- ADinica485
- *
- 1 mesaje
- din 04 Feb 2020
ADinica485
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2020
- Mesaj Privat
- georgica92
- *
- 32 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Astra 2008 Z19DTL
- Olt
georgica92
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2008 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
A reușit cineva sa schimbe rulmentul acela cu ace din clapeta? Pe acolo intra ulei, are o protecție de silicon ce se uzeazã în timp și scãpa ulei în clapeta. Eu am încercat sa-l scot dar l-am fãcut praf și am abandonat.
Problema pe partea electronica care este? La mine se oprește urat în special când e motorul cald. Din op com dacã ii dau test se oprește normal dar din cheie nu. Dacã a reușit cineva sa recondiționeze partea electronica și ma poate ajuta și pe mine as fi recunoscãtor.
Problema pe partea electronica care este? La mine se oprește urat în special când e motorul cald. Din op com dacã ii dau test se oprește normal dar din cheie nu. Dacã a reușit cineva sa recondiționeze partea electronica și ma poate ajuta și pe mine as fi recunoscãtor.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Trebuia sã înlocuiești numai simering, extras bucatele cel vechi și pus bine fixat și etanșat altul nou, scule și piese existã astãzi. Nu tot ce vezi pe YouTube sau Facebook este ok, majoritatea sunt tâmpenii fãcute de minitehnicus. Rulmentul cu role-ace de regulã nu are nimic, uleiul chiar așa contaminat nu produce uzura, turații și forțe mari nu sunt acolo.
Electronicã scapã de obicei, motorașul se desface și se curãțã, periile carbon nu sunt fãcute sã calce pe un rotor in imersie cu ulei.
Electronicã scapã de obicei, motorașul se desface și se curãțã, periile carbon nu sunt fãcute sã calce pe un rotor in imersie cu ulei.
- georgica92
- *
- 32 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Astra 2008 Z19DTL
- Olt
georgica92
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2008 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
bibu16v daca nu ai inteles ce am intrebat, nu imi mai raspunde si gata. Comentariu tau nu isi are rostul.
Pentru domnul DanCuciureanu, problema cu uleiul o rezolvasem in trecut prin adaugarea unui o-ring pe ax. Trepidatiile la oprire insa nu au disparut dar s-au diminuat si de aceea eu suspectam ca ar fi ceva stricat pe placa din cauza uleiului ajuns acolo in trecut. M-am uitat la clapeta cum lucreaza cand iau contactul si nu se inchide perfect din prima, are o ezitare de cateva ms. Voi desface si motorasul sa-l curat in interior deoarece nu am facut asta, doar am bagat spray de curatat in el cat am putut.
Pentru domnul DanCuciureanu, problema cu uleiul o rezolvasem in trecut prin adaugarea unui o-ring pe ax. Trepidatiile la oprire insa nu au disparut dar s-au diminuat si de aceea eu suspectam ca ar fi ceva stricat pe placa din cauza uleiului ajuns acolo in trecut. M-am uitat la clapeta cum lucreaza cand iau contactul si nu se inchide perfect din prima, are o ezitare de cateva ms. Voi desface si motorasul sa-l curat in interior deoarece nu am facut asta, doar am bagat spray de curatat in el cat am putut.
CLemnaru
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2022
- Mesaj Privat
Salut! Mi-a aparut cod P1125 și îmi spune că este de la convertorul presiune turbo. Atasez foto.
Precizez ca la prima pornire aparea cheia service si nu se tura peste 3000 ture. Azi a aparut martor motoras si nu mai tragea deloc. Am citit ca acest cod apare si la clapeta de acceleratie. S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Multumesc!
Precizez ca la prima pornire aparea cheia service si nu se tura peste 3000 ture. Azi a aparut martor motoras si nu mai tragea deloc. Am citit ca acest cod apare si la clapeta de acceleratie. S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
CLemnaru
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2022
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
CLemnaru
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2022
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
Doar ca o completare la cele de mai sus;este recomandat ca placa electronica sa fie data jos pentru a putea curata si partea din spate.Din pacate nu am facut poze cu partea din spate inainte de a o curata...mizerie cat cuprinde si cei mai rau cipul cam ramane fara racire din cauza uleiului care izoleaza termic cipul de padul de racire.Asa ca merita efortul de a demonta placa electronica...