Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • ADinica485

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2020

  • Mesaj Privat
pentru cine vrea sa schimbe rulmentul HK08122RS 8mm interior x 12 mm exterior x12mm inaltime
Skip ads

  • georgica92

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
A reușit cineva sa schimbe rulmentul acela cu ace din clapeta? Pe acolo intra ulei, are o protecție de silicon ce se uzeazã în timp și scãpa ulei în clapeta. Eu am încercat sa-l scot dar l-am fãcut praf și am abandonat.
Problema pe partea electronica care este? La mine se oprește urat în special când e motorul cald. Din op com dacã ii dau test se oprește normal dar din cheie nu. Dacã a reușit cineva sa recondiționeze partea electronica și ma poate ajuta și pe mine as fi recunoscãtor.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Tu ai citit ceva pe-acilea? Sau vrei sã citim noi și sã-ți facem un rezumat?! Știi ce e ãla un tutorial?!
Dacã e prea greu, mergi la mecanic, zic...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuia sã înlocuiești numai simering, extras bucatele cel vechi și pus bine fixat și etanșat altul nou, scule și piese existã astãzi. Nu tot ce vezi pe YouTube sau Facebook este ok, majoritatea sunt tâmpenii fãcute de minitehnicus. Rulmentul cu role-ace de regulã nu are nimic, uleiul chiar așa contaminat nu produce uzura, turații și forțe mari nu sunt acolo.
Electronicã scapã de obicei, motorașul se desface și se curãțã, periile carbon nu sunt fãcute sã calce pe un rotor in imersie cu ulei.
  • georgica92

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
bibu16v daca nu ai inteles ce am intrebat, nu imi mai raspunde si gata. Comentariu tau nu isi are rostul.
Pentru domnul DanCuciureanu, problema cu uleiul o rezolvasem in trecut prin adaugarea unui o-ring pe ax. Trepidatiile la oprire insa nu au disparut dar s-au diminuat si de aceea eu suspectam ca ar fi ceva stricat pe placa din cauza uleiului ajuns acolo in trecut. M-am uitat la clapeta cum lucreaza cand iau contactul si nu se inchide perfect din prima, are o ezitare de cateva ms. Voi desface si motorasul sa-l curat in interior deoarece nu am facut asta, doar am bagat spray de curatat in el cat am putut.
  • CLemnaru

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2022

  • Mesaj Privat
Salut! Mi-a aparut cod P1125 și îmi spune că este de la convertorul presiune turbo. Atasez foto.
Precizez ca la prima pornire aparea cheia service si nu se tura peste 3000 ture. Azi a aparut martor motoras si nu mai tragea deloc. Am citit ca acest cod apare si la clapeta de acceleratie. S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Îți este lene să citești sau vrei chat?
  • CLemnaru

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2022

  • Mesaj Privat
Am citit si mai nimic clar!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citește primul post, dacă nu pricepi îți cumperi bicicleta.
  • CLemnaru

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2022

  • Mesaj Privat
Chiar nu ai vazut poza atașată?
Nu am fost destul de clar cu acel cod de eroare?
Nu îmi spune nimic despre clapeta ci despre electrovalva turbo.... Bicicleta e mult mai buna la Iași la vale....
Rezolv singur....pedalare lunga si fericita....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat


Poza nu este pentru tine, tu caută cai verzi pe pereți cu praștia aia de tester.
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Doar ca o completare la cele de mai sus;este recomandat ca placa electronica sa fie data jos pentru a putea curata si partea din spate.Din pacate nu am facut poze cu partea din spate inainte de a o curata...mizerie cat cuprinde si cei mai rau cipul cam ramane fara racire din cauza uleiului care izoleaza termic cipul de padul de racire.Asa ca merita efortul de a demonta placa electronica...
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR