Si eu folosesc acelasi filtru (nu, nu este reclama). Nu cred si nu il consider ca ar fi cel mai bun (lucrurile, ca si oamenii, nu sunt ideale/i), nu il recomand altora (pentru ca fiecare ia decizii pentru el), dar il folosesc pentru ca in urma documentarii, in urma experientelor directe si indirecte, in urma discutiilor cu persoane care au participat la cursuri (mai mult sau mai putin profesioniste) despte sisteme de alimentare/injectie si tinand cont de cerintele (pe parte de filtrare) sistemului meu de injectie, aceasta a fost alegerea mea. Iar pentru mine (mai conservator fiind). cand o alegere se dovedeste a fi inspirata, nu are sens sa caut si alte variante.
Il schimb cam la 10000Km, amorsez instalatia, dupa ce inchid carcasa filtrului. cu o pompițã manuala, de la vechea solenza 1.9D, apoi cuplez conducta spre pompa de inalta presiune. (nu umplu carcasa filtrului cu motorina din sticla, din cauza unor pitici pe creier
), nu strang surubul, la cuplu, din cauza comoditãții si a increderii (poate prea mari) in simtul propriu.
Rezultate pana in prezent ==> fara probleme.
Eu sunt mult mai nou prin zona, deci o activitate din trecut, mai redusa, iar o activitate viitoare ... cine poate sti. In principiu, imi place sa respect regulile (scrise sau nescrise) locurilor pe unde merg, iar cand intru in casa cuiva, sigur nu îi judec eu regulile si modul de aplicare, insa de spus mi se pare firesc si de bun simt sa ii spun parerea mea, pentru a nu fi si eu un prefacut.
Si fara a cunoaste amanuntele tuturor actiunilor de pe aici, pot spune ca si eu am observat ... cel putin aceasta este aparența, a unor masuri cu "dublu standard".