Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dtc1315

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Vin si eu cu o problema careia nu ii dau de cap.
Batranul meu opel acum cateva zile dadea simptome ca electromotorul e pe duca, ultima oara nemaiauzindu se nimic cand incercam sa o pornesc. Fiind intr o alta localitate am pornit o impinsa, iar cand am ajuns acasa m am apucat sa ii dau electromotorul jos ocazie cu care am observat ca, carbunii sunt sparti iar colectorul nu arata prea bine. Am comandat electromotor nou, probat la baterie, montat pe masina, pus contactul, nu invarte ...
Am incercat de cateva ori iar cand am pus mana pe minusul cablului de la borna bateriei ardea ...
Am dat electromotorul jos gandindu ma ca poate a fost ceva in scurt si l am ars dar incercandu l iar la baterie merge ...
Ati mai intampinat problema asta?


MODEL: Astra 2001
MOTOR: Y17DT
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,852
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Controleazã terminalele pe cablurile de forțã, dacã e posibil mai strânge-le sau, mai gospodãrește, înlocuiește-le...sunt multe cazuri în care cablurile nu mai fac contact cum trebuie în terminale(papuci, borne, etc)...
  • dtc1315

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Le am verificat ... Oare are ceva releu electromotorul? Ca in momentul in care rotesc cheia in contact incearca pt o fractiune de secunda sa invarta si se sting martorii instant si totodata pornesc ventilatoarele ...
Ciudat e ca impinsa porneste si merge ca noua ...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pareri:
Acumulator (baterie), descarcat/defect, sau ceea ce a scris colegul @bibu16v. Este clar ca in momentul in care electromotorul consuma, tensiunea in sistem scade mult prea mult.
Pentru ca sa te convingi, fa verificarea electromotorului, cand este montat pe masina. Adica sa te folosesti de acumulator, borne si firele masinii, iar electromotorul sa fie in sarcina. Astfel o sa observi unde se pierde tensiunea.
In general, candura este rezultatul puterii disipate (deci pierderea poate fi exact in acel loc).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR