Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • amnesyy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: madrid spania
  • Masina: Astra 1993 1.7 tdi isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dupa ceva timp va salut , am inceput munca in 3 schimburi si nu mai am acele momente libere , in fine
sa incepem : am o astra f din 93 , motor isuzu 1.7 dti 82 cai ,
sistemul de racire functioneaza sub presiune ( la cateva minute dupa pornirea mototrului presiunea in sist de racire incepe sa creasca - in carti spun ca un sist de racire sub presiune poate fi eficient si la 115 grade ) daca se intampla sa sara vreun furtun de la instalatie , sau in cel mai rau caz sa se rupa sau oarece fisura , acelasi sist de racire se poate goli in mai putin de 20 de secunde . bun - raspunsul la care toti ne gandim - pai ok , schimbam furtunu strangem colieru si gata .
- 1. daca ai ramas fara apa in motor va trece ceva timp pana se aprinde becul in bord , cu ceva noroc nu se intampla nimic
- 2. in cel mai rau caz se pot face stricaciuni majore ( garnituri supape etc )
concl - m am gandit ca as putea monta un senzor de masurarea presiunii apei din sist . poate fi acest senzor acelasi cu cel de ulei ( senzorul de bec , sau cel de la ceas )
p.s. in spania unde merg cu masina daca din diferite motive esti obligat sa opresti masina pe banda de urgenta , prin lege nu ai voie sa ramai langa masina sau in masina , ci vei iesi in afara carosabilului purtand acea chestie verde , deci nu poti lucra repede la masina sau sa ii faci ceva reparatii ca in romania , trebuie chemata ¨grua¨ iti ia masina si la service cu ea , iar daca din intamplare trece fro masina de la trafic sau orice masina de politie , se va opri langa tine si va astepta aceeasi ¨grua ¨, iar daca te vad langa masina sau in masina vei primi o amenda usturatoare .
credeti ca ar fi eficient acel senzor ? in cazul in care functioneaza iti va da o marja de timp , in care poti cauta o rezolvare , cel putin oprirea motorului inainte ca acesta sa ramana fara apa , sau sa opresti ( daca ajungi ) la cea mai apropiata benzinarie sau refugiu .
astept parerile voastre ,daca cineva a mai facut asa ceva , daca ar fi eficient
gabi - madrid
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
1. daca tii masina din scurt , parerea mea , ca nu are voie sa sara furtune de la instalatia de racire . Nu la modul ca in 20 de sec. ti-a golit apa din instalatie.

2. Din experienta cu masina mai vechi de 6 ani ce le-am detinut , aveam un Poxipol la mine tot timpul . Pt ca in general , in cazul meu , se strica la Revelion sau alte Sarbatori , eventual cand eram al munte si eventual sambata si duminica cand nu gaseai service-uri .
Cu acel Poxilpol am lipit iesirile din vasul de expansiune care binenateles ca ruginisera si atunci s-au gasit sa se strice si multe altele care nici nu va trece prin cap .

P.S. : Ce meserie - profesie ai ? ceva in domeniul instalatiilor , de ti-a venit ideea asta ? Laughing
  • amnesyy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: madrid spania
  • Masina: Astra 1993 1.7 tdi isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
de profesie inginerie informatica , lucrez aici in industria chimica , ideea cu senzoru mi a venit repede , vreau sa mai pun si pt temp la ulei si presiune la ulei ( ceas ) , imi lipseste un T ,ceasurile si senzorii le am luat de la un audi a 8 de la dezmembrari de aici, is aproape moca Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR