DRosiuoru a scris:Ca si principiu de functionare :
AdBlue este injectat dupa filtrul de particule , in lipsa regenerarii daca nu s-a intervenit si fizic la filtrul de particule , filtrul de particule se va infunda total ( posibil irecuperabil in cateva sute de Km ) . Posibil se infunda tot sistemul de la depuneri ( dauna totala ) , sper sa nu am dreptate . Sa revii cu detalii pozitive dupa 700 - 800 Km parcursi .
Salut, si eu am avut acesta problema inca din garantie dar cei de la Opel Constanta m-au tot imbrobodit pana cand a iesit din garantie. Ideea este ca de pe la 50 de mii de km nu si a mai facaut regenrare si prima curatare de filtru a fost necesara pe la 130000. In niciun caz dupa 700 800 de km. Acum e drept ca daca iti iei diesel si mergi cu ea in oras 90% din timp , 5 km pana la job posibil sa nu reziste atat.
Din ce stiu , regenerarea filtrului se face cu motorina nu cu Adblue. Faptul ca nu-si face regenrare este din cauza ca masina este in Engine Fault. Prin urmare anularea din soft a pompei nu are treaba cu curatarea filtrului.