Joi 11 Mai, 2023 6:47 pm
Hai sa sparg eu gheata:
- Subiectul a mai fost discutat;
- Conversia de la volant cu masa dubla, la volant cu masa simpla, se face prin folosirea unui KIT de conversie, nu doar a volantului;
- Intr-un mecanism, atunci cand modifici un element din acel mecanism, alte elemente vor trebui sa preia din functiile celui modificat;
- Unii dintre cei care au facut aceasta modificare, vor spune ca nu au simtit nimic notabil (mai ales daca au rulat multi km cu volantul defect), altii vor spune ca diferentele sunt foarte mari si nu s-au putut adapta;
- Unii mecanici/priceputi in ale mecanicii, vor spune ca aceasta trecere reprezinta o greseala fatala si ca repercusiunile se vor simti intr-un timp mai mult sau mai putin scurt, atat in partea de cutie cat si in partea de motor;
- Altii vor argumenta ca, multe dintre motoare, pe diferite masini, au fost echipate cu ambele variante de volant.
Eu nu recomand si nu dau sfaturi, poate o sa intervina alti colegi.