O bujie noua masurata cu Ohm - metrul o sa iti arate 0,9 - 1,00 Ohm . Valorile specificate de colegul mai sus sunt valori de catalog la care o bujie este perfect functionala intr-o plaja de valori specificate de producatori .
Am si eu o bujie arsa pe cilindrul 3 de anul trecut din toamna dar nu influenteaza mersul motorului , doar la pornire in sezonul rece ( porneste putin mai greu ) si dureaza mai mult cu cateva minute regenerarile DPF - ului . Vad si un consum putin ridicat , posibil de la regenerarile mai lungi .
partea cu bujia arsa ai dreptate doar daca este bujie normala. daca este cu senzor de presiune influenteaza in mod direct functionarea masinii pentru ca da informatii eronate la ECU privind arderea din cilindru.
cat despre regenerari prelungite si consum ridicat sunt datorate tot la aceasta bujie minune (cu senzor) si astfel in timp poate duce la probleme mai mari. Cauta pe google informatii despre aceste tipuri de bujii (BERU este producatorul consacrat al lor) si te vei lamuri si cum functioneaza si ce rol au in optimizarea arderilor la motor.
cat despre Motul X-clean este un ulei cu proprietati mai bune de "spalare" a depunerilor din motor care sunt de obicei calamina si reziduri in urma arderilor sau a incalzirilor frecvente si stai linistit ca acel depuneri nu sunt atat de mari ca sa infunde ceva cum scri tu ci ele se vor filtra in filtrul de ulei. Este daca vrei un ulei mai bun pentru motoarele mai uzate si care produc mai multe reziduri pentru ca acele reziduri sa nu se acumuleze suplimentar si sa ajunga in DPF unde pot infunda sau crea probleme mai mari... Poti citi pe pagina producatorului despre ele sau ce ti-a pus colegul ca link-uri.