Te cam încurci în noțiuni(dacã vorbim de c.v. manualã):
- presiunea din c.v. manualã este o aberație, nu existã ptr cã ungerea se face prin barbotaj; în cazul în care apare, c.v. est prevãzutã cu o supapã care sã elimine acea presiune, care poate deveni dãunãtoare ptr etanșãri(simeringuri), ele nu sunt concepute sã funcționeze sub presiune; rãmâne un mister cum ai reușit sã o determini/mãsori ca sã rezulte OK?!
- nu știu exact cum e la acest model de Insignia, dacã are senzor de nivel ulei c.v., dar nivelul de ulei se stabilește, deobicei, dupã niște repere fixe, mecanice: ori dupã bușonul de nivel, ori dupã bușonul de umplere. În cazul de fațã, e mai cu schepsis: se golește uleiul și se completeazã cu o cantitate determinatã de ulei, în funcție de tipul c.v.
Cât despre cantitate și nivel, uite niște lãmuriri:
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare .