Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut! Intentionez sã achizitionez un Opel Insignia din 2016, cu motor de 2 diesel B20DTH. Nu știu mai nimic despre acest motor și despre eventualele probleme care pot apãrea. Are cineva așa ceva?


MODEL: Insignia B20DTH
MOTOR: 2 cdti
Skip ads

  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
https://lmgtfy.app/?q=opel+b20dth+probleme
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Dupã câte am înțeles eu, motorul B20DTH nu are probleme cu ”celebra” garniturã O-Ring, cea care a fãcut atâtea probleme motoarelor A20DTH în trecut...
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu are oring..e ok motorul...euro 6 cu adblue
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult pentru precizãri!
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Am luat Opel Insignia 2 CDTI, dup cca.600 km. mi-a apãrut ceck engine în bord. Precizez cã mai apãruse cu 2 zile inainte, dar dimineața n-a mai apãrut, am fost la repezentanșa germanã , au verificat și au zis cã nu era strâns senzorul de pe distribuție. apoi, am plecat la drum lung, dup cca 500 de km. de mers pe autostradã, s-a aprins. De douã zile stã tot aprins.. Mașina merge bine, nu sunt alte probleme, exceptînd faptul cã, in timpul croazierei , cam in acelasi timp cu aprinderea lui ceck engine s-au slãbit suruburile de la roata draptã fațã. Pânã am descoperit sursa zgomotlui, au trecut vreo 400 km. Am strãns suruburile roților, dar martorul de la bord n-a dispãrut.. Poate cã nu e nicio legãturã intre martor si traba cu roata destrânsã...Aștept pãreri de la cei mai experimentați!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Check Engine are (peste) 2000 de coduri de eroare in spate.
Ajuta-ne sa te ajutam.
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Check Engine are (peste) 2000 de coduri de eroare in spate.
Ajuta-ne sa te ajutam.

Am fost la un service, mi-a pus calculatorul pentru diagnozã, e vorba de senzorul NOX de pe filtrul de particule, senz1/banc1. Au spus cã fie un contact imperfect, fie senzorul, fie cã s-a încins, etc.Au stins ceck engine, dar dupã vreo cateva ore a reapãrut din nou..
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;

Da,într-adevãr, sonda Nox 1 a picat! Am comandat o sondã originalã, scumpã rãu. Nici nu vreau sã spun cât de scumpã e. Sunt curios câti km. va rezista.
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult de precizãri. Din nefericire, nici n-am apucat sã intru in România, cã s-a aprins chel engine. Diagnostic: sonda Nox 1 s-a dus!
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In Ro costa cam 3000 lei senzorul nox
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Da, 2800 lei (original), cel mai iefin.
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
guliver a scris:In Ro costa cam 3000 lei senzorul nox

Am cumpãrat cu 1700 lei, dar nu e original, e aftermarket, nouã. Am montat-o, e ok.
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;

Salut! Deja, am schimbat sonda NOX1 (1700 ron, aftermarket, cã originalã era peste 3000), s-a rupt conducta aia, de pleacã la intercoler, la îmbinare...costã 850 ron. Dar, i-am pus un scut de tablã 2 mm. Sper cã nu o sã am probleme...
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;


- confirm cu cutia - scumpa distractia
- confirm conducta - mi-a picat la 2 ani, apoi la 4 ani (tot furtun original) asa ca am dat comanda frumos pe ebay de la o firma din Polonia de o conducta pentru modelul asta dar fara prinderea aia din plastic inspre clapeta, ci cu colier; am montat singurel furtul si vad ca de 2 ani merge cum trebuie. deja daca tine mai mult sunt deja pe plus
- cu sonda inca nu am avut probleme
- cureaua de distributie ? Ok, urmeaza sa o schimb si eu ca am 106K
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Later edit - am si eu probleme cu sonda 1, 108K km Smile
  • IAlexandru222

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2023

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:2016 inseamna Insignia A, aici e sectiunea Insignia B
B20DTH este un motor foarte reusit, mult mai silentios decat A20, cuplu nativ 400Nm (480Nm dupa remap - atentie ca nu prea rezista cutiile si/sau ambreiajele), fara oringul vietii.
Probleme cunoscute:
- conducta de la intercooler se rupe catre clapeta - se repara (daca pui noua, crapa iar);
- sonda NOX1 pica repede, NOX2 mai greu. Sunt scumpe rau. Pica la fel de repede la orice marca, orice motorizare Euro6.
- incercati sa schimbati cureaua la cel mult 90k km, am intalnit pana acum o rola sparta si alte 2 mai aveau un pic (sant adanc, cureaua ajunsese deja la nervuri);
- are un lant intre axele cu came, de care lumea nu stie sau uita. Se rupe la vreo 150-180k km, dar da semne din timp;
. Noroc la lantul exul cu came cum face eu am un vajait in mers nu zorganit mersi pt ras 20 dth 170 cp 2018 distribuție schimbata de vreo 3 sap dar fara lanț ax came
  • IAlexandru222

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Km are 210 mii
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,883
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@IAlexandru
Bun venit la CO!
Ar fi bine sã lași la o parte „vocabularul” de chat...ãsta e forum, deci este recomandatã folosirea limbii române într-o modalitate cât mai corectã posibil.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR