PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi, in momentul acesta sunt disperat si nu mai stiu ce naiba sa fac . Am achizitionat in iulie 2021 , un astra j 1.4 turbo 140 cai cu gpl montat. Cand am luat masina avea 130000km. Dupa o saptamana de la achizitie , a inceput sa-mi picure ulei din racitor si mirosea a fum. Am schimbat racitorul si un an si jumatate nu am avut probleme. Acum o luna mergeam la drum si m-am trezit cu apa la 140 grade, am oprit instant , am deschis capota si am vazut ca uleiul a ajuns in apa. Racitorul spart l-am inlocuit, facem probe dupa si fierbea apa in draci. Garnitura de chiulasa inlocuita si chiulasa rectificata . Teste iar ,apa fierbe, a anulat termostatul si nu mai facea. Au inlocuit si termostatul si a functionat cam 5 zile. Ieri am ajuns aproape de casa , dupa un drum de 10 km si am auzit ceva si apoi fum de sub capota. Am deschis si era ulei undeva sub motor, probabil ca a ajuns pe toba si de aici fumul. Ce am uitat sa spun este ca mai aveam o garnitura coapta la dustributie. Partea proasta este ca eu aveam termostatul stricat de ceva timp , in acesta perioada am facut cam toate drumurile in oras , nici nu apuca sa se incalzeasca motorul, dar am avut si vreo 2000 km facuti la drum lung. Ce este dubios ca apa din bord nu a sarit niciodata de 90. Eu sunt genul de om paranoia care verifica chestiile de genul.
Momentan nu stiu ce are , am lasat masina in locul de parcare si astept sa inceapa baietii de la service. Probabil un racord de ulei sau vreo garnitura, asta daca nu a pocnit racitorul iar
Va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi! Multumesc!
Dan
MODEL: Astra j 1.4 turbo 2017
MOTOR: 1.4 turbo 140 cai
LOCATIE: Tulcea
Va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi, in momentul acesta sunt disperat si nu mai stiu ce naiba sa fac . Am achizitionat in iulie 2021 , un astra j 1.4 turbo 140 cai cu gpl montat. Cand am luat masina avea 130000km. Dupa o saptamana de la achizitie , a inceput sa-mi picure ulei din racitor si mirosea a fum. Am schimbat racitorul si un an si jumatate nu am avut probleme. Acum o luna mergeam la drum si m-am trezit cu apa la 140 grade, am oprit instant , am deschis capota si am vazut ca uleiul a ajuns in apa. Racitorul spart l-am inlocuit, facem probe dupa si fierbea apa in draci. Garnitura de chiulasa inlocuita si chiulasa rectificata . Teste iar ,apa fierbe, a anulat termostatul si nu mai facea. Au inlocuit si termostatul si a functionat cam 5 zile. Ieri am ajuns aproape de casa , dupa un drum de 10 km si am auzit ceva si apoi fum de sub capota. Am deschis si era ulei undeva sub motor, probabil ca a ajuns pe toba si de aici fumul. Ce am uitat sa spun este ca mai aveam o garnitura coapta la dustributie. Partea proasta este ca eu aveam termostatul stricat de ceva timp , in acesta perioada am facut cam toate drumurile in oras , nici nu apuca sa se incalzeasca motorul, dar am avut si vreo 2000 km facuti la drum lung. Ce este dubios ca apa din bord nu a sarit niciodata de 90. Eu sunt genul de om paranoia care verifica chestiile de genul.
Momentan nu stiu ce are , am lasat masina in locul de parcare si astept sa inceapa baietii de la service. Probabil un racord de ulei sau vreo garnitura, asta daca nu a pocnit racitorul iar
Va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi! Multumesc!
Dan
MODEL: Astra j 1.4 turbo 2017
MOTOR: 1.4 turbo 140 cai
LOCATIE: Tulcea
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Sistemul de lucru de a da chiulasa jos fara sa dai distributia jos ,implicit sa schimbi garnitura distributiei ( care are un rol major la intrarea uleiului in apa sau invers) este total gresit
Si nu te lua dupa indicatorul de bord pentru ca de la 70 grade in sus acesta indica eronat in sensul ca antigelul are 80 tu pe bord ai 70,cand ai 90 tu pe bord ai 80 si dupa 90 cand ai 105 tu tot 90 ai pe bord.
Aeriseste radiatorul la busonul din stanga sus cum te uiti spre motor din fata masinii
Fara sa schimbi garnitura distributiei nu mai continua pentru ca este coapta sigur, chiar si distributia, pt ca este ieftina.
Si ca sa schimbi distributia trebuie sa dai si baia de ulei jos pt. Ca asa se face cum trebuie
Ps. Chiulasa trebuie aliniata cu blocul motor altfel nu o sa calce bine garnitura distributiei. Chiulasa are gaurile de ghidare putin ovale
Mergi la un om care a mai facut acest motor
Nu stiu daca m am facut inteles sau am complicat o putin ,situatia
Si nu te lua dupa indicatorul de bord pentru ca de la 70 grade in sus acesta indica eronat in sensul ca antigelul are 80 tu pe bord ai 70,cand ai 90 tu pe bord ai 80 si dupa 90 cand ai 105 tu tot 90 ai pe bord.
Aeriseste radiatorul la busonul din stanga sus cum te uiti spre motor din fata masinii
Fara sa schimbi garnitura distributiei nu mai continua pentru ca este coapta sigur, chiar si distributia, pt ca este ieftina.
Si ca sa schimbi distributia trebuie sa dai si baia de ulei jos pt. Ca asa se face cum trebuie
Ps. Chiulasa trebuie aliniata cu blocul motor altfel nu o sa calce bine garnitura distributiei. Chiulasa are gaurile de ghidare putin ovale
Mergi la un om care a mai facut acest motor
Nu stiu daca m am facut inteles sau am complicat o putin ,situatia
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Sub garnitura de distributie la imbinarea blocului cu chiulasa se da putin ermet.
Garnitura de distributie se taie cu caterul surplusul de cauciuc care apare la strangere si sus la capacul de culbutori si jos la imbinarea baii de ulei si la fel acolo se pune putin ermetic
Exista un aerisitor pe turbina pt. Antigel si unul de golire sub pompa de apa
Apropo, schimba si pompa de apa
Cam atat
Garnitura de distributie se taie cu caterul surplusul de cauciuc care apare la strangere si sus la capacul de culbutori si jos la imbinarea baii de ulei si la fel acolo se pune putin ermetic
Exista un aerisitor pe turbina pt. Antigel si unul de golire sub pompa de apa
Apropo, schimba si pompa de apa
Cam atat
PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
M-am uitat ieri putin la masina, nu mai are pic de apa in vas si parca din zona racitorului curge ulei. Ma intreb oare daca ma duc la reprezentanta opel din constanta sau bucuresti oare o sa ma rupa de bani? In tulcea nu cred ca reusesc sa fac ceva. Poate e mai bine sa o pun la vanzare cu defectul scos pe fata si poate scot 50% din valoarea masinii sau sa ma uit dupa un motor sh. Multumesc!
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat