nicpet
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
Va salut ! Acum doua zile am avut neplacuta surpriza de a constata ,dimineata la prima pornire, ca bateria nu are niciun pic de curent ! Bateria are cateva luni de folosire ! Este noua ! Masina am pornit-o in fiecare zi ! Cu ajutorul unui vecin care mi-a dat curent am pornit-o si de atunci functioneaza normal ! Nici inainte de incident, nici dupa ,nu am mai avut vreo simptoma c-ar fi vreo problema in acest sens . Spuneti-mi va rog daca ati intaminat careva aceasta problema, sau ce ar putea fi, care ar fi rezolvarea ! Imi este teama sa nu fie vreun scurt accidental si sa patesc ceva mai grav ! Multumesc pt. ajutor si va sunt recunascator daca-mi puteti recomanda si un electrician auto bun in Bucuresti ! O zi buna !
MODEL: Astra 2007
MOTOR: 1,3 CDTI
MODEL: Astra 2007
MOTOR: 1,3 CDTI
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
".........ca bateria nu are niciun pic de curent"
Sa intelegem ca nu a functionat nici inchiderea centralizata?
In principiu, ar trebui masurata tensiunea de incarcare, in diferite regimuri de functionare. Tind sa cred ca, de fapt, tu ai lasat-o descarcata seara (din lipsa incarcarii).
Ceva modificari aduse la masina, alt HU (casetofon), statii, lumini, sau orice alta modificare pe partea electrica?
Sa intelegem ca nu a functionat nici inchiderea centralizata?
In principiu, ar trebui masurata tensiunea de incarcare, in diferite regimuri de functionare. Tind sa cred ca, de fapt, tu ai lasat-o descarcata seara (din lipsa incarcarii).
Ceva modificari aduse la masina, alt HU (casetofon), statii, lumini, sau orice alta modificare pe partea electrica?
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
nicpet
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
Multumesc celor doi care au incercat sa-mi sugereze cateva cauze de descarcare a bateriei dar ele nu se confirma findca la momentul respectiv (dimineata) masina se afla intr-o curte nefiind incuiata si in urma unui drum de 200 km facut cu o seara inainte,fara niciun fel de probleme !Am avut si o oprire pe drum, daca nu-mi incarca alternatorul se cunostea la repornire ! Nu a fost nevoie de deschiderea centralizata ca s-o deschid dimineata, iar sistemul audio si toate celelalte sant pe contact ,au functionat si inainte si dupa aceea normal ! Multumesc frumos pt. raspunsuri . O seara buna in continuare !
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Cu tot respectul, dar la Astra H, "sistemul audio" (chiar si "toate celelalte"), categoric NU sunt "pe contact".
Ca pornesc si se opresc odata cu punerea/luarea contactului, da, este adevarat, dar aceste functii sunt comandate prin CAN, insa alimentarea cu +12V ... cam ramane pe ele.
Sistemul este putin mai complicat si nu are sens sa detaliem acum, dar la modul "empiric", este cum am scris mai sus.
Intrebarile (si nu sugestiile mele) nu le-am pus doar ca sa ma aflu in treaba, ci pentru a-mi forma o logica.
Daca nu a fost necesara actionarea inchiderii centralizate, ma gandesc totusi ca ai incercat sa claxonezi sau sa aprinzi un bec sau chiar unitatea audio (era foarte interesant pana la ce nivel a fost descarcat acumulatorul), pentru ca tu ai afirmat "ca bateria nu are niciun pic de curent". La fel si cu eventualele modificari care au fost aduse pe masina, erau niste informatii elocvente, dar, inteleg ca "nu se confirma", indiferent ce ar insemna asta.
Sa speram ca intervine un coleg cu sugestii mai la obiect, drumuri bune!
Ca pornesc si se opresc odata cu punerea/luarea contactului, da, este adevarat, dar aceste functii sunt comandate prin CAN, insa alimentarea cu +12V ... cam ramane pe ele.
Sistemul este putin mai complicat si nu are sens sa detaliem acum, dar la modul "empiric", este cum am scris mai sus.
Intrebarile (si nu sugestiile mele) nu le-am pus doar ca sa ma aflu in treaba, ci pentru a-mi forma o logica.
Daca nu a fost necesara actionarea inchiderii centralizate, ma gandesc totusi ca ai incercat sa claxonezi sau sa aprinzi un bec sau chiar unitatea audio (era foarte interesant pana la ce nivel a fost descarcat acumulatorul), pentru ca tu ai afirmat "ca bateria nu are niciun pic de curent". La fel si cu eventualele modificari care au fost aduse pe masina, erau niste informatii elocvente, dar, inteleg ca "nu se confirma", indiferent ce ar insemna asta.
Sa speram ca intervine un coleg cu sugestii mai la obiect, drumuri bune!
nicpet
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
Domnul meu, departe de mine gandul ca pui intrebari si ceri anumite lamuriri pt. a ,, te afla in treaba" ! Cand am spus ca " sistemul radio si toate celelalte se afla pe contact " am vrut sa spun ca totul se opreste in momentul cand scot cheia din contact , cu exceptia unor lumini din interior care se sting dupa cateva scunde - sunt sigur ca stii despre ce este vorba ! Cat despre modificari facute pe masina , cel putin din 2016 de cand o am eu - niciuna ! Daca mai doresti unele informatii , cu drag , daca nu, multumesc inca odata pt. amabilitate si-mi iertare daca te-am suparat cu ceva ! O zi buna !
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
nicpet
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
As opina ca sfatul de mai sus nu e foarte profesionist, doar d.p.d.v ca unitatea CD existenta ,,ar putea,, descarca bateria dupa ce i-ai scos cheia si apoi ai incuiat masina.
Personal as trimite mai intâi autorul postarii initiale sa caute pe forum ceva ,,workarouds,, pentru chestiunea in cauza, ex. un audio-cd original care sa fie prezent in unitate in mod permanent si apoi eventual i-as sugera sa caute o unitate Blaupunkt model CD30 MP3 mai noua de Iunie 2005 (nu sunt 100% sigur de data asta, sa verifice ce e scris pe forum).. moment in care s-au prins cei de la Blaupunkt ca au fost ,,neprofesionisti,, cand au folosit senzorul de CD-IN cumparat ,,de la cine l-au cumparat initial,, si care-senzor avea o problema electrica privind detectia unui CD prezent sau NU in unitate.
Iar in ceea ce priveste ce v-a scris colegul @sebage mai sus, citez "Sa speram ca intervine un coleg cu sugestii mai la obiect[...]!
" asta este d.p.m.d.v o gluma... din pacate pe acest forum nu prea a mai ramas nimeni care sa poata oferi sfaturi ,,mai bune,, (si pe gratis!) la chestiuni ce tin de electronica masiniilor cablate pe CAN.
Personal as trimite mai intâi autorul postarii initiale sa caute pe forum ceva ,,workarouds,, pentru chestiunea in cauza, ex. un audio-cd original care sa fie prezent in unitate in mod permanent si apoi eventual i-as sugera sa caute o unitate Blaupunkt model CD30 MP3 mai noua de Iunie 2005 (nu sunt 100% sigur de data asta, sa verifice ce e scris pe forum).. moment in care s-au prins cei de la Blaupunkt ca au fost ,,neprofesionisti,, cand au folosit senzorul de CD-IN cumparat ,,de la cine l-au cumparat initial,, si care-senzor avea o problema electrica privind detectia unui CD prezent sau NU in unitate.
Iar in ceea ce priveste ce v-a scris colegul @sebage mai sus, citez "Sa speram ca intervine un coleg cu sugestii mai la obiect[...]!
" asta este d.p.m.d.v o gluma... din pacate pe acest forum nu prea a mai ramas nimeni care sa poata oferi sfaturi ,,mai bune,, (si pe gratis!) la chestiuni ce tin de electronica masiniilor cablate pe CAN.
nicpet
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Îți sugereazã sã te informezi mai profund, pe forum și nu numai, privind o soluție ce combate aceastã problemã relativ cunoscutã cu CD30. Printre care și o variantã folositã, cu succes se pare, cel puțin în unele cazuri: menținerea permanentã a unui CD(”original”) în unitatea CD30. Ceea ce trebuia sã înțelegi dela bun început, ca și mine, dacã nu citeai printre rânduri....
- CSanduleasa
- *
- 10 mesaje
- din 27 Dec 2021
CSanduleasa
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2021
- Mesaj Privat
Salut, am aceiași problema ca, colegul de mai sus, de doua luni rãmân fãrã baterie, am schimbat alternatorul, rolele, cureaua plus doua baterii noi, nu am nici un scurt, absolut nimic, dar la o sapt mi se descarca bateria, am fost și la servisuri și nu au gãsit nimic .ce sa mai încerc? . Mulțumesc..am și scos casetofonul o sapt și tot rãmân fãrã baterie.. 🙄
nicpet
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1,3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Off topic:
Am obosit deja sa o spun/scriu, dar inca mai perseverez.
Nu se schimba absolut nimic, pana nu se determina cauza/defectul. Reparatiile nu se fac pe ghicite sau pe presupuneri.
Daca incarcarea este la nivel corespunzator (pe toata durata functionarii motorului, nu doar la pornire) si consumul de curent, dupa inchiderea si incuierea masinii, este si el corespunzator (pe toata durata repausului), este imposibil sa se descarce un acumulator care este in mintile lui.
Eu stiu ca in goana aceasta dupa bani, nimeni nu are timp de "sapaturi", dar atunci ii puneti sa isi asume piesele schimbate aiurea. Iar masina, o duceti la cineva care se si pricepe, nu doar la schimbatori de piese.
On topic:
Nu prea ma pot pronunta, pentru ca nu stim despre ce masina vorbim exact si oricum, eu nu inteleg treaba cu "dar la o sapt mi se descarca bateria".
Dar asa, la modul empiric, ar merge lasata peste noapte, cu o borna scoasa si vazut ce se intampla in timp.
EDIT:
Editez, ca sa nu fac spam.
Citesc cu placere niste cuvinte "reprezentanta", "service autorizat", din pacate, sunt doar cuvinte, fara insemnatate.
Ti-au vorbit ei acolo ca "nu au gãsit nici un scurt", ei bine, au vorbit ca niste novici, ca niste nepriceputi. Un "scurt" (scurt circuit), se gaseste el singur (prin arderea unei sigurante), nu asteapta sa il gaseasca cineva.
Fiind atat de autorizati si avizati, ma gandesc ca ti-au dat si un deviz de lucru sau ceva, sunt curios ce au scris acolo, ce masuratori au facut, in ce conditii si ce valori au rezultat. (sunt sigur ca nu au scris nimic, pentru ca nu au masurat, doar au schimbat).
Ca fapt divers, la Astra H, dupa 16 minute (parca) de la inchiderea usilor si incuierea masinii, toate sistemele sunt aduse in deep sleep, deci dupa aceste 16 minute, consumul de curent pe intreaga masina, trebuie sa fie mult sub 0.1A (100mA), in functie de dotari si conditii, undeva pe la 0.02 - 0.04A. Consum masurat direct pe una dintre borne. Si asa trebuie sa ramana pana la urmatoarea actionare a telecomenzii de pe cheie.
Cu un astfel de consum, NU se poate descarca un acumulator bun si care anterior, a fost incarcat.
Ultima modificare făcută de sebage la Lun 27 Dec, 2021 11:01 pm
Am obosit deja sa o spun/scriu, dar inca mai perseverez.
Nu se schimba absolut nimic, pana nu se determina cauza/defectul. Reparatiile nu se fac pe ghicite sau pe presupuneri.
Daca incarcarea este la nivel corespunzator (pe toata durata functionarii motorului, nu doar la pornire) si consumul de curent, dupa inchiderea si incuierea masinii, este si el corespunzator (pe toata durata repausului), este imposibil sa se descarce un acumulator care este in mintile lui.
Eu stiu ca in goana aceasta dupa bani, nimeni nu are timp de "sapaturi", dar atunci ii puneti sa isi asume piesele schimbate aiurea. Iar masina, o duceti la cineva care se si pricepe, nu doar la schimbatori de piese.
On topic:
Nu prea ma pot pronunta, pentru ca nu stim despre ce masina vorbim exact si oricum, eu nu inteleg treaba cu "dar la o sapt mi se descarca bateria".
Dar asa, la modul empiric, ar merge lasata peste noapte, cu o borna scoasa si vazut ce se intampla in timp.
EDIT:
Editez, ca sa nu fac spam.
Citesc cu placere niste cuvinte "reprezentanta", "service autorizat", din pacate, sunt doar cuvinte, fara insemnatate.
Ti-au vorbit ei acolo ca "nu au gãsit nici un scurt", ei bine, au vorbit ca niste novici, ca niste nepriceputi. Un "scurt" (scurt circuit), se gaseste el singur (prin arderea unei sigurante), nu asteapta sa il gaseasca cineva.
Fiind atat de autorizati si avizati, ma gandesc ca ti-au dat si un deviz de lucru sau ceva, sunt curios ce au scris acolo, ce masuratori au facut, in ce conditii si ce valori au rezultat. (sunt sigur ca nu au scris nimic, pentru ca nu au masurat, doar au schimbat).
Ca fapt divers, la Astra H, dupa 16 minute (parca) de la inchiderea usilor si incuierea masinii, toate sistemele sunt aduse in deep sleep, deci dupa aceste 16 minute, consumul de curent pe intreaga masina, trebuie sa fie mult sub 0.1A (100mA), in functie de dotari si conditii, undeva pe la 0.02 - 0.04A. Consum masurat direct pe una dintre borne. Si asa trebuie sa ramana pana la urmatoarea actionare a telecomenzii de pe cheie.
Cu un astfel de consum, NU se poate descarca un acumulator bun si care anterior, a fost incarcat.
Ultima modificare făcută de sebage la Lun 27 Dec, 2021 11:01 pm
- CSanduleasa
- *
- 10 mesaje
- din 27 Dec 2021
CSanduleasa
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2021
- Mesaj Privat
Am un Opel astra H din 2007, am dus-o și la Reprezentanta Opel, am dus-o și la servis autorizat Opel, nu au gãsit nici un scurt, mi-au zis ca sunt doua variante, sa scot casetofonul și sa pun alta baterie, casetofonul lam avut scos și tot mi se descarca bateria și alta baterie numai cumpãr,rãmâne sa scot borna cum ai zis tu.. Zici ca sta cineva în ea și descarca bateria 🙉🙉🙉🙄
- CSanduleasa
- *
- 10 mesaje
- din 27 Dec 2021
CSanduleasa
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2021
- Mesaj Privat
- CSanduleasa
- *
- 10 mesaje
- din 27 Dec 2021
CSanduleasa
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2021
- Mesaj Privat