Liviu9123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2022
- Mesaj Privat
Care ar putea fi cauza?
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z19DT
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Variantele probabile:
- alternatorul nu produce;
- ceea ce produce alternatorul, nu ajunge pe bornele acumulatorului si in sistem.
Motor pornit, consumatorii mari cuplati si se masoara tensiunea pe bornele acumulatorului si apoi direct pe alternator (minusul aparatului de masura sa fie pe carcasa alternatorului si plusul aparatului de masura sa fie pe surubul de iesite din alternator.
- Daca si pe alternator scade tensiunea, este clar ca problema este la alternator;
- Daca pe alternator ai tensiune mai mare (in jur de 14V) si pe bornele acumulatorului mai ajung doar 12V si ceva, trebuie sa cauti unde se pierde. In general, pierderile apar in locurile de contact ... strangereile suruburilor sau sertizarile firelor groase in papuci.
Tot prin masurare identifici daca se pierde pe firul de plus (+) sau pe masa. Masa de pe motor pe acumulator sau de pe acumulator pe caroserie.
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Liviu9123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Unde nu mai au ei dreptate ... pai da, incarcare inteligenta, care NU este decisa de alternator, ci de ECU, deci, alternatorul este comandat din ECU cata energie sa furnizeze.
Ei bine, in acest caz, nu ar conta turatia motorului.
La tine, aparent, alternatorul nu poate furniza mai multa energie/putere, la turatii mici.
Daca si cat poate functiona asa, nu stiu sa iti spun. Oricum, in principiu, un acumulator de 12V plumb/acid, incarcat 100% ar trebui sa aiba la borne 12.6V (dupa cel putin 30 de minute dupa terminarea incarcarii). Ori la tine, pare ca scade sub acest nivel.
Acum, drept este ca nu stim cat de prexis este aparatul cu care se determina aceasta tensiune.
SLeucea
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2007 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 141 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Liviu9123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2022
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,425 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,425
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Liviu9123
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2022
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat