AAce
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2023
- Mesaj Privat
Buna ziua, sunt nou pe acest forum si am nevoie de ajutor.
Am un opel vectra c si cand merg cu ea normal este ok, dar cand o acclerez si merg cu viteza se aprinde masinuta aia cu cheia ca si cand s-ar ineca motorul dar nu moare, nu se mai tureaza deloc. Am verificat senzori de presiune injectorele le am curatat si refacut si tot asa face, am si un video dar nu cred ca pot sa-l pun aici.
A mai patit cineva asa ceva? Am si schimbat rampa de presiune si schimbat si mai un sezor pe o pompa de presiune si ala l-am schimbat
MODEL: Opel Vectra C 2007
MOTOR: 1.9 CDTI
CODURI EROARE: Nu am un cod
LOCATIE: Timisoara
Am un opel vectra c si cand merg cu ea normal este ok, dar cand o acclerez si merg cu viteza se aprinde masinuta aia cu cheia ca si cand s-ar ineca motorul dar nu moare, nu se mai tureaza deloc. Am verificat senzori de presiune injectorele le am curatat si refacut si tot asa face, am si un video dar nu cred ca pot sa-l pun aici.
A mai patit cineva asa ceva? Am si schimbat rampa de presiune si schimbat si mai un sezor pe o pompa de presiune si ala l-am schimbat
MODEL: Opel Vectra C 2007
MOTOR: 1.9 CDTI
CODURI EROARE: Nu am un cod
LOCATIE: Timisoara
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
AAce
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2023
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
AAce
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2023
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Daca era de la EGR,tipic in masinile astea,nu dadea eroare de presiune de combustibil.Cum eroarea apare in sarcina,asta inseamna ca regulatorul,sau unul din ele,depinde de cite ai pe pompa,nu isi mai face treaba,este blocat partial.Un astfel de regulator,ce poate fi de presiune sau de debit,functioneaza ca un robinet sa zicem,atunci cind incepe sa inchida circuitul,creste presiunea in rampa/pompa,reducind cantitatea de motorina spre retur,sau dupa caz,poate lasa sa intre mai mult combustibil in pompa daca vorbim despre partea de alimentare de joasa presiune.
Majoritatea pompelor de injectie au nevoie de intre 2..si 5 bar de presiune la intrarea in pompa,multe dintre ele avind un fel de supapa(dop) cu un arc,in interior,pe partea de alimentare,care lasa sa treaca motorina spre interior,pe doua canale,unul care alimenteaza pompa cu scopul de a o mentine lubricata,iar altul care lasa sa intre motorina prin valva de admisie,in partea de inalta presiune,apoi pistoanele o scot spre rampa.
Daca controlul presiunii se face din regulatorul montat pe rampa,este posibil ca acesta sa fie plin de mizerie,si sa nu mai poata regula pina la capatul cursei.
Cu o poza a pompei de injectie,eventual si a rampei,poate reusesc sa iti dau mai multe detalii,altfel este destul de complicat,exista foarte multe sisteme de injectie,iar eu nu lucrez ca mecanic ca sa le cunosc pe toate dupa tipul de masina,motor,etc.
Majoritatea pompelor de injectie au nevoie de intre 2..si 5 bar de presiune la intrarea in pompa,multe dintre ele avind un fel de supapa(dop) cu un arc,in interior,pe partea de alimentare,care lasa sa treaca motorina spre interior,pe doua canale,unul care alimenteaza pompa cu scopul de a o mentine lubricata,iar altul care lasa sa intre motorina prin valva de admisie,in partea de inalta presiune,apoi pistoanele o scot spre rampa.
Daca controlul presiunii se face din regulatorul montat pe rampa,este posibil ca acesta sa fie plin de mizerie,si sa nu mai poata regula pina la capatul cursei.
Cu o poza a pompei de injectie,eventual si a rampei,poate reusesc sa iti dau mai multe detalii,altfel este destul de complicat,exista foarte multe sisteme de injectie,iar eu nu lucrez ca mecanic ca sa le cunosc pe toate dupa tipul de masina,motor,etc.
AAce
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2023
- Mesaj Privat
bruttus a scris:Posibil pompa de injectie si tot ce mai are montat pe ea,regulator de debit sau presiune.Combustibil murdar,oxid,pilitura din pompa,care face sa se blocheze,sau.....vreunul din injectoare a inceput sa dea mult retur...cauze posibile,mizerie,pilitura,si orice altceva.
Salut, am verificat și schimbat tot ce tine de presiune regulator rampa cu totul și tot degeaba injectoare toate 4 refãcute
AAce
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2023
- Mesaj Privat
bruttus a scris:Daca era de la EGR,tipic in masinile astea,nu dadea eroare de presiune de combustibil.Cum eroarea apare in sarcina,asta inseamna ca regulatorul,sau unul din ele,depinde de cite ai pe pompa,nu isi mai face treaba,este blocat partial.Un astfel de regulator,ce poate fi de presiune sau de debit,functioneaza ca un robinet sa zicem,atunci cind incepe sa inchida circuitul,creste presiunea in rampa/pompa,reducind cantitatea de motorina spre retur,sau dupa caz,poate lasa sa intre mai mult combustibil in pompa daca vorbim despre partea de alimentare de joasa presiune.
Majoritatea pompelor de injectie au nevoie de intre 2..si 5 bar de presiune la intrarea in pompa,multe dintre ele avind un fel de supapa(dop) cu un arc,in interior,pe partea de alimentare,care lasa sa treaca motorina spre interior,pe doua canale,unul care alimenteaza pompa cu scopul de a o mentine lubricata,iar altul care lasa sa intre motorina prin valva de admisie,in partea de inalta presiune,apoi pistoanele o scot spre rampa.
Daca controlul presiunii se face din regulatorul montat pe rampa,este posibil ca acesta sa fie plin de mizerie,si sa nu mai poata regula pina la capatul cursei.
Cu o poza a pompei de injectie,eventual si a rampei,poate reusesc sa iti dau mai multe detalii,altfel este destul de complicat,exista foarte multe sisteme de injectie,iar eu nu lucrez ca mecanic ca sa le cunosc pe toate dupa tipul de masina,motor,etc.
Majoritatea pompelor de injectie au nevoie de intre 2..si 5 bar de presiune la intrarea in pompa,multe dintre ele avind un fel de supapa(dop) cu un arc,in interior,pe partea de alimentare,care lasa sa treaca motorina spre interior,pe doua canale,unul care alimenteaza pompa cu scopul de a o mentine lubricata,iar altul care lasa sa intre motorina prin valva de admisie,in partea de inalta presiune,apoi pistoanele o scot spre rampa.
Daca controlul presiunii se face din regulatorul montat pe rampa,este posibil ca acesta sa fie plin de mizerie,si sa nu mai poata regula pina la capatul cursei.
Cu o poza a pompei de injectie,eventual si a rampei,poate reusesc sa iti dau mai multe detalii,altfel este destul de complicat,exista foarte multe sisteme de injectie,iar eu nu lucrez ca mecanic ca sa le cunosc pe toate dupa tipul de masina,motor,etc.
Am schimbat rampa, regulator, supapa, injectoare tot este schimbat și tot asa face. Da șocul ala la motor. Azi voi verifica pompa din rezervorul de motorina sa vedem dacã este ceva bai și voi reveni cu un rãspuns. S a verificat și nu este politica sau mizerie la injectoare la rampa la regulator la supapa
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Eroarea care iti da la diagnoza este relationata cu injectia,de aici deductia,mai ramine partea electrica de comanda a ECU.
Daca stergem dupa lista eroarea,ce altceva ar putea sa dea un astfel de soc?Findca este posibil ca eroarea respectiva sa fie provocata de soc,si nu socul sa provoace eroarea de injectie.
Daca stergem dupa lista eroarea,ce altceva ar putea sa dea un astfel de soc?Findca este posibil ca eroarea respectiva sa fie provocata de soc,si nu socul sa provoace eroarea de injectie.
AAce
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2023
- Mesaj Privat
AAce
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2023
- Mesaj Privat
bruttus a scris:Eroarea care iti da la diagnoza este relationata cu injectia,de aici deductia,mai ramine partea electrica de comanda a ECU.
Daca stergem dupa lista eroarea,ce altceva ar putea sa dea un astfel de soc?Findca este posibil ca eroarea respectiva sa fie provocata de soc,si nu socul sa provoace eroarea de injectie.
Daca stergem dupa lista eroarea,ce altceva ar putea sa dea un astfel de soc?Findca este posibil ca eroarea respectiva sa fie provocata de soc,si nu socul sa provoace eroarea de injectie.
Am verificat tot ce tine de presiune și electric și ecu nu am vãzut sa facã erori sau altceva