IVlad803
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Avand codurile, gasesti foarte usor. Iti las doar un exemplu, dar dupa coduri, gasesti mai multe oferte.
https://ro.farnell.com/amp-t...gross_price=true#
https://ro.farnell.com/amp-t...98213?st=929939-1
In zilele noastre, gasesti chiar si set/kit de reparatie, (mufa cu pini, fire, manson ...) iti las un exemplu, nu spun sa cumperi asa ceva, preturile sunt mari, dar tu decizi.
https://www.autopieseonline2...at-doria/12885157
P.S. Sa nu comanzi din ce ci-am trimis eu fara sa verifici codurile, sa nu cumva sa fi gresit eu.
https://ro.farnell.com/amp-t...gross_price=true#
https://ro.farnell.com/amp-t...98213?st=929939-1
In zilele noastre, gasesti chiar si set/kit de reparatie, (mufa cu pini, fire, manson ...) iti las un exemplu, nu spun sa cumperi asa ceva, preturile sunt mari, dar tu decizi.
https://www.autopieseonline2...at-doria/12885157
P.S. Sa nu comanzi din ce ci-am trimis eu fara sa verifici codurile, sa nu cumva sa fi gresit eu.
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
sebage a scris:Colegul @horaa , a explicat totul foarte clar (colegii care folosesc materialul, sa nu uite sa ii multumeasca). A prezentat doua metode de legatura intre conductorii noi si cei care vin din instalatia masinii:
- prin papuci auto mama/tata si izolare cu tub termocontractant;
- prin legare directa si izolare cu tub termocontractant.
Metode pot fi si altele, cum ar fi prin cositorire, prin cleme de trecere (fiecare cum considera si cum ii este mai la indemana), dar neaparat aplicata o izolatie corespunzatoare.
Si toate acestea, sub masca/ornamentul de plastic, al pragului, din interiorul masinii.
Care parte nu s-a inteles? Vom incerca sa explicam.
P.S. Mi-e dor de @horaa, de aportul sãu aici, de comentariile lui!
- prin papuci auto mama/tata si izolare cu tub termocontractant;
- prin legare directa si izolare cu tub termocontractant.
Metode pot fi si altele, cum ar fi prin cositorire, prin cleme de trecere (fiecare cum considera si cum ii este mai la indemana), dar neaparat aplicata o izolatie corespunzatoare.
Si toate acestea, sub masca/ornamentul de plastic, al pragului, din interiorul masinii.
Care parte nu s-a inteles? Vom incerca sa explicam.
P.S. Mi-e dor de @horaa, de aportul sãu aici, de comentariile lui!
Inca rasfoiesc forumul dar activitate 0.
IVlad803
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2021
- Mesaj Privat
sebage a scris:Avand codurile, gasesti foarte usor. Iti las doar un exemplu, dar dupa coduri, gasesti mai multe oferte.
https://ro.farnell.com/amp-t...gross_price=true#
https://ro.farnell.com/amp-t...98213?st=929939-1
In zilele noastre, gasesti chiar si set/kit de reparatie, (mufa cu pini, fire, manson ...) iti las un exemplu, nu spun sa cumperi asa ceva, preturile sunt mari, dar tu decizi.
https://www.autopieseonline2...at-doria/12885157
P.S. Sa nu comanzi din ce ci-am trimis eu fara sa verifici codurile, sa nu cumva sa fi gresit eu.
https://ro.farnell.com/amp-t...gross_price=true#
https://ro.farnell.com/amp-t...98213?st=929939-1
In zilele noastre, gasesti chiar si set/kit de reparatie, (mufa cu pini, fire, manson ...) iti las un exemplu, nu spun sa cumperi asa ceva, preturile sunt mari, dar tu decizi.
https://www.autopieseonline2...at-doria/12885157
P.S. Sa nu comanzi din ce ci-am trimis eu fara sa verifici codurile, sa nu cumva sa fi gresit eu.
Multumesc frumos!
Am comandat pe farnell si in 3 zile au ajuns.
Am rezolvat problema!
O zi frumoasa tuturor!
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut, am rezolvat mufa din stanga spate, acum am desfacut pe cea din dreapta spate si problema e ca are 2 fire de culoare alba, fara diferenta intre ele si nu stiu cum le pot asocia cu firele albe din stalp...e oare vorba de acelasi semnal si pot fi puse oricum? La cea din stanga erau toate diferite si nu au fost probleme in asociere...
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pini pe mufa:
16 Alb si 17 Maro cu Alb = Difuzor.
4 Alb si 3 Rosu = Inchidere centralizata.
Ca sa determini ce vine de pe instalatia masinii, ai cel putin doua variante simple.
Pornesti HU (Radioul) si masor ce tensiune ai pe cele doua fire albe. Pe unul dintre ele (masurat fațã de masa GND, ar trebui sa ai undeva la 6V si ceva (jumatate din tensiunea de pe baterie, (sau daca masori fațã de firul Maro cu Alb, trebuie sa ai 0V)
Pe celalalt fir alb, o sa ai tensiune doar la actionarea inchiderii centralizate.
16 Alb si 17 Maro cu Alb = Difuzor.
4 Alb si 3 Rosu = Inchidere centralizata.
Ca sa determini ce vine de pe instalatia masinii, ai cel putin doua variante simple.
Pornesti HU (Radioul) si masor ce tensiune ai pe cele doua fire albe. Pe unul dintre ele (masurat fațã de masa GND, ar trebui sa ai undeva la 6V si ceva (jumatate din tensiunea de pe baterie, (sau daca masori fațã de firul Maro cu Alb, trebuie sa ai 0V)
Pe celalalt fir alb, o sa ai tensiune doar la actionarea inchiderii centralizate.
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
sebage a scris:Pini pe mufa:
16 Alb si 17 Maro cu Alb = Difuzor.
4 Alb si 3 Rosu = Inchidere centralizata.
Ca sa determini ce vine de pe instalatia masinii, ai cel putin doua variante simple.
Pornesti HU (Radioul) si masor ce tensiune ai pe cele doua fire albe. Pe unul dintre ele (masurat fatã de masa GND, ar trebui sa ai undeva la 6V si ceva (jumatate din tensiunea de pe baterie, (sau daca masori fatã de firul Maro cu Alb, trebuie sa ai 0V)
Pe celalalt fir alb, o sa ai tensiune doar la actionarea inchiderii centralizate.
16 Alb si 17 Maro cu Alb = Difuzor.
4 Alb si 3 Rosu = Inchidere centralizata.
Ca sa determini ce vine de pe instalatia masinii, ai cel putin doua variante simple.
Pornesti HU (Radioul) si masor ce tensiune ai pe cele doua fire albe. Pe unul dintre ele (masurat fatã de masa GND, ar trebui sa ai undeva la 6V si ceva (jumatate din tensiunea de pe baterie, (sau daca masori fatã de firul Maro cu Alb, trebuie sa ai 0V)
Pe celalalt fir alb, o sa ai tensiune doar la actionarea inchiderii centralizate.
Revin cu update, am facut precum a fost descris mai sus si am descoperit inca o metoda de a identifica firele albe, in stalp cel alb de difuzor este rasucit cu cel alb-maro, probabil pentru reducerea posibilelor interferente. Dar cea mai sigura metoda ramane masurarea.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
emt71
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
O vorbã de mecanic bãtrân spune cã: ”așa face toate șefu'... asta e boala lor”. Se pare cã ceva adevãr existã. Inculpat: Zafira B 2006, ușa spate stânga (folositã la mine poate la fel de des ca cea din fațã, pentru a pune lucruri pe bancheta din spate) nu se mai încuia. Unul din fire era rupt de tot, altele doar având izolația deterioratã. Am legat firul rupt și am izolat toate firele cu probleme. Foarte proastã izolația conductorilor folosiți de opel, parcã a devenit casantã. Treabã de 10 minute, închiderea funcționeazã perfect.
cosmin001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Exact pe aceasta pagina, cu 10 comentarii mai sus de al tau, te-ai uitat?
P.S. Vad ca inca mai sunt pe stoc si tme.eu si la farnell.com si la mouser.com
Later edit:
Editez aici ca sa nu fac spam.
962885-1 vad ca nu se mai produce, pentru ca se fabrica doar cele cu 3 prinderi. acum fiind 5-962885-1 dar nici acestia nu ajung in Romania, pentru ca ar veni din UK si bla, bla...
Poate intervin colegi care au cautat mai recent. Daca nu, mai cautam, cand avem timp.
Ultima modificare făcută de sebage la Mar 18 Jan, 2022 10:11 pm, modificat de 2 ori în total
P.S. Vad ca inca mai sunt pe stoc si tme.eu si la farnell.com si la mouser.com
Later edit:
Editez aici ca sa nu fac spam.
962885-1 vad ca nu se mai produce, pentru ca se fabrica doar cele cu 3 prinderi. acum fiind 5-962885-1 dar nici acestia nu ajung in Romania, pentru ca ar veni din UK si bla, bla...
Poate intervin colegi care au cautat mai recent. Daca nu, mai cautam, cand avem timp.
Ultima modificare făcută de sebage la Mar 18 Jan, 2022 10:11 pm, modificat de 2 ori în total
cosmin001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
cosmin001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- PRobert886
- *
- 6 mesaje
- din 23 Apr 2022
PRobert886
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Presupun ca vorbim despre Astra H (ca nu ai spus), asa ca daca ai geamuri electrice, sunt doua fire de culoare rosie in acel burduf. Unul este alimentarea pentru modulul geamului (are +12V permanent pe el) si celalalt pentru inchiderea centralizata (are +12V doar cand este actionata inchiderea centralizata).
Din pacate, ambele ar putea fi periculoase pentru finalul audio (fir verde si fir verde cu maro).
In principiu, CI finale audio, in acea perioada deja erau proiectate si executate cu o multime de protectii, la scurtcircuit intre iesiri (fiind in punte), scurtcircuit intre iesiri si masa, intre iesiri si alimentare, suprasarcina, supraincalzire, chiar si la supratensiune.
Aceste protectii, nu mereu sunt chiar eficiente in realitatile din "teren", pentru ca aici apar contacte imperfecte, deci impedante nu chiar de scurtcircuit, protectiile pot fi la limita ... in fine, discutia ar fi mult prea lunga (si inutila).
Mai simplu era sa spui ce problema ai, despre ce dotari vorbim si pe ce masina exact.
Din pacate, ambele ar putea fi periculoase pentru finalul audio (fir verde si fir verde cu maro).
In principiu, CI finale audio, in acea perioada deja erau proiectate si executate cu o multime de protectii, la scurtcircuit intre iesiri (fiind in punte), scurtcircuit intre iesiri si masa, intre iesiri si alimentare, suprasarcina, supraincalzire, chiar si la supratensiune.
Aceste protectii, nu mereu sunt chiar eficiente in realitatile din "teren", pentru ca aici apar contacte imperfecte, deci impedante nu chiar de scurtcircuit, protectiile pot fi la limita ... in fine, discutia ar fi mult prea lunga (si inutila).
Mai simplu era sa spui ce problema ai, despre ce dotari vorbim si pe ce masina exact.
- PRobert886
- *
- 6 mesaje
- din 23 Apr 2022
PRobert886
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2022
- Mesaj Privat