- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salutare. Stiti cumva daca scirtiitul ce se aude (cred ca de la cureaua de transmisie) este de la faptul ca nu este prea stransa (cureaua)?. Daca da cum pot sa o strang? E suficient sa slabesc un pic alternatorul din suruburi, sa apas pe el un pic (in sensul strangerii curelei de transmisie) si apoi sa strang suruburile la loc?
_____________________
Vectra A 91 2.0i C20NE 115CP
_____________________
Vectra A 91 2.0i C20NE 115CP
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Poti sa dezactivezi compresorul, sa vezi daca este de acolo zgomotul nu este nevoie sa mai scoti si mufele care intra in el. Sa intinzi cureaua de distributie este mai dificil deoarece trebuie sa umbli la pompa de apa (are si rol de intinzator) aceata este fixata in trei suruburi (M care se desfac foarte greu (ruginite in blocul motor), in plus trebuie sa mai schimbi si garnitura(O-ring) de etansare... daca nu ai mai facut asta pana acum iti recomand sa te duci la un service cu preturi de bun simt
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Am dezafectat azi cureaua de la compresor (prin taiere ) si surpriza am ramasa fara servo . Cand ma uit constat ca pe compresor mai era o curea ce antrena o alta smecherie (cred ca era pompa de servo - desi eu am crezut ca era electrica ). Oricum macar am vazut ca scirtiitul imi vine de la cureaua asta de la servo la compresor. Tre sa o montez la loc....asta e...
- Kappy
- **
- 327 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 327 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Stai putin motorul nu e c20ne cu aer, pompa de servo, alternator si fulia de la arborele cotit?
Nu te contrazic (desi nu prea cred ca o sa reusesti) ca nu va merge metoda ta dar am schimbat si eu o curea din aia si daca imi aduc bine aminte trecea printre suruburile de prindere ale suportului de motor.
Oricum bafta!
Nu te contrazic (desi nu prea cred ca o sa reusesti) ca nu va merge metoda ta dar am schimbat si eu o curea din aia si daca imi aduc bine aminte trecea printre suruburile de prindere ale suportului de motor.
Oricum bafta!
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Reusit schimbat curele - cea de la arbore la compresor + cea de la compresor la pompa servo (10 minute) - nu a fost nevoie de demontat motorul (tamponul respectiv).
P.S. Scirtiiutul, dupa cum am mai spus, era de la a doua curea (compresor ->pompa servo) Cauza : -se subtiase cureaua - (partea trapezoidala care sta pe role)
________________
Vectra A 91 2.0i c20ne
P.S. Scirtiiutul, dupa cum am mai spus, era de la a doua curea (compresor ->pompa servo) Cauza : -se subtiase cureaua - (partea trapezoidala care sta pe role)
________________
Vectra A 91 2.0i c20ne
- Kappy
- **
- 327 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat