Poate printre voi mai sunt cativa care incearca sa fenteze timpul si sa tina "dinozauri" pe drum.
La inceputul anului am acceptat misiunea de a salva un Omega B1 (fab. 1995, dotare de baza "Omega" si pus in miscare de un X20SE), aflat pe cale de a fi ori vandut ori dat la fier vechi. Masina a fost in stare buna, doar ca din conjunctura (proprietar decedat, urmasa cu bilet de intoarcere in SUA) risca sa ajunga aruncata.
Am reusit deocamdata sa o repun pe drum si sa tratez temporar urmele de rugina, pana pun piese de schimb si o duc la revops.
Am reusit sa "pescuiesc" la mare noroc un interior complet de la un MV6 din aceeasi perioada, constand in fete de usi, usi spate complete (ale mele fiind ambele cu rugina, una compromisa), scaune Recaro full electric cu memorie si bancheta incalzita. Interiorul este complet si fara rupturi (doar mici urme la tapiteria usilor spate, dar se poate lipi marginea).
Practic se vede in poze. Cu mentiunea ca am montat doar scaunele si bancheta, restul la toamna cand vine desfacuta masina pt schimb cablaj.
Acum vine dilema mea : ce solutii sa folosesc pentru a curata si proteja
(1) catifeaua tapiteriei si
(2) tot vinilul de pe masina ?
Mai are careva din voi un B1 incat sa fi testat niste solutii ? E OK sau riscanta curatarea cu abur, de exemplu ?
Vreau sa le tin intr-o stare aproape perfecta pt ca intentionez sa incerc atestarea ca vehicul istoric peste cativa ani (masina are acum 26 de ani) si regulile sunt destul de stricte : fara defecte si 100% original...




MODEL: Omega 1995
MOTOR: X20SE