Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutare. Stiti cumva daca scirtiitul ce se aude (cred ca de la cureaua de transmisie) este de la faptul ca nu este prea stransa (cureaua)?. Daca da cum pot sa o strang? E suficient sa slabesc un pic alternatorul din suruburi, sa apas pe el un pic (in sensul strangerii curelei de transmisie) si apoi sa strang suruburile la loc?
_____________________
Vectra A 91 2.0i C20NE 115CP
Skip ads

  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca scirtiitul este de undeva din zona compresorului de AC. As vrea sa dezactivez compresorul (sa ii scot curea de transmisie). Trebuie sa mai scot si mufele care intra in el? Apar ceva probleme daca il scot asa?

P.S. AC-ul nu mai functioneaza (cred ca nu mai e presiune in instalatie)
Merci.
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Scartaitul provine in general de la cureaua (curelele) de accesorii. Se pot intinde si e o chestie simpla daca stii la care suruburi sa umbli. La mine a durat 5 min la mecanic dar dupa ce a urcat-o pe elevator ca surubele erau dedesubt. Very Happy
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Poti sa dezactivezi compresorul, sa vezi daca este de acolo zgomotul nu este nevoie sa mai scoti si mufele care intra in el. Sa intinzi cureaua de distributie este mai dificil deoarece trebuie sa umbli la pompa de apa (are si rol de intinzator) aceata este fixata in trei suruburi (MCool care se desfac foarte greu (ruginite in blocul motor), in plus trebuie sa mai schimbi si garnitura(O-ring) de etansare... daca nu ai mai facut asta pana acum iti recomand sa te duci la un service cu preturi de bun simt Sad
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
K. Merci. O sa scot cureaua de la compresor sa vad daca se aude de la el.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am dezafectat azi cureaua de la compresor (prin taiere Wink ) si surpriza am ramasa fara servo Shocked . Cand ma uit constat ca pe compresor mai era o curea ce antrena o alta smecherie (cred ca era pompa de servo - desi eu am crezut ca era electrica ). Oricum macar am vazut ca scirtiitul imi vine de la cureaua asta de la servo la compresor. Tre sa o montez la loc....asta e... Very Happy
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Sa vezi distractie la montat cureaua ca tre sa desfaci .....suportul de motor
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu cred ca tre sa desfac motorul. E suficient sa desfac compresorul. Cureaua dezafectata nu trecea prin nimc decat direct peeste 2 role (cele de la exterior) asa ca o rexolv din ...compresor... Laughing
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Stai putin motorul nu e c20ne cu aer, pompa de servo, alternator si fulia de la arborele cotit?
Nu te contrazic (desi nu prea cred ca o sa reusesti) ca nu va merge metoda ta dar am schimbat si eu o curea din aia si daca imi aduc bine aminte trecea printre suruburile de prindere ale suportului de motor.
Oricum bafta!
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Reusit schimbat curele - cea de la arbore la compresor + cea de la compresor la pompa servo (10 minute) - nu a fost nevoie de demontat motorul (tamponul respectiv).

P.S. Scirtiiutul, dupa cum am mai spus, era de la a doua curea (compresor ->pompa servo) Cauza : -se subtiase cureaua - (partea trapezoidala care sta pe role)

________________
Vectra A 91 2.0i c20ne
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Si daca te rog si eu frumos sa faci o poza la motor pe partea cu curelele vrei? Asta daca poti Very Happy.
Oricum la mine e o singura curea pentru toate alea: pompa servo, alternator si ac
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mda, buna treaba cu taiatul curelei... oare alternatorul mai functioneaza?
Daca stau si ma gandesc bine si eu as mai scoate unele piese pe la motor... ce recomandati? Ciocan de 3 sau de 5 kg?
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
"Mda, buna treaba cu taiatul curelei... oare alternatorul mai functioneaza?"

Normal ca mai functioneaza Cool (are curea separat ptr alternator) -

Nu taiam (pardon...dezafectam), tot ce ii pe acolo... Wink

@sandumbogdan cu ciocanul nu faci mare lucru...ia si tu altceva...cu damage -ul mai mare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR