dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare! Vin si eu cu o problema careia nu ii dau de cap.
Batranul meu opel acum cateva zile dadea simptome ca electromotorul e pe duca, ultima oara nemaiauzindu se nimic cand incercam sa o pornesc. Fiind intr o alta localitate am pornit o impinsa, iar cand am ajuns acasa m am apucat sa ii dau electromotorul jos ocazie cu care am observat ca, carbunii sunt sparti iar colectorul nu arata prea bine. Am comandat electromotor nou, probat la baterie, montat pe masina, pus contactul, nu invarte ...
Am incercat de cateva ori iar cand am pus mana pe minusul cablului de la borna bateriei ardea ...
Am dat electromotorul jos gandindu ma ca poate a fost ceva in scurt si l am ars dar incercandu l iar la baterie merge ...
Ati mai intampinat problema asta?
MODEL: Astra 2001
MOTOR: Y17DT
Batranul meu opel acum cateva zile dadea simptome ca electromotorul e pe duca, ultima oara nemaiauzindu se nimic cand incercam sa o pornesc. Fiind intr o alta localitate am pornit o impinsa, iar cand am ajuns acasa m am apucat sa ii dau electromotorul jos ocazie cu care am observat ca, carbunii sunt sparti iar colectorul nu arata prea bine. Am comandat electromotor nou, probat la baterie, montat pe masina, pus contactul, nu invarte ...
Am incercat de cateva ori iar cand am pus mana pe minusul cablului de la borna bateriei ardea ...
Am dat electromotorul jos gandindu ma ca poate a fost ceva in scurt si l am ars dar incercandu l iar la baterie merge ...
Ati mai intampinat problema asta?
MODEL: Astra 2001
MOTOR: Y17DT
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
dtc1315
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pareri:
Acumulator (baterie), descarcat/defect, sau ceea ce a scris colegul @bibu16v. Este clar ca in momentul in care electromotorul consuma, tensiunea in sistem scade mult prea mult.
Pentru ca sa te convingi, fa verificarea electromotorului, cand este montat pe masina. Adica sa te folosesti de acumulator, borne si firele masinii, iar electromotorul sa fie in sarcina. Astfel o sa observi unde se pierde tensiunea.
In general, candura este rezultatul puterii disipate (deci pierderea poate fi exact in acel loc).
Acumulator (baterie), descarcat/defect, sau ceea ce a scris colegul @bibu16v. Este clar ca in momentul in care electromotorul consuma, tensiunea in sistem scade mult prea mult.
Pentru ca sa te convingi, fa verificarea electromotorului, cand este montat pe masina. Adica sa te folosesti de acumulator, borne si firele masinii, iar electromotorul sa fie in sarcina. Astfel o sa observi unde se pierde tensiunea.
In general, candura este rezultatul puterii disipate (deci pierderea poate fi exact in acel loc).