reluf16
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Vã salut, stimați colegi și vã doresc Sãrbãtori fericite fãrã probleme la mașini.
Vreau sã vã povestesc cum am rãmas fãrã cãldurã în habitaclu.
Un drum de vreo 25 km. Dintr-o data nu a mai bãgat cãldurã, cu toate ca motorul era la temperatura normala. M-am speriat un pic și am stat cu ochii pe ceasul de temperatura pânã am ajuns la destinație. Nu a crescut. Dupã ce am terminat treaba, am început sã cercetez. Dupã vreo 15 minute am reușit sã descopãr problema: furtunul luuuung de la vas spre motor, zic eu. Nu am reușit sã-mi dau seama unde duce. Cu toate cã avea protecție, atingandu-se de o flanșã, în timp (15 ani) s-a fisurat, pierzând tot antigelul din vas. Am trecut la treabã.
Demontat racord EGR sã am loc, tãiat furtun cu cater, montat 10 cm țeavã pexal, strâns cu coliere rusești... Am completat cu apã și am plecat. Am cumpãrat 2 coliere pe care le-am montat lângã sârme și am reglat antigelul. Acum e totul ok.
Unii spun cã ar trebui sã schimb acel furtun. Eu cred cã așa va rezista încã 15 ani. Dacã aveți pãreri diferite v-aș fi recunoscãtor sã le expuneți.
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z17DTL
Vreau sã vã povestesc cum am rãmas fãrã cãldurã în habitaclu.
Un drum de vreo 25 km. Dintr-o data nu a mai bãgat cãldurã, cu toate ca motorul era la temperatura normala. M-am speriat un pic și am stat cu ochii pe ceasul de temperatura pânã am ajuns la destinație. Nu a crescut. Dupã ce am terminat treaba, am început sã cercetez. Dupã vreo 15 minute am reușit sã descopãr problema: furtunul luuuung de la vas spre motor, zic eu. Nu am reușit sã-mi dau seama unde duce. Cu toate cã avea protecție, atingandu-se de o flanșã, în timp (15 ani) s-a fisurat, pierzând tot antigelul din vas. Am trecut la treabã.
Demontat racord EGR sã am loc, tãiat furtun cu cater, montat 10 cm țeavã pexal, strâns cu coliere rusești... Am completat cu apã și am plecat. Am cumpãrat 2 coliere pe care le-am montat lângã sârme și am reglat antigelul. Acum e totul ok.
Unii spun cã ar trebui sã schimb acel furtun. Eu cred cã așa va rezista încã 15 ani. Dacã aveți pãreri diferite v-aș fi recunoscãtor sã le expuneți.
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z17DTL
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Sãrbãtori fericite și ție!
Înțelept ar fi sã înlocuiești acel furtun...poate sã cedeze și în alte porțiuni...sau nu. Indiferent ce am spune noi, sunt convins cã tu vei decide în felul tãu.
Unii, mai zeloși, la mașini cu vârste similare, au schimbat toate furtunurile...dar cumva pare exces de zel.
Una peste alta, sunt convins cã o sã te descurci cumva, la nevoie, nu pari sã ai douã mâini stângi și nici cofetar.
Înțelept ar fi sã înlocuiești acel furtun...poate sã cedeze și în alte porțiuni...sau nu. Indiferent ce am spune noi, sunt convins cã tu vei decide în felul tãu.
Unii, mai zeloși, la mașini cu vârste similare, au schimbat toate furtunurile...dar cumva pare exces de zel.
Una peste alta, sunt convins cã o sã te descurci cumva, la nevoie, nu pari sã ai douã mâini stângi și nici cofetar.
- ionut03031988
- *
- 18 mesaje
- din 22 Nov 2020
- Astra 1993
- Buzau
ionut03031988
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2020
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
reluf16
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
...dupã ce au mai luat tancul la pilã.
Ar trebui sã începi prin a ne spune ce cod motor ai...am o vagã bãnuialã cã vorbești despre un benzinar...
ionut03031988 a scris:Am și eu o problema asemãnãtoare la un astra g , pierde apa și nu baga cãldurã, demontans bara în coltul din dreapta fata am gãsit ca o pompa din plastic fisurata. Ce pot face?
Ar trebui sã începi prin a ne spune ce cod motor ai...am o vagã bãnuialã cã vorbești despre un benzinar...
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
reluf16 a scris:Vã salut stimați colegi. Nu am mai schimbat nimic de atunci. Mașina funcționeazã foarte bine în continuare. 265000 km. Cred cã au vrut sã construiascã un tanc și le-a ieșit Astra G 1.7 cdti...
Astra G [1999-2009] e ultima masina solida construita de Opel pe stil vechi, folosind metode deja testate pe modelele anterioare si cu accentul pus pe fiabilitate (de la Astra H in sus e deja e alt trend, cine are Astra G si Astra H poate face o comparatie obiectiva).
Chiar si-asa, eu as schimba furtunele de apa de pe circuitul mic.. cele care au prostul obicei sa se sparga (gasesti aici info pe forum care sunt ele) pentru ca sunt si cele mai uzate la orice masina SH. Eu personal am facut aceasta operatiune pentru masinile din familie Astra G 1.7cdti si Astra h 1.7cdti pe care le-am servisat.
L.E:
Fara sârme in loc de coliere (asa zisele ,,coliere de Turda,,) si deasemenea fara coliere cu surub. De preferat doar colierele originale cu autostrângere (sunt cele mai bune), le gasiti la pret de nimic la orice parc de dezmembrari.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat