- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Salutari!
Eu imi tin masina intr-o parcare subterana si e in general destul de racoare acolo, mai ales iarna. Si am remarcat de ceva timp ca mereu cand pornesc motorul la inceputul zilei, scartaie ceva sub capota. Daca imi fac treaba cu ea, de exemplu merg la cumparaturi, cand ma intorc la masina si o pornesc nu se mai aude. In general trece scartaitul dupa 3-5 minute de cand o pornesc si nu se mai aude pana ziua urmatoare, cand se raceste (banuiesc ca asta e motivul, faptul ca e rece motorul).
Aveti idee de la ce ar putea fi si daca e ceva grav ce trebuie schimbat imediat sau pot s-o folosesc asa pana schimb si distributia (masina are vreo 80.000km)? Nu as vrea sa se umble la motor de doua ori, de aceea ma gandeam ca poate le rezolv pe ambele odata. Cei din reprezentanta Autoerebus mi-au spus ca ar putea fi vorba de o rola de angrenare sau ceva de genul dar ca nu sunt siguri, ar trebuie sa le-o las peste noapte ca sa verifice si ei la rece.
Las si un videoclip: https://youtube.com/watch?v=LYGkGbXg7uc (a se scuza murdaria de pe ea, abia ce venisem cu o seara inainte de la un drum lung 😂)
Mersi!
MODEL: Insignia 2017
MOTOR: B20DTH
Eu imi tin masina intr-o parcare subterana si e in general destul de racoare acolo, mai ales iarna. Si am remarcat de ceva timp ca mereu cand pornesc motorul la inceputul zilei, scartaie ceva sub capota. Daca imi fac treaba cu ea, de exemplu merg la cumparaturi, cand ma intorc la masina si o pornesc nu se mai aude. In general trece scartaitul dupa 3-5 minute de cand o pornesc si nu se mai aude pana ziua urmatoare, cand se raceste (banuiesc ca asta e motivul, faptul ca e rece motorul).
Aveti idee de la ce ar putea fi si daca e ceva grav ce trebuie schimbat imediat sau pot s-o folosesc asa pana schimb si distributia (masina are vreo 80.000km)? Nu as vrea sa se umble la motor de doua ori, de aceea ma gandeam ca poate le rezolv pe ambele odata. Cei din reprezentanta Autoerebus mi-au spus ca ar putea fi vorba de o rola de angrenare sau ceva de genul dar ca nu sunt siguri, ar trebuie sa le-o las peste noapte ca sa verifice si ei la rece.
Las si un videoclip: https://youtube.com/watch?v=LYGkGbXg7uc (a se scuza murdaria de pe ea, abia ce venisem cu o seara inainte de la un drum lung 😂)
Mersi!
MODEL: Insignia 2017
MOTOR: B20DTH
Tetcof
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2021
- Mesaj Privat
- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
- ANan
- **
- 130 mesaje
- din 19 Sep 2017
- Insignia 2018 XFT
- Bucuresti
ANan
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2017
- Mesaj Privat
Daca ai automata nu se mai pune problema sigur nu are rulment de presiune ci convertizor de cuplu hidraulic.
Legat de scartaitul la rece poate fi vre-o rola sau chiar cureaua de accesori la rece sa patineze.
La alta masina face identic cum descri tu pana se incalzeste si prinde aderenta cureaua, iar vara daca e cald nu face deloc.
Legat de scartaitul la rece poate fi vre-o rola sau chiar cureaua de accesori la rece sa patineze.
La alta masina face identic cum descri tu pana se incalzeste si prinde aderenta cureaua, iar vara daca e cald nu face deloc.
- DIonescu780
- *
- 3 mesaje
- din 10 Nov 2021
- Insignia 2017 B20DTH
- Buzau
DIonescu780
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2021
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- DIonescu780
- *
- 3 mesaje
- din 10 Nov 2021
- Insignia 2017 B20DTH
- Buzau
DIonescu780
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2021
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut!
La modelul a14net (benzina) scartaiala la relanti este din cauza simeringului de la fulia motorului pe langa ,,care absoarbe aer . Acesta original nu are arc si odata cu uzura axului fuliei nu mai pasuieste perfect si motorul aspira aer si se aude un chițait.
Rezolvarea a fost prin inlocuirea acestuia cu unul care are arculet.
Cureaua de accesorii jos si atunci ar trebui daca se mai aude asta sa fie.
Poate aveti noroc si este aceasi defectiune ca la motorizarea pe benzina.
La modelul a14net (benzina) scartaiala la relanti este din cauza simeringului de la fulia motorului pe langa ,,care absoarbe aer . Acesta original nu are arc si odata cu uzura axului fuliei nu mai pasuieste perfect si motorul aspira aer si se aude un chițait.
Rezolvarea a fost prin inlocuirea acestuia cu unul care are arculet.
Cureaua de accesorii jos si atunci ar trebui daca se mai aude asta sa fie.
Poate aveti noroc si este aceasi defectiune ca la motorizarea pe benzina.
- DIonescu780
- *
- 3 mesaje
- din 10 Nov 2021
- Insignia 2017 B20DTH
- Buzau
DIonescu780
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Aoleu, ce greu a ieșit motorizarea! Greu travaliu.
@DIonescu780
Vãd cã ești mai nou pe-aici: rogu-te, pe viitor, menționeazã motorizarea, când ai probleme la motor...sau menționeazã motorizarea și alte date la profilul de utilizator pe acest forum; nu de alta, dar te ajutã sã primești un rãspuns la obiect, nu ce-i trece la fitecine prin cap.
@DIonescu780
Vãd cã ești mai nou pe-aici: rogu-te, pe viitor, menționeazã motorizarea, când ai probleme la motor...sau menționeazã motorizarea și alte date la profilul de utilizator pe acest forum; nu de alta, dar te ajutã sã primești un rãspuns la obiect, nu ce-i trece la fitecine prin cap.
Tetcof
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2021
- Mesaj Privat
AM.V.
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2023
- Mesaj Privat
Stefan0900 a scris:Salutari!
Eu imi tin masina intr-o parcare subterana si e in general destul de racoare acolo, mai ales iarna. Si am remarcat de ceva timp ca mereu cand pornesc motorul la inceputul zilei, scartaie ceva sub capota. Daca imi fac treaba cu ea, de exemplu merg la cumparaturi, cand ma intorc la masina si o pornesc nu se mai aude. In general trece scartaitul dupa 3-5 minute de cand o pornesc si nu se mai aude pana ziua urmatoare, cand se raceste (banuiesc ca asta e motivul, faptul ca e rece motorul).
Aveti idee de la ce ar putea fi si daca e ceva grav ce trebuie schimbat imediat sau pot s-o folosesc asa pana schimb si distributia (masina are vreo 80.000km)? Nu as vrea sa se umble la motor de doua ori, de aceea ma gandeam ca poate le rezolv pe ambele odata. Cei din reprezentanta Autoerebus mi-au spus ca ar putea fi vorba de o rola de angrenare sau ceva de genul dar ca nu sunt siguri, ar trebuie sa le-o las peste noapte ca sa verifice si ei la rece.
Las si un videoclip: https://youtube.com/watch?v=LYGkGbXg7uc (a se scuza murdaria de pe ea, abia ce venisem cu o seara inainte de la un drum lung 😂)
Mersi!
MODEL: Insignia 2017
MOTOR: B20DTH
Eu imi tin masina intr-o parcare subterana si e in general destul de racoare acolo, mai ales iarna. Si am remarcat de ceva timp ca mereu cand pornesc motorul la inceputul zilei, scartaie ceva sub capota. Daca imi fac treaba cu ea, de exemplu merg la cumparaturi, cand ma intorc la masina si o pornesc nu se mai aude. In general trece scartaitul dupa 3-5 minute de cand o pornesc si nu se mai aude pana ziua urmatoare, cand se raceste (banuiesc ca asta e motivul, faptul ca e rece motorul).
Aveti idee de la ce ar putea fi si daca e ceva grav ce trebuie schimbat imediat sau pot s-o folosesc asa pana schimb si distributia (masina are vreo 80.000km)? Nu as vrea sa se umble la motor de doua ori, de aceea ma gandeam ca poate le rezolv pe ambele odata. Cei din reprezentanta Autoerebus mi-au spus ca ar putea fi vorba de o rola de angrenare sau ceva de genul dar ca nu sunt siguri, ar trebuie sa le-o las peste noapte ca sa verifice si ei la rece.
Las si un videoclip: https://youtube.com/watch?v=LYGkGbXg7uc (a se scuza murdaria de pe ea, abia ce venisem cu o seara inainte de la un drum lung 😂)
Mersi!
MODEL: Insignia 2017
MOTOR: B20DTH
Ai rezolvat ceva? Așa se aude și la mine doar cand temperatura e sub 5 grade.
- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
@AM.V. nu am mai auzit de ceva timp scartaitul acela dar sincer nu mai tin minte daca am facut ceva special sa nu se mai auda )
Teoria mea ar fi ca s-a linistit odata cu schimbul de distributie + lant ax came + accesorii. La momentul respectiv stiu ca mi-au spus baietii ca aveam o rola aproape crapata si intr-adevar mi-au aratat-o si mai avea cred ca 5-10mm pana sa se crape de tot pe lungime ) si ma gandesc ca poate de la asta era
Teoria mea ar fi ca s-a linistit odata cu schimbul de distributie + lant ax came + accesorii. La momentul respectiv stiu ca mi-au spus baietii ca aveam o rola aproape crapata si intr-adevar mi-au aratat-o si mai avea cred ca 5-10mm pana sa se crape de tot pe lungime ) si ma gandesc ca poate de la asta era
AM.V.
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2023
- Mesaj Privat
- Stefan0900
- OP
- 26 mesaje
- din 12 Oct 2020
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
Stefan0900
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
@AM.V. cred ca era o rola de la accesorii cea de care spun ca era crapata, dar nu sunt 100% sigur.
Stiu ca sunt multe persoane si e comuna problema cu acea rola ca crapa in jur de 100.000km asa ca poti verifica ce au mai spus si alti colegi pe subiect.
E o rola care vine din plastic din fabrica dar stiu ca acum si in reprezentanta cand se schimba, se schimba cu una de metal.
Stiu ca sunt multe persoane si e comuna problema cu acea rola ca crapa in jur de 100.000km asa ca poti verifica ce au mai spus si alti colegi pe subiect.
E o rola care vine din plastic din fabrica dar stiu ca acum si in reprezentanta cand se schimba, se schimba cu una de metal.
AM.V.
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2023
- Mesaj Privat