SNeculai
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2021
- Mesaj Privat
Bunã ziua am si eu o intrebare. Mie nu-mi mai cupleazã ambreiajul de la compresor ac ma învãțat cineva sai defac fata și sa ii pun 2 bucãți de furtun sa rãmâie cuplat și sa porneascã din comanda. Este bn ceia ce fac sau nu .
MODEL: Opel vectra b diesel an 2000
MOTOR: 20 74kv 101 cp
LOCATIE: București
MODEL: Opel vectra b diesel an 2000
MOTOR: 20 74kv 101 cp
LOCATIE: București
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Salut.
Eu nu inteleg nimic, nici ceea ce ti-a spus "cineva" sa faci si nici daca ne intrebi ceva si ce anume ne intrebi.
Dar sa presupunem ca atunci cand spui "sai defac fata și sa ii pun 2 bucãți de furtun sa rãmâie cuplat", te referi ca vrei sa ii cuplezi ambreajul permanent. Atunci din care "comanda" sa mai porneasca?
Cum s-a ajuns la concluzia ca defectul este la bobina ambreajului? (poate doar nu primeste comanda)
Eu nu inteleg nimic, nici ceea ce ti-a spus "cineva" sa faci si nici daca ne intrebi ceva si ce anume ne intrebi.
Dar sa presupunem ca atunci cand spui "sai defac fata și sa ii pun 2 bucãți de furtun sa rãmâie cuplat", te referi ca vrei sa ii cuplezi ambreajul permanent. Atunci din care "comanda" sa mai porneasca?
Cum s-a ajuns la concluzia ca defectul este la bobina ambreajului? (poate doar nu primeste comanda)
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Cu o intrebare de genul asta vin si eu,
Nu gasesc compresor de Corsa C (Y17DTL) cu acelasi cod, compresorul functioneaza doar ca nu se mai pupa ambreiajul cu fulia (am facut eu o modificare, ca nu gaseam bobina si ambreiaj si.....) nu se gasesc pe codul respectiv.
Compresorul cupleaza, dar merge doar la ralanti, daca dai turatie atunci patineaza. Daca strang surubul de la ambreiaj pana la capat atunci ramane cuplat permanent.
Acum intrebarea mea este, daca merge permanent compresorul, va face presiunea prea mare? si posibil sa pocneasca ceva? Este doar AC nu clima, din cate stiu eu clima opreste comresorul din cand in cand.
Nu gasesc compresor de Corsa C (Y17DTL) cu acelasi cod, compresorul functioneaza doar ca nu se mai pupa ambreiajul cu fulia (am facut eu o modificare, ca nu gaseam bobina si ambreiaj si.....) nu se gasesc pe codul respectiv.
Compresorul cupleaza, dar merge doar la ralanti, daca dai turatie atunci patineaza. Daca strang surubul de la ambreiaj pana la capat atunci ramane cuplat permanent.
Acum intrebarea mea este, daca merge permanent compresorul, va face presiunea prea mare? si posibil sa pocneasca ceva? Este doar AC nu clima, din cate stiu eu clima opreste comresorul din cand in cand.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
@taxi43edy, nu lua drept adevar absolut ce spun. Scriu din ceea ce am citit, experimentat, invatat, observat in timp.
Daca totul este in regula (radiatorul de clima sa nu aiba celule obturate, ventilatoarele sa functioneze corect, valva de expansiune sa fie in mintile ei, cantitate corecta de agent refrigerant), nu are ce sa "pocneasca".
Acele opriri ale compresorului sunt, in marea lor majoritate:
- din rationamente economice (compresorul este oprit in momentele in care nu mai este nevoie de el);
- din rationamente de resursa de putere (in momentele in care se solicita putere maxima din motor, mai ales la "kick down";
- din rationamente de siguranta, atunci cand presostatul detecteaza o presiune prea mare. (daca tot restul instalatiei este perfecta, nu va fi cazul).
La toate astea, mai adaugi si ceva socuri la pornirile motorului (nu imi dau seama daca momentul este foarte mare, la turatii mici)
Pe scurt timp, presupun ca nu ar fi probleme.
Pe timp indelungat, nu cred ca este recomandat, oricand pot sa apara probleme cu celelalte elemente si atunci, ramai fara acea functie de "siguranta".
Daca totul este in regula (radiatorul de clima sa nu aiba celule obturate, ventilatoarele sa functioneze corect, valva de expansiune sa fie in mintile ei, cantitate corecta de agent refrigerant), nu are ce sa "pocneasca".
Acele opriri ale compresorului sunt, in marea lor majoritate:
- din rationamente economice (compresorul este oprit in momentele in care nu mai este nevoie de el);
- din rationamente de resursa de putere (in momentele in care se solicita putere maxima din motor, mai ales la "kick down";
- din rationamente de siguranta, atunci cand presostatul detecteaza o presiune prea mare. (daca tot restul instalatiei este perfecta, nu va fi cazul).
La toate astea, mai adaugi si ceva socuri la pornirile motorului (nu imi dau seama daca momentul este foarte mare, la turatii mici)
Pe scurt timp, presupun ca nu ar fi probleme.
Pe timp indelungat, nu cred ca este recomandat, oricand pot sa apara probleme cu celelalte elemente si atunci, ramai fara acea functie de "siguranta".
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat