- CRISTINELAURA
- OP
- 2 mesaje
- din 30 Jun 2016
- Astra 2001 1,6
- Bucuresti
CRISTINELAURA
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1,6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Pornire foarte greoaie, nu se accelereaza decat actionand pedala de acceleratie foarte lent si cu eplozii in admisie (fitru aer - rateuri).Cand se comuta pe GPL.Am curatat clapeta de acceleratie, am desfundat injectoare, am schimbat filtru de benzina. La ralanti merge deficitar spre normal pe benzina.Pe GPL merge normal si in ralanti si in sarcina.Unde treb sa mai umblu.La test nu apare nimic defect.Am schimbat si supapa EGR.
MODEL: Astra 2001
MOTOR: 1,6
Pornire foarte greoaie, nu se accelereaza decat actionand pedala de acceleratie foarte lent si cu eplozii in admisie (fitru aer - rateuri).Cand se comuta pe GPL.Am curatat clapeta de acceleratie, am desfundat injectoare, am schimbat filtru de benzina. La ralanti merge deficitar spre normal pe benzina.Pe GPL merge normal si in ralanti si in sarcina.Unde treb sa mai umblu.La test nu apare nimic defect.Am schimbat si supapa EGR.
MODEL: Astra 2001
MOTOR: 1,6
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Deobicei, motoarele pe GPL au probleme cu injectoarele, se înfundã...dar pare cã susții cã le-ai curãțat(cu ultrasunete, sper!). Pare cã e un motor cu injecție multipunct...Ar trebui mãsuratã presiunea de benzinã in rampã...poate e o problemã cu alimentarea...cu benzinã, desigur.
PS
Ar trebui sã știm, totuși, tipul de motor, anul fabricației și cilindreea sunt, cumva neașteptat, puțin relevante... ar zice unii.
PS
Ar trebui sã știm, totuși, tipul de motor, anul fabricației și cilindreea sunt, cumva neașteptat, puțin relevante... ar zice unii.
- CRISTINELAURA
- OP
- 2 mesaje
- din 30 Jun 2016
- Astra 2001 1,6
- Bucuresti
CRISTINELAURA
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1,6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2016
- Mesaj Privat
Multumersc de raspuns dar nu m-ati ajutat cu nimic. Este mentionat si anul de fabricatie si faptul ca a fost diagnosticata.In aceasta diagnoza este mentionata si presiunea combustibilului la intrarea in rampa.Este totul normal.A fost si asta mentionata.Am mai mentionat ca de injectoarele de benzina au fost curatatenu cele de gaz.Am mentionat clar ca functionarea defectuoasa este pe benzina nu pe gaz.In regim GPL functioneaza f bine. ,, Pare ca este un motor cu injectie multipunct......,, o afirmatie fara sens aici.
Nu vreau sa supar pe nimeni dar asemenea raspunsuri sunt total inafara subiectului.Nre bagam in seama ca sa ne vedem pe forum.
Nu vreau sa supar pe nimeni dar asemenea raspunsuri sunt total inafara subiectului.Nre bagam in seama ca sa ne vedem pe forum.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
@CRISTINELAURA, cu atitudinea asta ma incoiesc ca vei primi foarte mult ajutor:
- nu ai mentionat motorizarea. In 2001 pe astra erau 2 motoare de 1.6 l.
- sustii ca ai mentionat ca a fost diagnosticata. Unde ai mentionat asta? ca in primul post din topic sigur nu.
- sustii ca la diagnoza s-a mentionat presiunea combustibilului in rampa. In cazul asta tu la ce zici diagnoza? Pentru ca in acceptiunea generala diagnoza se numeste procedura de monitorizare a parametrilor de functionare a motorului prin intermediul unei interfete - op-com, opel scanner, tech 2, etc. Si la diagnoza aia nu se vede presiunea combustibilului in rampa de injectie, pentru simplul fapt ca NU exista un senzor de presiune
Asta ca sa mentionez cateva inconsistente.
- nu ai mentionat motorizarea. In 2001 pe astra erau 2 motoare de 1.6 l.
- sustii ca ai mentionat ca a fost diagnosticata. Unde ai mentionat asta? ca in primul post din topic sigur nu.
- sustii ca la diagnoza s-a mentionat presiunea combustibilului in rampa. In cazul asta tu la ce zici diagnoza? Pentru ca in acceptiunea generala diagnoza se numeste procedura de monitorizare a parametrilor de functionare a motorului prin intermediul unei interfete - op-com, opel scanner, tech 2, etc. Si la diagnoza aia nu se vede presiunea combustibilului in rampa de injectie, pentru simplul fapt ca NU exista un senzor de presiune
Asta ca sa mentionez cateva inconsistente.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Câteva, zici?! Pai, e o varzã totalã între ce a scris și ce e în capul duduiei...nu știu neam ce trebuie luat de bun.
Iar faptul, cã am dedus cã motorul e cu injecție multipunct, încercând sã stabilesc niște repere tehnice între care ne învâtim, pare cã deranjeazã tare și genereazã afirmații exagerate, cu tentã arțãgoasâ....deh, încerci sã ajuți și ți-o iei în frezã! Poate avem ceva datorii neachitate...ne-om cunoaște de undeva?!
Iar faptul, cã am dedus cã motorul e cu injecție multipunct, încercând sã stabilesc niște repere tehnice între care ne învâtim, pare cã deranjeazã tare și genereazã afirmații exagerate, cu tentã arțãgoasâ....deh, încerci sã ajuți și ți-o iei în frezã! Poate avem ceva datorii neachitate...ne-om cunoaște de undeva?!
MDavid341
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2022
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
prima data test erori pe urma a se verifica traseul din ecu pana la bobina posibila lipitura rece sau mai multe in ecu pe partea de comanda moment, scanteie bujie.....parerea mea poti apela la amici daca dispun de un tester de diagnoza sa vezi parametrii de functionare a componentelor electronice electrice si a motorului in timp real!
MDavid341
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2022
- Mesaj Privat
MDavid341
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
"Tester" care da probleme la bujii si alte astfel de interpretari, mie imi spun un singur lucru, anume acela ca NU ai fost la un mecanic serios, ci la niste persoane oarecare.
Fara fisa la una dintre bujii, motorul urca in turatii, destul de bine, asta ar fi trebuit sa stie oricare dintre acei "mecanici".
Din pacate, ei fac experimente ... pe banii tai.
Un sfat util, nu as sti sa-ti dau, sunt prea multe necunoscute, dar, ca idee, ar trebui sa mergi totusi la cineva care cunoaste si vrea.
Asa la modul de dat cu parerea, nu ar strica sa se verifice presiunea de benzina in rampa (stiu ca ai si GPL), compresia pe toti 4 cilindrii, senzor pozitie arbore cotit, catalizatorul (daca este infundat, motorul nu mai poate evacua), poate si EGR.
Fara fisa la una dintre bujii, motorul urca in turatii, destul de bine, asta ar fi trebuit sa stie oricare dintre acei "mecanici".
Din pacate, ei fac experimente ... pe banii tai.
Un sfat util, nu as sti sa-ti dau, sunt prea multe necunoscute, dar, ca idee, ar trebui sa mergi totusi la cineva care cunoaste si vrea.
Asa la modul de dat cu parerea, nu ar strica sa se verifice presiunea de benzina in rampa (stiu ca ai si GPL), compresia pe toti 4 cilindrii, senzor pozitie arbore cotit, catalizatorul (daca este infundat, motorul nu mai poate evacua), poate si EGR.
MDavid341
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2022
- Mesaj Privat
nelu69ada
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997 x16srz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
Rateurile s-ar putea sa fie de la vaporizator,la mine de aici era buba.Am schimbat toate garniturile de la vaporizator si nu mai da defel rateuri ! in schimb a mea cand e rece motorul nu pot pleca de pe loc,da in nas si se opreste,trebuie sa o las un pic si s o accelerez f usor,dupa ce trece pe gpl nu mai sunt probleme. e vectra c 1.6 benzina si gpl.
- Mmihailmoiceanu
- *
- 2 mesaje
- din 30 Nov 2022
Mmihailmoiceanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2022
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Mmihailmoiceanu
- *
- 2 mesaje
- din 30 Nov 2022
Mmihailmoiceanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2022
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat