Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
DRosiuoru a scris:" AValentin33 " ce valori ai pus sunt cred de la deviatia pe injectoare . Presiunea pe cilindri arata cam asa :
O bujie noua masurata cu Ohm - metrul o sa iti arate 0,9 - 1,00 Ohm . Valorile specificate de colegul mai sus sunt valori de catalog la care o bujie este perfect functionala intr-o plaja de valori specificate de producatori .
Am si eu o bujie arsa pe cilindrul 3 de anul trecut din toamna dar nu influenteaza mersul motorului , doar la pornire in sezonul rece ( porneste putin mai greu ) si dureaza mai mult cu cateva minute regenerarile DPF - ului . Vad si un consum putin ridicat , posibil de la regenerarile mai lungi .


partea cu bujia arsa ai dreptate doar daca este bujie normala. daca este cu senzor de presiune influenteaza in mod direct functionarea masinii pentru ca da informatii eronate la ECU privind arderea din cilindru.
cat despre regenerari prelungite si consum ridicat sunt datorate tot la aceasta bujie minune (cu senzor) si astfel in timp poate duce la probleme mai mari. Cauta pe google informatii despre aceste tipuri de bujii (BERU este producatorul consacrat al lor) si te vei lamuri si cum functioneaza si ce rol au in optimizarea arderilor la motor.
cat despre Motul X-clean este un ulei cu proprietati mai bune de "spalare" a depunerilor din motor care sunt de obicei calamina si reziduri in urma arderilor sau a incalzirilor frecvente si stai linistit ca acel depuneri nu sunt atat de mari ca sa infunde ceva cum scri tu ci ele se vor filtra in filtrul de ulei. Este daca vrei un ulei mai bun pentru motoarele mai uzate si care produc mai multe reziduri pentru ca acele reziduri sa nu se acumuleze suplimentar si sa ajunga in DPF unde pot infunda sau crea probleme mai mari... Poti citi pe pagina producatorului despre ele sau ce ti-a pus colegul ca link-uri.
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
" mikyboy " nu inteleg un lucru in legatura cu bujiile cu senzor de presiune ( eu le am pe toate 4 cu senzor ) : de ce ami da SVS in bord si pe tester bujie arsa pe cilindrul 3 si la valori presiune pot sa vad valoarea pe acel cilindru ( captura pusa de mine de pe OP-COM ) . Ma gandesc : sa fie rezistenta incandescenta arsa si senzorul bun ?
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Asa si la mine era, cyl3 bujie arsa, dar presiunea o masura, acum am eroare pe cyl4, dar presiunea e mai mica pe acel cilindru, ma gandesc ca: in cazul cyl3 era arsa rezistenta, pt. Cyl4 e dus senzorul din capatul bujiei.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
exact, este posibil ca rezistenta sa fie dusa si senzorul sa fie bun. se schimba cu totul ca nu ai incotro...
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
3 e schimbata si a disparut, acum am eroare pe cyl4, dar nu stiu daca e tot de la bujie. Am presiune mica masurata pe acel cylindru conform bujiei
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Eu a-si verifica asa : a-si scoate fisa de la o bujie care indica o presiune buna si a-si verifica valorile sa vad ce valoare am pe pistonul respectiv ( fara costuri ) . Motorul a-r trebui sa mearga cu valori de avarie presetate ( asta doar pentru o perioada scurta doar pentru vizualizare valori ) . Sau inversat bujia 4 cu una dintre celelalte si vazut daca lipsa de presiune se muta pe cilindrul respectiv . Daca problema persista tot pe cilindrul 4 atunci se lasa cu costuri consistente , zic eu .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR