Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Bunã ziua,
nu reușesc sã înțeleg de ce fluctueazã așa turația la Opelul meu... la relanti acul turometrului rãmâne stabil, deși uneori tremurã....
La turații mari, mi se pare cã turația e destul de stabilã, doar cã în mers consumul instant nu e stabil, fluctueazã destul de mult ...
E ciudat cã dupã ce revine din turații mari, turațiile rãmân constante, nu mai fluctueazã. Un alt detaliu e cã la pornire, cu motorul rece, turațiile sunt constante, problemele le face doar cu motorul cald...
Pun un video poate aveți o idee...
http://www.youtube.com/watch?v=skggu3u2WsA



MODEL: Astra 2010
MOTOR: A14NET
Skip ads

  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 743
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
valva control relanti (IACV) daca are asa ceva sau ceva gauri pe vacuum si trage aer de afara.
la fiesta mea cand am scos furtunul de vacuum din motor a inceput turatia sa o ia razna.
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Probabil e legat de vacuum... are un senzor pentru vacuum din câte imi dau seama. Voi face un test cu presiune sã vãd dacã reușesc sã gasesc probleme...
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verifica ventilatia carterului sau cauta sa vezi PCV sistem
Sunt destule filme si explicatii
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Am înlocuit valva pcv, de fapt am anulat-o și am instalat un kit de la cruzekits.com. Am înlocuit de asemenea și capacul de la culbutori. Mașina merge ok dupã intervențiile aceastea, dar fluctuațiile din video sunt o altã problemã mai veche.
Explicã-mi te rog la ce te referi când spui ”ventilația carterului”, cum sã verific mai exact? Dacã știi un video bun despre asta, sã îmi dai link te rog! Mersi
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pai chiar la astea ma refeream
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Incearca si electrovana de vapori de benzina
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Asta se poate verifica, sau trebuie înlocuitã ca sã îmi dau seama dacã ea e problema sau nu? Mașina are și gpl și mereu am avut impresia cã pe gpl nu are fluctuațiile astea atât de mari, parcã merge mai bine pe gpl


Ultima modificare făcută de matti_dragomir la Mar 25 Jan, 2022 6:10 pm
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cauta evap
Da se poate verifica
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Mai da si p0171
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
ney a scris:Cauta evap
Da se poate verifica

o sã caut sã verific... poate de aia mi se pare mie cã merge mai bine pe gpl...o fi ceva de la vaporii ãia...
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Practic este vorba de aer necalculat de ECU
Daca zici ca ai gpl, vezi sa nu traga aer fals si pe furtunul de vaccum de la reductor
Anuleaza l putin cand faci proba pe benzina
La electrovana de vapori scoti mufa electrica si nu trebuie sa traga aer din partea stanga ( dupa ce scoti teava)
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
ca sã nu existe dubii, când zici partea stângã, adicã pe la furtunul de lângã mufã, partea stângã în poza ta, ok?
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 743
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
matti_dragomir a scris:Asta se poate verifica, sau trebuie înlocuitã ca sã îmi dau seama dacã ea e problema sau nu? Mașina are și gpl și mereu am avut impresia cã pe gpl nu are fluctuațiile astea atât de mari, parcã merge mai bine pe gpl

aaa, daca ai gpl asta e doar primul pas. asteapta-te la chestii din ce in ce mai nasoale.
eu am fiesta pe gpl si a ajuns de la porneste greu, tremura/fluctueaza la pornire, la porneste la a 5-a cheie pana nu mai porneste deloc cand vine frigul. pe clubford sunt si altii cu gpl si cu probleme asemanatoare.
e foarte posibil ca gpl-ul sa fi ars supapele si din cauza asta sa aiba probleme.
  • FxDanny

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2021

  • Mesaj Privat
``o sã caut sã verific... poate de aia mi se pare mie cã merge mai bine pe gpl...``
Am aceiasi problema cu Astra 1.6, dupa peste 50000 km pe gpl face aceleasi probleme. Mers neregulat la rece sau chiar se opreste la plecarea de pe loc, daca nu se ridica temperatura si paraca merge mai bine pe gpl. Pe tester arata rateuri. Schimbata bobina si bujii. Supape arse si schimbate, nici o modificare la fel merge. Am ramas in lipsa de idei ce ar putea sa mai fie cu problema.
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Pãi nu aceeași problemã domnule FXDanny, la mine problema e la cald, nu la rece. La rece merge perfect. De altfel nici la cald nu face chiar așa de rãu ca în video, de obicei e mai micã flucțuația turației. Înainte de a schimba capacul de culbutori și de a rezolva problema cu valva PCV era mai nașpa...
În altã ordine de idei, m-am documentat pe unde am putut, m-am tot uitat pe la mașinã și am descoperit radordurile dintre turbinã și intercooler, respectiv clapetã și intercooler sunt praf. Cel mai probabil la mine sunt pierderi de vacuum pe aici, sau cel puțin pe aici.
Voi face un test pe viitor sã vãd exact pe unde iese aer, dar nu mã grãbesc, mașina cam stã pe dreapta...
Ceea ce mã uimește este incompetența mecanicilor (inclusiv a celor de la reprezentanțã) și lipsa dorinței de implicare și de rezolvare a problemei... Noroc cã motorul e identic ca la Cruze și cã netul e plin de informații de la americani. E o mașinã problematicã, dar din fericire existã soluții, trebuie doar rãbdare și din pãcate bani... piesele sunt scumpe la modelul acesta...
Ca și parantezã, înainte de a lua mașina, un prieten mecanic mi-a spus sã nu o cumpãr cã e cu probleme modelul, mai ales la cutia de viteze Smile) așa cã simt nevoie sã completez cã am schimbat 2 cutii de viteze în 50000 de km Smile)
Voi reveni cu informații, dar mai dureazã mult, am alte prioritãți lunile ce vin!
  • alphas

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
ney a scris:vezi sa nu traga aer fals si pe furtunul de vaccum de la reductor

Prin reductor intelegi vaporizatorul de la GPL?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR