- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
Am luat Opel Insignia 2 CDTI, dup cca.600 km. mi-a apãrut ceck engine în bord. Precizez cã mai apãruse cu 2 zile inainte, dar dimineața n-a mai apãrut, am fost la repezentanșa germanã , au verificat și au zis cã nu era strâns senzorul de pe distribuție. apoi, am plecat la drum lung, dup cca 500 de km. de mers pe autostradã, s-a aprins. De douã zile stã tot aprins.. Mașina merge bine, nu sunt alte probleme, exceptînd faptul cã, in timpul croazierei , cam in acelasi timp cu aprinderea lui ceck engine s-au slãbit suruburile de la roata draptã fațã. Pânã am descoperit sursa zgomotlui, au trecut vreo 400 km. Am strãns suruburile roților, dar martorul de la bord n-a dispãrut.. Poate cã nu e nicio legãturã intre martor si traba cu roata destrânsã...Aștept pãreri de la cei mai experimentați!
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Check Engine are (peste) 2000 de coduri de eroare in spate.
Ajuta-ne sa te ajutam.
Ajuta-ne sa te ajutam.
Am fost la un service, mi-a pus calculatorul pentru diagnozã, e vorba de senzorul NOX de pe filtrul de particule, senz1/banc1. Au spus cã fie un contact imperfect, fie senzorul, fie cã s-a încins, etc.Au stins ceck engine, dar dupã vreo cateva ore a reapãrut din nou..
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
Da,într-adevãr, sonda Nox 1 a picat! Am comandat o sondã originalã, scumpã rãu. Nici nu vreau sã spun cât de scumpã e. Sunt curios câti km. va rezista.
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
- MLiviuMunteanu
- OP
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
Salut! Deja, am schimbat sonda NOX1 (1700 ron, aftermarket, cã originalã era peste 3000), s-a rupt conducta aia, de pleacã la intercoler, la îmbinare...costã 850 ron. Dar, i-am pus un scut de tablã 2 mm. Sper cã nu o sã am probleme...
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
- confirm cu cutia - scumpa distractia
- confirm conducta - mi-a picat la 2 ani, apoi la 4 ani (tot furtun original) asa ca am dat comanda frumos pe ebay de la o firma din Polonia de o conducta pentru modelul asta dar fara prinderea aia din plastic inspre clapeta, ci cu colier; am montat singurel furtul si vad ca de 2 ani merge cum trebuie. deja daca tine mai mult sunt deja pe plus
- cu sonda inca nu am avut probleme
- cureaua de distributie ? Ok, urmeaza sa o schimb si eu ca am 106K
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
- IAlexandru222
- *
- 4 mesaje
- din 28 Mar 2023
IAlexandru222
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2023
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
. Noroc la lantul exul cu came cum face eu am un vajait in mers nu zorganit mersi pt ras 20 dth 170 cp 2018 distribuție schimbata de vreo 3 sap dar fara lanț ax came
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
- IAlexandru222
- *
- 4 mesaje
- din 28 Mar 2023
IAlexandru222
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat