Va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi, in momentul acesta sunt disperat si nu mai stiu ce naiba sa fac . Am achizitionat in iulie 2021 , un astra j 1.4 turbo 140 cai cu gpl montat. Cand am luat masina avea 130000km. Dupa o saptamana de la achizitie , a inceput sa-mi picure ulei din racitor si mirosea a fum. Am schimbat racitorul si un an si jumatate nu am avut probleme. Acum o luna mergeam la drum si m-am trezit cu apa la 140 grade, am oprit instant , am deschis capota si am vazut ca uleiul a ajuns in apa. Racitorul spart l-am inlocuit, facem probe dupa si fierbea apa in draci. Garnitura de chiulasa inlocuita si chiulasa rectificata . Teste iar ,apa fierbe, a anulat termostatul si nu mai facea. Au inlocuit si termostatul si a functionat cam 5 zile. Ieri am ajuns aproape de casa , dupa un drum de 10 km si am auzit ceva si apoi fum de sub capota. Am deschis si era ulei undeva sub motor, probabil ca a ajuns pe toba si de aici fumul. Ce am uitat sa spun este ca mai aveam o garnitura coapta la dustributie. Partea proasta este ca eu aveam termostatul stricat de ceva timp , in acesta perioada am facut cam toate drumurile in oras , nici nu apuca sa se incalzeasca motorul, dar am avut si vreo 2000 km facuti la drum lung. Ce este dubios ca apa din bord nu a sarit niciodata de 90. Eu sunt genul de om paranoia care verifica chestiile de genul.
Momentan nu stiu ce are , am lasat masina in locul de parcare si astept sa inceapa baietii de la service. Probabil un racord de ulei sau vreo garnitura, asta daca nu a pocnit racitorul iar
Va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi! Multumesc!
Dan
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
MODEL: Astra j 1.4 turbo 2017
MOTOR: 1.4 turbo 140 cai
LOCATIE: Tulcea