- elmugur
- OP
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
are cineva vreo idee?
in viteza a 4-a si a 5-a daca sunt intr-o depasire si apas brusc pe acceleratie creste turatia motorului corespunzator dar masina are aceeasi viteza, daca o iau progresiv e totul ok, in rest intra normal in viteze, nivel lichid de frana a fost tot timpul plin (nu are pierderi), nu s-au schimbat placute frana recent, nu am remarcat nici o scurgere/pierdere de ulei / lichid de frana sau altceva, in vitezele 1-3 nu se intampla asa ceva, am incercat sa plec cu frana de mana trasa si s-a oprit motoru - deci nu cred sa fie o problema legata de grosimea discului de ambreiaj, cutia are ulei de transmisie (s-a verif si nivelul e ok). (alte info motor z 17dth 1.7cdti 100cp, cutia de viteze manuala 5, masina adusa din germania.... acum are 74000 km reali.....esp/abs/clima/blah blah). nu cred ca e o problema de putere a motorului...
la testarea comp la gm-opel constanta - nici o eroare .... doar compresia putin mai mare la motor.... in rest totul in parametri normali... toate functioneaza....
se intampla de 2 saptamani incoace.
nu am incredere in macelarii de la service constanta, PLS HLP!
in viteza a 4-a si a 5-a daca sunt intr-o depasire si apas brusc pe acceleratie creste turatia motorului corespunzator dar masina are aceeasi viteza, daca o iau progresiv e totul ok, in rest intra normal in viteze, nivel lichid de frana a fost tot timpul plin (nu are pierderi), nu s-au schimbat placute frana recent, nu am remarcat nici o scurgere/pierdere de ulei / lichid de frana sau altceva, in vitezele 1-3 nu se intampla asa ceva, am incercat sa plec cu frana de mana trasa si s-a oprit motoru - deci nu cred sa fie o problema legata de grosimea discului de ambreiaj, cutia are ulei de transmisie (s-a verif si nivelul e ok). (alte info motor z 17dth 1.7cdti 100cp, cutia de viteze manuala 5, masina adusa din germania.... acum are 74000 km reali.....esp/abs/clima/blah blah). nu cred ca e o problema de putere a motorului...
la testarea comp la gm-opel constanta - nici o eroare .... doar compresia putin mai mare la motor.... in rest totul in parametri normali... toate functioneaza....
se intampla de 2 saptamani incoace.
nu am incredere in macelarii de la service constanta, PLS HLP!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- elmugur
- OP
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
teoretic ceva face ca discul de ambreiaj sa nu fie presat pe placa de presiune, lucrul asta probabil e dat de uzura ferodourilor, rulmentul de presiune, sau mecanismul care impinge acel rulment
posibil pompa care face presiune, nu o poate tine, cumva intrerupatorul care actioneaza acea pompa/mecanism
posibil pompa care face presiune, nu o poate tine, cumva intrerupatorul care actioneaza acea pompa/mecanism
- elmugur
- OP
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
totzi mecanicii spun ca efectul ar trebuie sa fie cumva invers pentru toate cauzele enumerate. adica in vitezele 1-2-3 sa patineze....
cu frana de mana trasa nu a patinat deloc (in plus grosimea ferodoului e in limite normale) - ba chiar s-a oprit motoru ramane rulmentu de presiune sau placa / respectiv cine o actioneaza.
am mai gasit ca sistemul ambreiajului hidraulic este cu reglaj automat ....
toate cazurile de placa de presiune /grosime ferodouri/rulment presiune/pistonas ambreiaj defect sau sistem neaerisit ..... tb sa duca la intrare greu in viteze sau patinare in vitezele 1-3... doresc o parare/sfat de la cineva care a patit ceva similar
oricum multumesc pentru raspunsuri
cu frana de mana trasa nu a patinat deloc (in plus grosimea ferodoului e in limite normale) - ba chiar s-a oprit motoru ramane rulmentu de presiune sau placa / respectiv cine o actioneaza.
am mai gasit ca sistemul ambreiajului hidraulic este cu reglaj automat ....
toate cazurile de placa de presiune /grosime ferodouri/rulment presiune/pistonas ambreiaj defect sau sistem neaerisit ..... tb sa duca la intrare greu in viteze sau patinare in vitezele 1-3... doresc o parare/sfat de la cineva care a patit ceva similar
oricum multumesc pentru raspunsuri
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Mecanicii aia-nu am cuvinte sa-i descriu
In vitezele inferioare accelerindu-se rapid masina nu iti dai seama bine de patinare;in vit 4 si 5 se probeaza,eventual se debreiaza scurt accelerindu-se in gol si la cuplare daca ambreiajul e bun trebuie sa reduca turatia corespunzator
Cam barbara metoda oricum.
Eu am avut acceasi problema la a mea la 160000km din care 100000 facuti mai mult in bucuresti asa ca nu pot sa ma pling.
Kitul original a fost SACHS,tot aia am pus
Discul vechi era subtiat binisor,placa de presiune era ok.
Rulmentul hidraulic a fost f scump,cam 6mil, si cred ca mergea sa-l las,era ok
In vitezele inferioare accelerindu-se rapid masina nu iti dai seama bine de patinare;in vit 4 si 5 se probeaza,eventual se debreiaza scurt accelerindu-se in gol si la cuplare daca ambreiajul e bun trebuie sa reduca turatia corespunzator
Cam barbara metoda oricum.
Eu am avut acceasi problema la a mea la 160000km din care 100000 facuti mai mult in bucuresti asa ca nu pot sa ma pling.
Kitul original a fost SACHS,tot aia am pus
Discul vechi era subtiat binisor,placa de presiune era ok.
Rulmentul hidraulic a fost f scump,cam 6mil, si cred ca mergea sa-l las,era ok
- pop cristian
- *
- 5 mesaje
- din 19 Feb 2008
- Bistrita-Nasaud
pop cristian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
- elmugur
- OP
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
Nu am rezolvat-o! Dar dupa ce am fortat-o de cateva ori acum nu mai patineaza. E un pik mai galagios cuplajul acuma.
Mi s-a mai spus ca ar fi de la volanta dublu corp dar nu cred. Probabil e rulmentul de presiune dus (grosimea dicului de ambreiaj pare ok) si poate o mica picatura de ulei care apare produce acea patinare! - mecanicu' a zis ca a gasit mici particule de vaselina dar asta nu are de unde sa apara decat daca e ulei amestecat cu praf de ferodou. Poate in urmat 2 saptamani voi demonta cutia de viteze si va voi tine la curent cu ce gasesc inauntru! nu fac decat presupuneri, se va vedea numai dupa ce demontez.
P.s. Pt Pop Cristian: am un prieten care a schimbat placa presiune/disc ambreiaj pe degeaba, dupa ce le-a pus pe cele noi, patina la fel ca inainte. dupa ce a demontat a descoperit ca nu avea probleme cu rulmentu' de presiune ci o mica fina prelingere de ulei la palier sau la cutia de viteze - nu-mi mai aduc aminte unde a zis. - poate te ajuta
Mi s-a mai spus ca ar fi de la volanta dublu corp dar nu cred. Probabil e rulmentul de presiune dus (grosimea dicului de ambreiaj pare ok) si poate o mica picatura de ulei care apare produce acea patinare! - mecanicu' a zis ca a gasit mici particule de vaselina dar asta nu are de unde sa apara decat daca e ulei amestecat cu praf de ferodou. Poate in urmat 2 saptamani voi demonta cutia de viteze si va voi tine la curent cu ce gasesc inauntru! nu fac decat presupuneri, se va vedea numai dupa ce demontez.
P.s. Pt Pop Cristian: am un prieten care a schimbat placa presiune/disc ambreiaj pe degeaba, dupa ce le-a pus pe cele noi, patina la fel ca inainte. dupa ce a demontat a descoperit ca nu avea probleme cu rulmentu' de presiune ci o mica fina prelingere de ulei la palier sau la cutia de viteze - nu-mi mai aduc aminte unde a zis. - poate te ajuta
- pop cristian
- *
- 5 mesaje
- din 19 Feb 2008
- Bistrita-Nasaud
pop cristian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
multumesc mult
eu am schibat tot chitul si acum am aceleasi simptome patinea intra 3,4 si 5 la fel ca si cul vechi dar ce e interesant si ma da peste cap este ca nu face tot timpul
de ex:
duminica am plecat la mures ,pana acolo a facut foarte putin distractia a inceputcand am venit inapoi din treapta a 3 si pana intra5 cum acceleram cum o lua razna se tura de inebunea , am ajuns acasa mam enervat la culme si am plecat la un mecanic acum vine partea frumosa cand am plecat de acasa totul frumos tragea masina de numa numa nici un patinaj nici o scapare si nu a mai facut deloc pana acum , ieri am facut vreo 100 de km in jurul orasului de la viteze mici la viteze foarte mari si nimic liniste si frumos
acum masina e la reprezentanta sa vada dc nu e defecta cumva pompa de ambreiaj si nu retrage rulmentul il tine sub presiune , ma rog sa vad dc ei gasesc ceva
mersi si te tin la curent
dc nu gasesc nimic desfac din nou cutia bucati sa vad dc nu se prelinge ceva ulei
eu am schibat tot chitul si acum am aceleasi simptome patinea intra 3,4 si 5 la fel ca si cul vechi dar ce e interesant si ma da peste cap este ca nu face tot timpul
de ex:
duminica am plecat la mures ,pana acolo a facut foarte putin distractia a inceputcand am venit inapoi din treapta a 3 si pana intra5 cum acceleram cum o lua razna se tura de inebunea , am ajuns acasa mam enervat la culme si am plecat la un mecanic acum vine partea frumosa cand am plecat de acasa totul frumos tragea masina de numa numa nici un patinaj nici o scapare si nu a mai facut deloc pana acum , ieri am facut vreo 100 de km in jurul orasului de la viteze mici la viteze foarte mari si nimic liniste si frumos
acum masina e la reprezentanta sa vada dc nu e defecta cumva pompa de ambreiaj si nu retrage rulmentul il tine sub presiune , ma rog sa vad dc ei gasesc ceva
mersi si te tin la curent
dc nu gasesc nimic desfac din nou cutia bucati sa vad dc nu se prelinge ceva ulei
- elmugur
- OP
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
am descoperit ca daca atunci cand patina faceam doua-trei ambreieri/debreieri se curatza uleiul respectiv, dupa care musca asfaltu' si nu mai patina o vreme (ca intervale de timp pt reaparitia patinarii nu pot spune ceva concert: initial am crezut ca se intampla dupa ce se incalzea motoru, dar am patit-o si cu motoru la rece, cum ti-am spus acum nu mai patineaza). abia astept sa desfac sa vad ce e inauntru! voi reveni cu detalii.....
- pop cristian
- *
- 5 mesaje
- din 19 Feb 2008
- Bistrita-Nasaud
pop cristian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
fratioare azi dupamasa am fost la reprezentanta sa vad despre ce e vorba dupa constatare si am aflat cu stupoare ca semeringul care face legatura intre camera ambreiaj si cutia de viteze era bulit cand lau montat si astfel mia umplut camera de ambreiaj cu ulei si golit cutia de viteze , ulei care cred ca a stricat si discul nou plus ca platesc manopera din nou si alt disc dc respectivul este ars dar asta vad maine cand desfac mecanici cutia din nou
- uskt2005
- ****
- 2,090 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Anglia
uskt2005
- Mesaje scrise: 2,090
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
PLS HELP!
Stiu ca nu e meriva dar mi se pare discutia foarte apropiata de problema mea.
Am schimbat de cca.800km ambreiajul si am pus disc+placa Sachs, de cca. 200km a inceput sa patineze in treptele 2-3-4 la accelerare brusca dupa schimbarea treptei de viteza, de genul urc cu 2 pana in 4000rpm schimb treapta si o calc la fund, incepe sa patineze pana in cca.3500-4000rpm dupa care "pride" ambreiajul si scade turatia la 3000-3200rpm dupa care daca continui accelerarea pana in 5500-6000 nu se mai intampla nimic.
La plecare de pe loc nu patineaza.
Am facut si testul cu frana de mana trasa si cu rotile fata bagate intr-o bordura si motorul se opreste.
Ideea este ca nu face mereu si nici nu o face cu o regularitate sa zic asa.
Azi dimineata dupa ce am plecat de pe loc dupa cca. 500metri a facut cel mai rau de pana acum, a patinat in treptele 2 3 si 4 si continuat sa patineze asa cum am descris mai sus vre-o 6-7 km de mers, dupa care din ce in ce mai putin a patinat.
Mentionez ca odata cu schimbul ambreiajului am schimbat si simeringul la palier spre cutia de viteze.
Masina Astra G HB 1,6 XEP an 2008.
Stiu ca nu e meriva dar mi se pare discutia foarte apropiata de problema mea.
Am schimbat de cca.800km ambreiajul si am pus disc+placa Sachs, de cca. 200km a inceput sa patineze in treptele 2-3-4 la accelerare brusca dupa schimbarea treptei de viteza, de genul urc cu 2 pana in 4000rpm schimb treapta si o calc la fund, incepe sa patineze pana in cca.3500-4000rpm dupa care "pride" ambreiajul si scade turatia la 3000-3200rpm dupa care daca continui accelerarea pana in 5500-6000 nu se mai intampla nimic.
La plecare de pe loc nu patineaza.
Am facut si testul cu frana de mana trasa si cu rotile fata bagate intr-o bordura si motorul se opreste.
Ideea este ca nu face mereu si nici nu o face cu o regularitate sa zic asa.
Azi dimineata dupa ce am plecat de pe loc dupa cca. 500metri a facut cel mai rau de pana acum, a patinat in treptele 2 3 si 4 si continuat sa patineze asa cum am descris mai sus vre-o 6-7 km de mers, dupa care din ce in ce mai putin a patinat.
Mentionez ca odata cu schimbul ambreiajului am schimbat si simeringul la palier spre cutia de viteze.
Masina Astra G HB 1,6 XEP an 2008.
SMoise
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2022
- Mesaj Privat
Bunã seara
Am un opel h 1.3 din 2007 a început sa patineze ambreiajul in treptele 3,4,5,6 am fost la service mi au spus prețul problema este ca vreau sa cumpãr piesele dar nu știu sigur dacã se potrivesc ..am cautat dupã serie sașiu, știe cineva un cod produs la kit ul complet sau unde sa gãsesc codul respectiv ? Pe cutie am vãzut 55192042
Am un opel h 1.3 din 2007 a început sa patineze ambreiajul in treptele 3,4,5,6 am fost la service mi au spus prețul problema este ca vreau sa cumpãr piesele dar nu știu sigur dacã se potrivesc ..am cautat dupã serie sașiu, știe cineva un cod produs la kit ul complet sau unde sa gãsesc codul respectiv ? Pe cutie am vãzut 55192042
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat