord , cu ceva noroc nu se intampla nimic
- 2. in cel mai rau caz se pot face stricaciuni majore ( garnituri supape etc )
concl - m am gandit ca as putea monta un senzor de masurarea presiunii apei din sist . poate fi acest senzor acelasi cu cel de ulei ( senzorul de bec , sau cel de la ceas )
p.s. in spania unde merg cu masina daca din diferite motive esti obligat sa opresti masina pe banda de urgenta , prin lege nu ai voie sa ramai langa masina sau in masina , ci vei iesi in afara carosabilului purtand acea chestie verde , deci nu poti lucra repede la masina sau sa ii faci ceva reparatii ca in romania , trebuie chemata ¨grua¨ iti ia masina si la service cu ea , iar daca din intamplare trece fro masina de la trafic sau orice masina de politie , se va opri langa tine si va astepta aceeasi ¨grua ¨, iar daca te vad langa masina sau in masina vei primi o amenda usturatoare .
credeti ca ar fi eficient acel senzor ? in cazul in care functioneaza iti va da o marja de timp , in care poti cauta o rezolvare , cel putin oprirea motorului inainte ca acesta sa ramana fara apa , sau sa opresti ( daca ajungi ) la cea mai apropiata benzinarie sau refugiu .
astept parerile voastre ,daca cineva a mai facut asa ceva , daca ar fi eficient
gabi - madrid
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
1. daca tii masina din scurt , parerea mea , ca nu are voie sa sara furtune de la instalatia de racire . Nu la modul ca in 20 de sec. ti-a golit apa din instalatie.
2. Din experienta cu masina mai vechi de 6 ani ce le-am detinut , aveam un Poxipol la mine tot timpul . Pt ca in general , in cazul meu , se strica la Revelion sau alte Sarbatori , eventual cand eram al munte si eventual sambata si duminica cand nu gaseai service-uri .
Cu acel Poxilpol am lipit iesirile din vasul de expansiune care binenateles ca ruginisera si atunci s-au gasit sa se strice si multe altele care nici nu va trece prin cap .
P.S. : Ce meserie - profesie ai ? ceva in domeniul instalatiilor , de ti-a venit ideea asta ?
2. Din experienta cu masina mai vechi de 6 ani ce le-am detinut , aveam un Poxipol la mine tot timpul . Pt ca in general , in cazul meu , se strica la Revelion sau alte Sarbatori , eventual cand eram al munte si eventual sambata si duminica cand nu gaseai service-uri .
Cu acel Poxilpol am lipit iesirile din vasul de expansiune care binenateles ca ruginisera si atunci s-au gasit sa se strice si multe altele care nici nu va trece prin cap .
P.S. : Ce meserie - profesie ai ? ceva in domeniul instalatiilor , de ti-a venit ideea asta ?
amnesyy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: madrid spania
- Masina: Astra 1993 1.7 tdi isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat