Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!..am și eu urmãtoarea problema..acum douã sãptãmâni când urcam o panta mi-a pâlpâit becul de ulei in bord iar dupã 2-3 min motorul s-a oprit brusc..am constatat cã furtunul de ulei de la alternator era spart și tot uleiul cursese din motor..am dus-o acasã pe platforma, am învârtit motorul cu mana sa vãd dacã este blocat și nu era..am cumpãrat 5l de ulei ieftin, i-am pus în motor și am dat la cheie sa vãd dacã pleacã..a pornit la sfert!..am ieșit cu mașina pe traseu sa vãd cum se comporta ( se aude o mica bãtaie la motor, dar foarte puțin)..am constatat cã mașina nu merge mai mult de 60-70 km și scoate și ceva fum..m-am întors acasã și am zis sa verific turbina..era complet blocatã!..ce credeți se mai merita sa schimb turbina sau nu mai trebuie sa investesc în ea? ( un turbo bun e 450-500 Ron)...se schimba greu o turbina ?( 1.7 dti din 2000 )..Mulțumesc!


MODEL: Astra 2000
MOTOR: Y17DT
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu mai investesti in ea ce faci? Schimbi softul, pierzi niste caluti si treci tubulatura admisie direct in galerie?
Sau cum vrei sa procedezi?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mai e și varianta schrott...facil și rapid. Și capeți și de-o ciorbã cu cola.
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Daca nu mai investesti in ea ce faci? Schimbi softul, pierzi niste caluti si treci tubulatura admisie direct in galerie?
Sau cum vrei sa procedezi?


Daca nu mai investesc in ea o dau la fier vechi ce altceva sa fac .. Smile ...ideea era ca daca investesc in turbina si e terminat motorul?...ce sanse sunt ca motorul sa mai fie ok dupa ce s-a intamplat?...nu ma gandesc sa anulez turbina ca nici nu ma pricep la asa ceva.. Smile ,,,momentam ma chinui sa vad cum pot sa demontez eu turbina si sa montez una de test care o am eu schmbata anul trecut de pe masina...e complicat ca nu gasesc nici un tutorial ceva despre cum se schimba o turbina
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Mai e și varianta schrott...facil și rapid. Și capeți și de-o ciorbã cu cola.


daca imi poti explica mai pe intelesul meu ca nu inteleg nimic din ce ai spus aici... Oare?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
ionutz1971 a scris:

Daca nu mai investesc in ea o dau la fier vechi ce altceva sa fac ..

Exact ce zici tu aici, cu tot cu beneficii...dar cu alte cuvinte.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Presupun ca doresti o alta masina,altfel nu este cazul sa renunti pentru o turbina, mai ales ca nu s a spart si sa fi plecat prin motor.
Motorul nu are nimic daca a mers putin timp fara ulei ,turbina da este pretentioasa
La montajul turbinei porniti motorul si asigurati va ca exista ulei pe scurgere( pe returul spre baie) si inainte daca teava de ungere nu este obturata.Unele au chiar si un filtru,o sita, la plecarea din motor.
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!..am schimbat turbina cu ajutorul sfaturilor unui coleg de pe grup care de altfel mi-a donat și turbina...problema este cã am o bãtaie la motor care dupã 3-4s dupã ce pornesc motorul nu mai este așa accentuatã , iar odatã motorul încãlzit aproape cã nu se mai aude...fum nu scoate aproape deloc, dar se duce puțin ulei in vasul de antigel..cu toate cã turbina funcționeazã oprim ( verificat cu op-com) nu se simte acel zvâc când intrã în funcțiune..și pedala de frana este puțin mai tare decât înainte..posibil sa se fi dus pompa de vid din cauza lipsei uleiului?..se poate verifica daca este in parametrii ? ( daca scot furtunasul se aude cum trage aerul și la deget cum îl trage )
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , posibil garnitura de chiuloasa arsa la unul din pistoane si de acolo : bataie piston ( pierdere compresie pe piston ) , lipsa zvacului ( pierdere compresie pe piston ) , ulei in vasul de expansiune antigel . Fa un test de compresie . Posibil sa ai probleme si cu pompa vacuumatica din cauza lipsei uleiului care necesita ungere pe tot parcursul functionarii motorului .
  • ionutz1971

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Revin dupa o perioada mai lunga in care am fost plecat in concediu ( cu alta masina desigur) ....daca as fi avut probleme cu pompa de vaccum nu cred ca mai aveam nici frane eficiente, dar cand pun frana ingheata pe loc ...ca idee este vre-o posibilitate de a verifica pompa vaccumatica?...o sa vac si un test de compresie sprer cat mai repede...momentan o folosesc pentru deplasari prin localitate
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR